Kiedyś na to przypadkowo trafiłem, męcząc configi w TFW i pomyślałem, że warto się tym podzielić – a nuż ktoś sobie to znajdzie w szukajce. Poza tym zawsze to jakiś ruch w tortualach
Zawsze mnie wkurzało, że Mossberg, mimo, iż jest znacznie lżejszy od Spasa, jest ładowany przez Szramę/Terminatorowa/kogo tam Ruskie wymyśliły sobie do moda dużo wolniej, co jest głupie i nielogiczne, bo utrzymanie 4,5-kilogramowej strzelby w jednej ręce, i to pod kątem, wymagałoby naprawdę mocnej łapy. Kiedyś o to pytałem na forum i się dowiedziałem, że trzeba by w SDK przerabiać animacje. A tu gówno prawda, da się to zrobić dużo łatwiej i prościej.
gamedata/configs/weapons/w_wincheaster1300.ltx
Szukamy tego:
- Kod: Zaznacz wszystko
anm_open = winchester1300_reload_start
anm_add_cartridge = winchester1300_reload
I podmieniamy na to:
- Kod: Zaznacz wszystko
anm_open = spas12_reload_start
anm_add_cartridge = spas12_reload
anm_open odpowiada za ruch strzelby do góry, po czym odpala się
anm_add_cartridge – ładowanie pocisków. Można tego nie podmieniać, ale wtedy wraz z rozpoczęciem ładowania przeskakuje ona w ręce trochę na prawo – jak się podmieni również to podniesienie broni, to ten ruch go góry sprawia, że tego nie widać.
Muszę dodawać, że to ma sens tylko na waniliowych animacjach?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!