S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Patche, mody

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Zkirtaem w 10 Mar 2009, 00:11

To był ten sam obrazek, co Seppu dał gdzieś na pierwszej stronie tematu, zresztą - link już poprawiłem :)

Możliwe, że poprawiłeś, a mi umknęło - jeśli tak, to wybacz, po prostu najpierw zobaczyłem u siebie błąd, potem wziąłem pierwszą stronę tematu i stwierdzając "Ktoś jeszcze miał taki błąd", z radością zabrałem się za pisanie posta <prawie bez czytania reszty tematu>. Tak czy siak, był błąd, nie ma błędu <u mnie> - jak komuś jeszcze umknie, to zobaczy może mój post :P

Swoją drogą, szukając tego błędu w plikach, nauczyłem się po drodze edytować itemki, ustawiać rzeczy u Handlarza, spolszczać dialogi... Nie ma co - błąd dobra rzecz :)

Kto wie, może niedługo wydam własny minimod do alphy?
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Equilibrium w 13 Mar 2009, 22:54

VEDM4K napisał(a):http://www.sendspace.com/file/fd6lr3

Potwierdzam, działa. Ale niestety sam ENB mod już nie, ładowanie gry zawiesza się na wczytywaniu tekstur i jedynie trzech króli ratuje sytuacje :P
Equilibrium
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 13:50
Ostatnio był: 13 Mar 2009, 22:54
Miejscowość: Zawiercie
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 24 Mar 2009, 14:32

Dobra.
Było kilka błędów, ale je usunąłem, teraz powinno działać. Dodatkowo usunąłem stany gry, które przenoszą nas do wybranego poziomu w grze. Są one bezużyteczne i niedziałające z racji, iż dodałem pojazdy, które zmieniło all.spawn
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez copytco w 25 Mar 2009, 13:02

Dokładnie, link nie działa, a mi pojazdy na wszystkich mapach się pokazują bez poprawionego all.spawn. :P
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 25 Mar 2009, 16:51

copytco napisał(a):Dokładnie, link nie działa, a mi pojazdy na wszystkich mapach się pokazują bez poprawionego all.spawn. :P

A jak wyjdziesz od Sidorovicza i spojrzysz na lewo to widać zaparkowane kilka aut? Mój screen, aby pokazać, że to działa:
http://img264.imageshack.us/img264/3734 ... 923515.jpg

Odsiebie.com nie działa więc wrzucam na speedyshare.com.
http://www.speedyshare.com/440797493.html

Btw. Ponio, miło cię znowu widzieć, gdzieś się podziewał przez ten długi czas? ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez ponio11 w 25 Mar 2009, 17:16

Dzieki bardzo za reupload ;p.Wszystko dziala elegancko ;]
off:/ w psiarni wojsko odrabialem ;p -warszawa.
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 22 Lut 2023, 15:49
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez copytco w 25 Mar 2009, 21:47

xKoweKx napisał(a):
copytco napisał(a):Dokładnie, link nie działa, a mi pojazdy na wszystkich mapach się pokazują bez poprawionego all.spawn. :P

A jak wyjdziesz od Sidorovicza i spojrzysz na lewo to widać zaparkowane kilka aut? Mój screen, aby pokazać, że to działa:
http://img264.imageshack.us/img264/3734 ... 923515.jpg

Odsiebie.com nie działa więc wrzucam na speedyshare.com.
http://www.speedyshare.com/440797493.html

Btw. Ponio, miło cię znowu widzieć, gdzieś się podziewał przez ten długi czas? ;)



Myślałem, że chodzi o normalny - poprawny spawn samochodów, a widzę, że to chyba jakaś lekka modyfikacja? :P
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 25 Mar 2009, 23:40

copytco napisał(a):Myślałem, że chodzi o normalny - poprawny spawn samochodów, a widzę, że to chyba jakaś lekka modyfikacja? :P

Jak widać to taki mały parking ;) Po prostu do spawnu dodane samochody przy wyjściu od Sidora i tyle.
Koniec głupich pytań i oczywistych odpowiedzi.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez ponio11 w 29 Mar 2009, 20:58

znalazlem na forum GSC takie cos :
Kod: Zaznacz wszystko
http://dump.ru/collection/2518
z tego co mi wiadomo to sa to mapy typu generators,dead city ktore chyba podkreslam chyba mozna wrzucic do SOC -pelnej wersji tylko niewiem moze multiplayer.Moj angielski troche kuleje ;p....oraz patch
Kod: Zaznacz wszystko
http://dump.ru/file/2300574
-waga okolo 50 mb.

A tutaj macie bezposrednie info -
Kod: Zaznacz wszystko
http://gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr&thm_page=1&thm_id=17037&sec_id=16
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 22 Lut 2023, 15:49
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez BJ Blazkowicz w 23 Kwi 2009, 17:55

Sprawdziłem te mapy, wkleja się je jak normalnego moda i odpala przez plik .bat, niestety ląduje się wtedy na pustej mapie bez totalnie żadnego sprzętu. Są one dobre jeśli ktoś chce pozwiedzać stare mapy(zaręczam że są dość spore, zwłaszcza wysypisko) chyba jedynie poziom dead city nie odpala się przez .bat(nie wiem bo go jeszcze nie testowałem, ale zamierzam w niedalekiej przyszłości) odrazu mówię że poziomy są z lekka niedopracowane (tu i ówdzie widać rozciągnięte tekstury)
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez portals w 24 Kwi 2009, 17:08

http://dump.ru/file/2300574 Ruski patch dodający direct9 i poprawiający ogólnie grę.Instalować należny na czystą wersję
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 02 Maj 2009, 23:32

2 dni temu jednak wziąłem się za kolejne poprawki Alphy 1935. Oto efekt mojej pracy czyli...
xrCore_xKoweKx FINAL PATCH (zawiera wszystkie wcześniejsze poprawki!)



Poprawki:

-Nowy ekran ładowania (by Lukass1613)
-Lepsza grafika w ogóle (dodano Bloom)
-Modele stalkerów na levelach
-Naprawiony kierunek słońca
-Zwiększona gęstość trawy.
-Możliwość odwiedzenia l04_darkdolina oraz l07_military
-Dodane nowe przedmioty, bronie u handlarza!
-Poprawione detale trawy
-Można chodzić z wyciągniętą bronią przy Stalkerach, zaatakują tylko wtedy, gdy my ich zaatakujemy
-Dodano brakujące dźwięki
-Dodano opisy niektórych przedmiotów
-Dodano spawn wszystkich samochodów w Cordonie
-Zwiększony odrzut broni
-Brak zoom'a przy celowaniu z broni
-Usprawniona mini-mapa
-Zbalansowane obrażenia
-Możliwość zniszczenia helikoptera w Cordonie
-Usunięte bugi związane z eksplozjami
-Nowe dźwięki mutantów
-Nowe, lepsze tekstury (nie wszystkie)
-JEŻELI CHCESZ MIEĆ DUŻO PIENIĘDZY OD RAZU SPRZEDAJ CHLEB (BREAD), KTÓRY KOSZTUJE 1 000 000. TERAZ WSZYSTKO KUPISZ :)

Autor moda: xKoweKx
Wielkie podziękowania dla wszystkich autorów modów, które tutaj są! (m.in. dezodor, rabuś, UrUkUs, plusquam, BAC9-FLCL, macron)
Specjalne podziękowania dla Lukass1613
Sprawdź okładkę by Lukass1613 w głównym folderze z grą!

DOWNLOAD:
http://odsiebie.com/pokaz/2581746---6a4e.html (.exe)
http://www.sendspace.com/file/w6tu4b (.rar)

Jeżeli ktoś ma zainstalowaną "czystą" alphę to proszę o przetestowanie tego i "wystawienia opinii". Nikt nie zgłosił się do mnie na testera, więc wszystko musiałem sam sprawdzać. U mnie działało bez żadnych problemów :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość