S.T.A.L.K.E.R. Build 1616 - Temat ogólny

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

S.T.A.L.K.E.R. Build 1616 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 25 Cze 2021, 10:30

Nie sądziłem, że jeszcze są jakieś nieodkryte alphy do pierwszego STALKERa, ale oto jest... Pisząc w skrócie - 1616 to krótka pokazówka broni zajmująca jedynie 31mb przed rozpakowaniem.

Link do pobrania: http://narod.ru/disk/13911259001/1616.7z.html
Screeny:

ImageImageImage
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, trolololo, yozue, Universal.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1616 - Temat ogólny

Postprzez yozue w 01 Lip 2021, 08:46

Przy błędzie o braku pliku MSVCP71.DLL, wystarczy go skopiować do katalogu z buildem. :idea:
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1616 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 01 Lip 2021, 15:21

Osobiście skopiowałem je do folderów systemowych i też zadziałało. :D Brakujące DLL-ki można pobrać np. stąd: https://www.dll-files.com/msvcr71.dll.html
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Build 1616 - Temat ogólny

Postprzez adin w 03 Lip 2021, 07:06

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M14/S11, 1991 mhz, 41-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
FS: 786 files cached, 96Kb memory used.
'xrCore' build 1616, Dec  3 2003

* mailSLOT successfully created.
Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
Executing config-script "user.ltx"...
Starting INPUT device...
Starting RENDER device...
* GPU: NVIDIA GeForce MX150
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4090 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1024K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\light'
! Renderer doesn't support blender 'levels\l1_escape\terrain'
! Renderer doesn't support blender 'levels\l1_escape\terrain_00'
! Renderer doesn't support blender 'levels\l1_escape\terrain_ch'
! Renderer doesn't support blender 'levels\l1_escape\terrain_rocks'
! Renderer doesn't support blender 'test\ccccc_00'
* PCACHE: start for 0...
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
! WARNING: BuildStripifyInfo: > 2 triangles on an edge... uncertain consequences
Starting engine...
skeleton: gamedata\meshes\weapon\bolt\wpn_bolt.ogf
         BPV: 1, 170 verts, 1 bone-influences
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Can't find ref_sound 'zone_mosquito_bald.wav'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_kpadi_07-03-21_06-59-05.mdmp'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_kpadi_07-03-21_06-59-05.mdmp'


ktoś pomoże? czy nie warto nawet?

ps. nie mam zainstalowanej podstawki żeby ew. skopiować brakujące pliki
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28


Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość