[PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Build 1935

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez monolit1935 w 14 Lip 2009, 16:55

warto też od razu usunąć folder gamedata,ponieważ wtedy nie wyskakuje aż tyle błędów z sejwami
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez Pinquin w 23 Wrz 2009, 09:39

tak na prawdę z tak okaleczoną alphą nie można wiązać wielu sugestii . Zauważyłem że to częściowo wina spawnujących się postaci aczkolwiek ciężko zrozumieć fakt z jakiej przyczyny wyskakuje błąd związany z teksturą w agropromie skoro w wcześniejszych etapach prac jak i późniejszych do takich przypadków nie dochodziło
Pinquin


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

[Problem] S.T.A.L.K.E.R. Alpha Build

Postprzez Medyk w 26 Wrz 2009, 17:43

Postanowiłem napisać ten temat bo wiem ze parę osób miało ten sam problem i nie było rozwiązania.
Może komuś się przyda to co udało mi się wymyślić.
Wiec tak. Gdy próbowałem uruchomić którąkolwiek z wersji Alfa stalkera zawieszała się w momencie ładowania Connecting:Server. Wyskakiwał Error - http://img9.imageshack.us/img9/503/20090527020200.png
A w Logu pojawiał się wpis:
SERVER: Starting...
CLIENT: Connecting to 'localhost'...
Assertion failed in file C:\Projects\xr3DA\NET_Client.cpp, line 110.
Expression was 'DPNERR_INVALIDDEVICEADDRESS'
Działo się tak na obydwu moich komputerach.

W pierwszym (z Windowsem XP) problem był wywołany przez firewalla (ZoneAlarm) i wystarczyło wyłączyć "Program Control" i problem zniknął. Wszystko działało dobrze.

W drugim (Vista) problem rozwiązało podłączenie kabla internetowego. Trzeba tutaj dodać ze dostęp aplikacji do internetu był zablokowany firewallem i przez operatora.

Moje pytanie jeszcze, dlaczego w drugim przypadku tak się dzieje ?? Dlaczego Vista wywala alfy gdy nie ma podłączonego kabla ?? A wystarczy podłączyć kabel który nie ma dostępu do netu i wszystko działa dobrze ??
Medyk
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 11 Kwi 2009, 10:00
Ostatnio był: 27 Wrz 2009, 09:54
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Problem] S.T.A.L.K.E.R. Alpha Build

Postprzez trurl3 w 22 Lis 2009, 14:25

Medyk napisał(a):Postanowiłem napisać ten temat bo wiem ze parę osób miało ten sam problem i nie było rozwiązania.
Może komuś się przyda to co udało mi się wymyślić.


W drugim (Vista) problem rozwiązało podłączenie kabla internetowego. Trzeba tutaj dodać ze dostęp aplikacji do internetu był zablokowany firewallem i przez operatora.

Moje pytanie jeszcze, dlaczego w drugim przypadku tak się dzieje ?? Dlaczego Vista wywala alfy gdy nie ma podłączonego kabla ?? A wystarczy podłączyć kabel który nie ma dostępu do netu i wszystko działa dobrze ??


Co rozumiesz przez "podłaczenie kabla który nie ma dostępu..."? To znaczy, że nie masz na stałe podłaczonego internetu? Albo podłaczasz kabel wiodący do nikąd? Mam ten sam błąd i jak na razie wyłaczenie całego Kasperskiego nic nie dało. Ale z tym kablem... jakaś pochyła sprawa.
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony
Projekt "Narodnaya Soljanka " w toku - wydana wersja z 20.01.11. z kompletnym 'polskim akcentem' i dodanym kwestem
Projekt "Zew Monolitu PL" pomyślnie zakończony
Projekt polonizacji "NLC6-Początek" w toku
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacji - zapraszamy do odwiedzin.
Tu mozna podziekować Arharze, twórcy Soljanki
Awatar użytkownika
trurl3
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 19:56
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 17:02
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Re: [Problem] S.T.A.L.K.E.R. Alpha Build

Postprzez utak3r w 22 Lis 2009, 17:57

Medyk napisał(a):Moje pytanie jeszcze, dlaczego w drugim przypadku tak się dzieje ?? Dlaczego Vista wywala alfy gdy nie ma podłączonego kabla ?? A wystarczy podłączyć kabel który nie ma dostępu do netu i wszystko działa dobrze ??


może dlatego, że BEZ cały interfejs sieciowy leży, a Z działa?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez Handlarz w 23 Lis 2009, 16:02

Rozpakowuję sobie alphę 1935 i wyskakuje mi error że czegoś nie może znaleść - myślę sobie no trudno i uruchamiam grę pojawia się"ekran powitalny" a zaraz potem bugtrap "can't open section "sound" i tyle z grania - co robić?
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez trurl3 w 24 Lis 2009, 00:10

Pobrałem ponownie Alfę z innego źródła, zastosowałem patch xKoweKx-a - nic nie pomaga. Podczas łaczenia się z localhostem wysatępuje błąd ***API-failure*** / Invalid host adress / Expession: res. Co jest z tym localhostem?
A tak wyglądają ostatnie linie logu:

* Game all is successfully loaded from file 'savedgames\all.sav' (2.395s)
* Loading alife simulator is successfully completed ( 25.054 Mb)
SERVER: Connecting...
CLIENT: Connecting to 'localhost'...
* Client connect on port 5445

***STOP*** file 'D:\Projects\XRAY\xrNetServer\NET_Client.cpp', line 250.
***Reason***: *** API-failure ***
Invalid host address
Expression: res

Wynika z tego, że gra się załadowała, ale wszystko padło podczas łączenia się z localhostem. Co może byc przyczyną? Antywirus nie, bo go całkowicie wyłaczyłem. Wyłaczyłem również jeden z rdzeni procesora. Skoro to jest localhost, to chyba router i połaczenie z WAN nie ma wpływu. Czy ten wymieniony port może mieć jakieś znaczenie? Poradźcie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edycja: Problem został rozwiązany w dość nieoczekiwany sposób. Odnalazł mnie jeden z uczestników forum - monolit 1935 - i poradził jak przezwycięzyć ten problem. Uzyskałem jego zgodę na zamieszczenie solucji:

W folderze gry
1. Usunąć z katalogu /savedgames wszystkie sejwy
2. Usunąc katalog /gamedata (lub przynajmniej zmienić mu nazwę)
3. Otworzyc w notatniku plik user.ltx i w linii g_god zmienić 'on' na 'off' (wyłączyc 'god mode')

Przyczyną problemów z uruchomieniem moda jest włączony 'god mode', który powoduje korupcję sejwów grzy, także tego tworzonego podczas pierwszego uruchamiania gry, oraz patche w gamedata.
UWAGA: NIe moę gwarantować skuteczności mketody, ponieważ nie jest to moje rozwiązanie a tylko przekazuję poradę kolegi monolit 1935. W każym razie u mnie zadziałało :D
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony
Projekt "Narodnaya Soljanka " w toku - wydana wersja z 20.01.11. z kompletnym 'polskim akcentem' i dodanym kwestem
Projekt "Zew Monolitu PL" pomyślnie zakończony
Projekt polonizacji "NLC6-Początek" w toku
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacji - zapraszamy do odwiedzin.
Tu mozna podziekować Arharze, twórcy Soljanki
Awatar użytkownika
trurl3
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 19:56
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 17:02
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez monolit1935 w 23 Gru 2009, 00:43

ogólnie to dosyć dziwne ponieważ problemy z localhost występowały zazwyczaj po wpisaniu goda w unserze ale to w 2215 ( co jest całkowicie zrozumiałe - god w multi wiadomo ale z alphą 1935 rzecz dziwna grunt że chodzi )
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez WeteranMonolit w 20 Lut 2010, 10:25

Ja mam taki problem, iże gdy próbuję się przeteleportować (próbowałem do 012_stancia) wyskakuje error :< Jeśli ktoś powie jak go dać, to dam loga, lecz na razie muszę pytać "na sucho". Wie ktoś co zrobić, żeby normalnie dało się teleportować po różnych mapach?
Awatar użytkownika
WeteranMonolit
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 15 Lut 2010, 19:22
Ostatnio był: 01 Kwi 2013, 21:15
Miejscowość: Pripiat
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez KoweK w 20 Lut 2010, 16:58

Logi są w folderze logs, pierwszy plik. Ja i tak bym ci polecił ściągniecie czegoś stąd: viewtopic.php?f=61&t=4640

weteranmonolit napisał(a):(próbowałem do 012_stancia)

Jeżeli tak to wpisujesz, to nie dziwie się, że ci nie działa.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez WeteranMonolit w 20 Lut 2010, 17:04

l012_stancia, zmyłka z mojej strony ;)
Dzięki za pomoc, może coś się uda zrobić ;)

PS: Sorki za to, troszkę podminowany byłem i jak bomba w supermarkecie wybuchłem ;)

I pytanie nr 2: Jak jeździć autami?
Awatar użytkownika
WeteranMonolit
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 15 Lut 2010, 19:22
Ostatnio był: 01 Kwi 2013, 21:15
Miejscowość: Pripiat
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [PROBLEMY] S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935

Postprzez KoweK w 20 Lut 2010, 17:10

Nie ma sprawy. Zresztą ja sam nie doczytałem dobrze.

WeteranMonolit napisał(a):I pytanie nr 2: Jak jeździć autami?

LPM uruchamiasz silnik, shiftem i ctrlem zmieniasz biegi. Standardowo WSAD odpowiada ze sterowanie. ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość