Ekwipunek NPC

Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 06 Lut 2009, 17:13

Tego tutka też nie znalazłem na forum(jeśli już jest to banujcie nie obrażę się :D), a przydałby się.

1. Zapoznajemy się z TYM TEMATEM


2. Przechodzimy do folderu: gamedata\configs\gameplay i otwieramy dowolnym edytorem textowym np. notatnikiem plik character_desc_escape.xml

Znajdujemy linijki:


Kod: Zaznacz wszystko
<specific_character id="esc_wolf" team_default = "1">
    <name>esc_wolf_name</name>
    <icon>ui_npc_u_neutral_2</icon>
    <map_icon x="1" y="0"></map_icon>
    <bio>Îďűňíűé ńňŕëęĺđ. Äĺňŕëüíŕ˙ číôîđěŕöč˙ îňńóňńňâóĺň.</bio>

    <class>esc_wolf</class>
    <community>stalker</community> <terrain_sect>stalker_terrain</terrain_sect>
    <snd_config>characters_voice\human_02\stalker\</snd_config>

    <rank>300</rank>
    <reputation>0</reputation>

    <visual>actors\stalker_neutral\stalker_neutral_2</visual>
    <supplies>
      [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_ak74u \n
      ammo_5.45x39_fmj = 1 \n
      wpn_pm \n
      ammo_9x18_fmj = 1 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n
#include "gameplay\character_items.xml"
#include "gameplay\character_food.xml"
#include "gameplay\character_drugs.xml"
    </supplies>

#include "gameplay\character_criticals_4.xml"

    <start_dialog>esc_wolf_talk</start_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_other_works</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_brother_complete</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_novice_complete</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_novice_fail</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_about_zone</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_about_around</actor_dialog>
    <actor_dialog>esc_wolf_about_you</actor_dialog>
    <actor_dialog>treasure_dialog</actor_dialog>
  </specific_character>



Uzbrojenie jest w linijkach:

Kod: Zaznacz wszystko
 [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_ak74u \n
      ammo_5.45x39_fmj = 1 \n
      wpn_pm \n
      ammo_9x18_fmj = 1 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n



Zmieniamy je na:


Kod: Zaznacz wszystko
 [spawn] \n
      device_torch \n
      wpn_ak74 \n
      ammo_5.45x39_fmj = 6 \n
      wpn_beretta \n
      ammo_9x19_fmj = 4 \n
      grenade_rgd5 = 2 \n
      wpn_binoc = 1 \n



Teraz wilk będzie miał Akm 74 z amunicją i pistolet Fora.

ZAPAMIĘTAJCIE!!!

ZAWSZE PO INSTANCE BRONI/PRZEDMIOTU MUSI BYĆ " \n"

Teraz napiszę co jest w poszczególnych plikach:

character_desc_agropom - stalkerzy w agropomie
character_desc_darkvaley - stalkerzy w dolinie mroku
character_desc_escape - stalkerzy w kordonie
character_desc_garbage - stalkerzy na wysypisku
character_desc_limansk - stalkerzy w limańsku
character_desc_marsh - stalkerzy na bagnach
character_desc_military - stalkerzy w magazynach wojskowych
character_desc_red_forest - stalkerzy w czerwonym lesie
character_desc_yantar - stalkerzy w jantarze
character_desc_general - inni stalkerzy i bohater

Jeśli macie pytania piszcie.
Ostatnio edytowany przez The Witcher, 08 Maj 2009, 15:20, edytowano w sumie 1 raz
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Reklamy Google

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez elektrica w 20 Kwi 2009, 17:08

Nie chce zakładać nowego tutka chce sie tu zapytać

Jak zmienić zwykłym bandytom ekwipunek bo walka Przeciwko Powinnosci z MP5 na nich to nie najlepiej
Co zmienić u bandytów ?
prosze o odp
elektrica
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 19:11
Ostatnio był: 02 Maj 2010, 20:25
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 23 Kwi 2009, 12:45

Otwierasz plik configs/gameplay/character_desc_general.xml

Poniżej tej linijki są szablony bandytów:

Kod: Zaznacz wszystko
<!-- bandit novice -->
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez tocho w 25 Kwi 2009, 10:10

można w ten sposób zmienić też pancerz? a jak tak to która to linijka?
tocho
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 19:36
Ostatnio był: 16 Sty 2010, 02:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 27 Kwi 2009, 12:44

Musisz podać lokalizację modelu w tej linijce:

<visual>actors\stalker_neutral\stalker_neutral_2</visual>


Jeśli nie wiesz co wpisać, pisz PW.
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez CiEsLa w 04 Maj 2009, 21:01

Mam pytanie czy w taki sam sposób można zmienić początkowe uzbrojenie Szramy a jeśli tak to jak ?
CiEsLa
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Kwi 2009, 17:54
Ostatnio był: 01 Paź 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 07 Maj 2009, 08:13

Szablon Szramy jest w pliku character_desc_escape, linijka:

Kod: Zaznacz wszystko
<specific_character id="actor" no_random = "1">


Oczywiście trzeba zacząć grę od nowa.
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez Gentleman's White w 08 Maj 2009, 14:59

TheWitcher, jesteś moim wybawcą. :)
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_abakan = 1, scope, prob=0.5 \n

Wiem już jak ustawić celownik optyczny. Jakie są komendy do ustawienia innych modyfikacji broni?
Czy trzeba edytować inny plik niż "character[...]' ?
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 08 Maj 2009, 15:14

Nie trzeba edytować innych plików. Lista addonów:

scope = celownik
launcher = granatnik
silencer = tłumik
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez Gentleman's White w 08 Maj 2009, 15:32

Dzięki. Mogłem się domyśleć.;] A innych cech typu: większy magazynek, mniejszy odrzut, większa szybkostrzelaność? Jak jeszcze z tym poeksperymentuję, to warto byłoby stworzy FAQ, dla przyszłych modderów.

- - -

Gentleman's White napisał(a):Dzięki. Mogłem się domyśleć.;] A innych cech typu: większy magazynek, mniejszy odrzut, większa szybkostrzelaność? Jak jeszcze z tym poeksperymentuję, to warto byłoby stworzy FAQ, dla przyszłych modderów.


EDIT:
Czy to właściwa forma?
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_mag_size


Jak edit to EDIT, a nie sranie posta pod postem. -C17
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez tocho w 10 Maj 2009, 22:45

Mam mały problem, wypakowałem wszystko jak trza wszedłem w general i pozmieniałem uzbrojenie wojakom z cs i nic. Zacząłem od nowa grę i nic. Jakie mieli bronie i pancerze takie maja jakby grzebanie w plikach nie miało najmniejszego znaczenia. Jak ktoś mógłby coś podpowiedzieć byłbym wdzięczny.
tocho
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 19:36
Ostatnio był: 16 Sty 2010, 02:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 11 Maj 2009, 11:06

Gentleman's White
Gentleman's White napisał(a):EDIT:
Czy to właściwa forma?
Kod: Zaznacz wszystko

    ammo_mag_size


W plikach character_desc_blablabla możesz wstawiać tylko gotowe bronie. Jeśli chcesz wstawić np. Abakana ze zwiększoną szybkostrzelnością i magazynikem na 45 naboi musisz zrobić tak:

Otwierasz plik configs/weapons/w_abakan.ltx i na końcu dodajesz coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_abakan_up3]:wpn_abakan_up2
$spawn               = "weapons\abakan_up3"   

rpm    = 100                 
ammo_mag_size = 45


Teraz wystarczy zamiast wpn_abakan wstawić wpn_abakan_up3

tocho

Grzebałeś w fsgame.ltx ?
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Następna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość