Ekwipunek NPC

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez tocho w 11 Maj 2009, 12:31

jedynie zmieniłem na 2 razy true jak wrzucałem mody
tocho
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 19:36
Ostatnio był: 16 Sty 2010, 02:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 11 Maj 2009, 14:30

Upnij mi ten plik. Zobaczę co spie***yłeś.
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez bourne w 12 Maj 2009, 20:45

Witam. skończyłem niedawno CS i chciałem się teraz pobawić modami, wypakowałem gamedata edytowałem pliki tekstowe, parametr masy maxymalnej 500, masa maxymalna z, którą można się poruszać- 550 kg, problem polega na tym, że postać szybko się męczy- po wykonaniu chociażby 1 skoku. W menu inventory nie zmieniła się liczba maxymalnego ładunku z 50 na 500, jednak postać porusza się bez problemu z ciężarem 250 kg jedynie to ta szybka utrata kondycji uniemożliwia granie. Czy macie na to jakiś sposób ?

O kurcze... fakt pomyliłem tematy w miarę możliwości proszę o przeniesienie do tematu edycji limitu wagowego. Jeszcze raz przepraszam. :D
Ostatnio edytowany przez bourne, 12 Maj 2009, 21:12, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
bourne
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Maj 2009, 11:44
Ostatnio był: 16 Maj 2009, 14:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 12 Maj 2009, 21:02

Chyba nie ten temat :D Edytowałeś system.ltx?
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez napod w 13 Lip 2009, 13:10

Chciałem zrobić tak by stalkerzy obok bunkra w Jantarze mieli ulepszone na maksa w szybkostrzelność RKM i po 200 amunicji a zombiaki nic bo to wkurzające że jak siedzę sobie w bunkrze (próbowałem nawet na początkującym) po 5 minutach umierają. Nie mogłem znaleźć gdzie jest uzbrojenie naukowców więc dałem sobie spokój, możecie UPnąć plik tak już ulepszony?
Awatar użytkownika
napod
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 16 Mar 2009, 19:24
Ostatnio był: 26 Kwi 2010, 15:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez Czaha w 15 Sie 2009, 19:28

Elo! Chciał bym aby czyste niebo miało gaussy i te najlepsze kombinezony (CS-3 chyba).
Co mam tam wpisać aby mieli te itemki?

Edit1: Dzienks! Właściwie to chodziło mi o kod do kombinezonu (gauss się domyśliłem)... Niestety narazie nie sprawdzę bo jestem u babci :(

Edit2: Spoko poradnik.
Ostatnio edytowany przez Czaha 16 Sie 2009, 12:06, edytowano w sumie 2 razy
dupa hujek dupa cipa
lol

Czaha
Wygnany z Zony

Posty: 28
Dołączenie: 19 Lip 2009, 21:09
Ostatnio był: 22 Sie 2010, 20:42
Miejscowość: Zona
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [TUTORIAL] Ekwipunek NPC

Postprzez The Witcher w 15 Sie 2009, 21:03

Kolejny nie myśli... :P

Ustaw im tak:

Kod: Zaznacz wszystko
spawn \n
      wpn_gauss = 1\n
      ammo_gauss = 1 \n


I:

Kod: Zaznacz wszystko
<visual>actors\stalker_nebo\stalker_nebo_4*</visual>


*Nie jestem pewien, sprawdź 3 i 4. :)
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: Ekwipunek NPC

Postprzez Wesker w 08 Mar 2010, 20:04

Wybaczcie, że odkopuję, ale mam pytanie- czy po zmianie w tych plikach z ekwipunkiem NPC trzeba rozpocząć nową grę, żeby zobaczyć zmiany?
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Ekwipunek NPC

Postprzez atikabubu w 08 Mar 2010, 20:33

Tak trzeba
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: Ekwipunek NPC

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 00:42

Witam.
Czy można zmienić dostępność broni w grze? Chodzi mi o to aby np. granaty rzadko występowały, albo AK74 poza wojskiem był na prawdę rzadkością. Tak by stalkerzy biegali głównie z pistoletami i strzelbami.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: Ekwipunek NPC

Postprzez MatrixSTR w 07 Wrz 2010, 00:55

można, trzeba by tylko pozmieniać odpowiednio wszystkie te pliki od ekwipunku :) co prawda trochę roboty by było ale efekt mógłby być dobry :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Ekwipunek NPC

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 09:18

Może i bym się pobawił w to, ale zupełnie nie znam się na modowaniu. Jest gdzieś dostępny jakiś tutorial, czy spis komend, co, gdzie, kiedy znaczy?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość