S.T.A.L.K.E.R. Build 1114/1154

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Postprzez ponio11 w 08 Sie 2007, 11:40

hohoho Ja pamietam jak sie zagrywalem kiedys w wersje alpha stalkera:) To byly czasy .Marzylo sie o pelnej dobrej wersjiii gry.Jak szybko ten czas leci juzprawie 5 miechow od premiery gry.Sory za maly Off :wink: .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 22 Lut 2023, 15:49
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Postprzez MCaleb w 08 Sie 2007, 18:01

Skoro kowek nie podał linków, to ja to zrobię.

Stalker Pre Alpha 1094 (nie posiadam linka, jeszcze).

Stalker Alpha 1096.

Stalker Alpha 1154 (używamy 3Danalise z opcją "emulate HW TnL caps" do odpalenia):
- część pierwsza
- część druga
- część trzecia
- część czwarta

Stalker Beta 2215 Multi (jeszcze nie wypróbowałem).



No to podawaj kowek te komendy na spawny, bo jak dotąd udało mi się tylko dorwać tą na nieśmiertelność.

Przy okazji nie wie ktoś jak naprawić artefakty (nie te do zbierania) graficzne w grze? Bo w 1154 różne 'śmieci' (liście, papiery, rośliny) na ziemi zmieniają mi kolor (głównie purpura, choć były i czerwienie, żółcie i zielenie) w zależności od kąta patrzenia i pojawiają się inne, płaskie na pewnej wysokości (niezależnej od poziomu gruntu - czasem są pod, czasem nad, a czasem przenikają przeze mnie). Jak trzeba, screena załączę.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez copytco w 08 Sie 2007, 18:41

No właśnie... lista komend by się przydała, bo tam praktycznie bez komend to się nic nie zrobi. :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Postprzez MCaleb w 08 Sie 2007, 22:03

Dobra, pogrzebałem i wygrzebałem.
Odnosił się będę do obu alf przedstawionych w powyższym poście (1096 i 1154).

Komendy ogólne:
g_god 1 - ustawia nieśmiertelność.
demo_record free_fly_cam - do nagrywania latającego demka (niesprawdzone).
g_spawn <nazwa_potwora> - spawnuje potworki w naszym punkcie startowym.

Potworki w 1096:
m_rat_e - szczur
m_zomby_e - zombie
m_soldier_e - żołnierz
m_hen_e - robot (fix - data/textures/Robot_Enemy.dds)
m_hen_f - robot (fix - data/textures/Robot_Friend.dds)
m_crow_e - wrona (nie działa!)

Potworki w 1154:
m_zombie_dark - zombie w ciemnych ciuszkach
m_zombie_light - zombie w jasnych ciuszkach
m_rat_e - szczurek
m_soldier_beret - żołnierz w berecie
m_soldier_bandana - żołnierz w bandanie
m_soldier_pidarka - żołnierz w czarnej czapce
m_crow - wrona
actor - my sami ;)

Jeżeli jeszcze ktoś zna dodatkowych przeciwników, niech pisze.
Ostatnio edytowany przez MCaleb 09 Sie 2007, 15:00, edytowano w sumie 3 razy
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Sejtan w 09 Sie 2007, 10:10

Swego czasu dużo grzebałem w plikach konfiguracyjnych 1096... Udało mi się uzyskać efekt a la Bloom, naprawdę ciekawie to wygląda.
Image
Image
Image
Mam jeszcze pytanie: Posiada ktoś program do rozpakowywania gamedata z 1154? Jest mi potrzebny, bo zawsze marzyłem o zmodowaniu alphhy ;) Teraz kilka słów ode mnie. Alpha 1096 ma taki klimat, że urywa odbytnicę i kawałek jelita. Szkoda, że nie udało się go przenieść do właściwej gry, chociaż i tam klimat jest niczego sobie ;) W ogóle to kocham ten trailer http://pl.youtube.com/watch?v=jbgoq9gs7 ... ed&search= Chciałbym zagrać (odpowiedniejszym określeniem byłoby postestować) w wersję z tego filmiku, jest tak klimatyczna, że długo by można gadać... Kiedyś chciałem napisać maila do GSC z prośba o udostępnienie wcześniejszych wersji gry, w tym stadium, gdy stalker był jeszcze tym, czym od początku miał być. Tylko jakoś nie mogę się zebrać.
Sejtan
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 11 Lip 2007, 12:03
Ostatnio był: 02 Wrz 2008, 21:32
Kozaki: 0

Postprzez copytco w 09 Sie 2007, 11:21

Sejtan, bardzo ambitny plan. :) Ale jak coś to ja też jestem za i mogę coś pomóc... :)
Badam teraz 1154... :P

Hmmm... widzę dużą różnicę pomiędzy 1096 a 1154... Ta pierwsza jakby bardziej mroczna jest, trochę inna konstrukcja plansz itp... a gdzie w 1154 można znaleźć nadający się do jazdy samochód? I jeszcze jedno pytanie, czy można dalej grać po necie betą? :P
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Postprzez MCaleb w 09 Sie 2007, 11:45

Czy ktoś szukał narzędzi do rozpakowania XRP?

Przy okazji odnalazłem ciekawą stronkę o modyfikowaniu 1096. Oczywiście po rosyjsku.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Sejtan w 09 Sie 2007, 12:12

copytco napisał(a):Sejtan, bardzo ambitny plan. :) Ale jak coś to ja też jestem za i mogę coś pomóc... :)
Badam teraz 1154... :P

Hmmm... widzę dużą różnicę pomiędzy 1096 a 1154... Ta pierwsza jakby bardziej mroczna jest, trochę inna konstrukcja plansz itp... a gdzie w 1154 można znaleźć nadający się do jazdy samochód? I jeszcze jedno pytanie, czy można dalej grać po necie betą? :P

Musisz uruchomić plik level1_car lub level2_car.
Jest na forum ktoś, kto zna rosyjski? Jeśli tak, to proszę o przetłumaczenie wpisu z 30.06.2004 ze strony, którą podał MCaleb. Bardzo zaintrygowały mnie screeny... :)
Sejtan
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 11 Lip 2007, 12:03
Ostatnio był: 02 Wrz 2008, 21:32
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 09 Sie 2007, 12:23

Jeżeli chodziło o wpis z datą 11.06.2004 [10:40], to jest on następujący:
"Pierwsze screenshoty z wersji demo:
Walka: <obrazek>
Targowanie: <obrazek>"

Tłumaczyłem moim pseudorosyjskim.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Sejtan w 09 Sie 2007, 12:29

Moja pomyłka, chodzi o 30.06.2005. Cholera, jak mnie intrygują te screeny ;)
Sejtan
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 11 Lip 2007, 12:03
Ostatnio był: 02 Wrz 2008, 21:32
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 09 Sie 2007, 13:27

To mówże tak od razu. :P
Wolałbym, by przetłumaczył to ktoś, kto się zna na rosyjskim, a nie tylko na cyrylicy, ale wg mnie pisze tam coś takiego:
"No tak, to zdobyto. Znaleziona druga wersja alfa Stalkera! Build 1154 w sierpniu 2002 pozwoliła nam przejechać się na Polu, przespacerować po przestworzach Zony, przejść się po opuszczonym domu, (...)" Dalej nie mam siły tłumaczyć. W skrócie autor rozwodzi się nad wspaniałością alfy (atmosfera!) i jaka to gra finalna nie będzie.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Sejtan w 09 Sie 2007, 13:36

Dzięki wielkie. Jedno mnie nadal zastanawia. Skąd on wziął lornetkę w 1154?

MCaleb: B.
Sejtan
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 11 Lip 2007, 12:03
Ostatnio był: 02 Wrz 2008, 21:32
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość