S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Trikster w 21 Maj 2012, 21:33

Czy mógłby ktoś uploadować fixy oraz angielskie teksty? Stare linki wygasły, a w necie nie mogę tego znaleźć (oczywiście, sporą zawadą może być to, że nie znam języka rosyjskiego). Albo chociaż odesłać do działających. Z góry dzięki!
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 14 Mar 2023, 15:15
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 22 Maj 2012, 02:32

Proszę bardzo. ;) Mój zbiór poprawek, który dodatkowo zawiera angielskie teksty oraz zielone rękawiczki (jak w starych buildach).

gamedata.rar
poprawki
(4.05 MiB) Ściągnięto 380 razy
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, pronx18.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Warheadcrab w 13 Cze 2012, 10:56

Ostatnio chciałem sobie pograć znowu w to ale jak chciałem wyłączyć stacje dysków CD-DVD pojawił mi się komunikat dokładnie już nie pamiętam bo szybko kliknąłem na TAK bo pisało coś o ustawieniach czy ponownie uruchomić komputer. Nie pamiętam o co z tym chodziło ? Teraz jak wyłączam to się już nie pojawia.

Warheadcrab
Wygnany z Zony

Posty: 59
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 23:41
Ostatnio był: 08 Maj 2016, 02:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 13 Cze 2012, 15:12

No ale o co ci chodzi? W czym masz problem?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez iMattheush w 06 Lip 2013, 17:54

Może ktoś upnąć fix do R2?
iMattheush
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 01 Gru 2009, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2021, 18:38
Miejscowość: Prypeć (Припять)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 06 Lip 2013, 18:12

Parę postów wyżej masz zbiór poprawek. Fix do R2 też tam jest.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive iMattheush.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez iMattheush w 06 Lip 2013, 19:15

Nadal R2 nie działa. R1 jest ok.
Log:
:

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2933.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
FS: 35908 files cached, 4261Kb memory used.
'xrCore' build 2571, Mar 16 2006

Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1972952 K], reserved[31724 K], committed[92412 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: total[6098 K], lua[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[881 K], smem[0 K]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "gamedata\rspec_extreme.ltx"...
! Cannot open script file.
Executing config-script "default_controls.ltx"...
! Cannot open script file.
Starting INPUT device...
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:400]: NVIDIA GeForce 8600 GTS
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1501 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1024K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
* created RT($user$position), 1280x1024
* created RT($user$normal), 1280x1024
* created RT($user$albedo), 1280x1024
* created RT($user$accum), 1280x1024
* created RT($user$generic0), 1280x1024
* created RT($user$generic1), 1280x1024
* created RT($user$smap_depth), 2048x2048
* created RT($user$smap_surf), 2048x2048
! error: (13): error X3003: redefinition of 'm_texgen'

***STOP*** file 'P:\xr_3da\ResourceManager_Resources.cpp', line 214.
***Reason***: *** API-failure ***
An undetermined error occurred
Expression: _hr
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_iMattheush_07-06-13_19-14-21.mdmp'
iMattheush
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 01 Gru 2009, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2021, 18:38
Miejscowość: Prypeć (Припять)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 16 Sie 2013, 11:11

Założyłem konto na forum tylko po to aby troszeczkę opowiedzieć o tym jak sam odpaliłem tą alfę i kilka innych z nią związanych.

Zaczynając od tego jak w Daemonie odpalić obraz potrzebny do odpalenia gry(sam używam Daemon tools lite)
Przy instalacji wersji DAEMON Tools Lite v4.47.1 (with SPTD 1.83) którą można pobrać z tąd http://eu-uk1.disc-tools.com/request?p=b2df8d67d719a06a78748423aaac6f21/DTLite4471-0337.exe należy zainstalować sterownik STPD konieczny aby możnabyło emulować zabezpieczenia (przy instalacji daemona ze sterownikiem STPD wymagany jest restart komputera). Po restarcie odpalamy DAEMONA i wybieramy "Dodaj wirtualny napęd SCSI",
:

Image

potem przechodzimy w opcje
:

Image

a tam w zaawansowane gdzie zaznaczamy wszystkie pola emulacji
:

Image

Odpalamy obraz płyty

Aby wejść w Manager urządzeń klikamy prawym klawiszem myszki w menu START/Komputer(Win7)
:

Image

Tam w menu z lewej wybieramy Manager Urządzeń
:

Image

W którym wybiramy napęd CDROM kliakamy prawy i tam wybieramy wyłącz
:

Image

Przy ikonie napędu pojawi nam się strzałka w kółeczku
:

Image

CDROM został wyłączony poprawnie

Nie będę opisywał jak rozpakować obraz oraz grę gdyż zostało to już zrobione wcześniej

Instalujemy patch
http://forum.stalker.pl/download/file.php?id=903
xKoweKx napisał(a):Proszę bardzo. ;) Mój zbiór poprawek, który dodatkowo zawiera angielskie teksty oraz zielone rękawiczki (jak w starych buildach).

gamedata.rar


Aby gra poprawnie chodziła w Windows 7 przy odpaleniu jej przez plik release_full_r2.bat należy zainstalować DIRECTX 9.0c ze strony Microsoftu http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=8109
W Win7 jest DX10 oryginalnie ale wiele starszych gier bez w/w DX nie działa prawidłowo w tym R2 tej bety (sprawdzane na 3 komputerach z Win7 po instalacji DX9.0c brak problemów ze startem R2)
BTW nie mam problemów z odpaleniem gry na Win7, nie mam ustawionego trybu zgodności do WInXP.

Tyle jeśli chodzi o odpalenie gry. Na chwilę obecną trochę testuje zmienione shadery z modów do SoC, jestem pozytywnie zaskoczony efektami.
:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Jak gra się w oknie wygląda lepiej (na fullscreen jest jakoś jaśniej).
jeśli kogoś interesują moje osiągnięcia w sprawie tej bety piszcie.

P.S. Udało mi się oddać wojskowe dokumenty dla barmana :D

Pytanie: Na mapie L04_darkvalley są szczury, jak do nich strzelam wyskakuje mi błąd skryptu czy ktoś wie jak się z nim rozprawić. (nie wywala mi gry ale kasowanie komunikatu jest dosyć męczące)

Za ten post AgnArrShAU otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

S.T.A.L.K.E.R 2571 problem z kasą i przedmiotami

Postprzez AgnArrShAU w 03 Wrz 2013, 21:15

Witam.

Mam taki problem w alfie 2571 mam problemy z kasą i przedmiotami.

1.) Kasa - powiedzmy jak robię save to po wczytaniu nie ważne ile bym kasy nie miał to jestem na 0
2.) Przedmioty w ekwipunku - jak wyżej po wczytaniu save'a przerzuca mi różne przedmioty po ekwipunku zazwyczaj gra uznaje że zamiast Abakana miałem AK74u lub zamiast Desert Eagle - Makarov. Na okrągło przerzuca mi latarkę z pasa do plecaka i zapycha pas amunicją.
3.) Traderzy z wyjątkiem Sidorowicza sypią się jak snieg na gwiazdkę po 4 odwiedzinach w barze ilość zespawnowanych tam przedmiotów na glebę jest taka, że latają pod sufitem dosłownie.
4.) W alfie 2205 zostają ślady po kulach, a w 2571 nie.

Pomysły mile widziane.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 04 Wrz 2013, 02:15

Czemu ty po alphie oczekujesz tego, że będzie miała wyeliminowane jakiekolwiek błędy? Btw. nigdy nie spotkało mnie coś takiego jak w opisywanym przez Ciebie trzecim punkcie - video or pics please, bo to musi ciekawie wyglądać. :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez AgnArrShAU w 04 Wrz 2013, 12:20

A oto kilka screenów przedstawiających latające przedmioty u barmana. (Wróciłem do dość starego save'a, gdyż nie chciało mi się leźć z powrotem aż z Prypeci gdzie jestem obecnie więc przedmiotów mniej ale i tak nieźle skaczą).

Dwa najlepsze:
1. Latający kombinezon
Image

2. Lewitująca amunicja
Image

Pozostałe screeny
:

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image Image

Image Image

Najlepiej pobrać wszystkie i przejrzeć jeden po drugim wtedy widać jak skaczą.
Awatar użytkownika
AgnArrShAU
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 23 Cze 2014, 00:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 2571 - Temat ogólny

Postprzez Kpuc w 04 Wrz 2013, 15:53

Jaki był sens walić 20 screenów na których nic nie widać ? Jak już chciałeś coś udowodnić to masz YouTube. Myślisz ze jak napiszesz ze przedmioty latają to ci nie uwierzymy ? Swoją drogą grałem w ten builid i miałem szczęście bo wszystko było ok :P
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość