Forum Stalker.pl • Zobacz temat - Wyciąganie broni w bazie

Wyciąganie broni w bazie

Wyciąganie broni w bazie

Postprzez Wheeljack w 29 Cze 2010, 21:42

Jeżeli nie miałeś do czynienia z modowaniem to zapoznaj się z TYM i z TYM tematem.
No więc znajdujemy plik "sr_no_weapon" (folder gamedata/scripts) znajdujemy wpis
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function action_no_weapon:zone_enter()
        self.state = state_inside
        bind_stalker.hide_weapon()
end

function action_no_weapon:zone_leave()
        self.state = state_outside
        bind_stalker.restore_weapon()
end

i zmieniamy go na:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function action_no_weapon:zone_enter()
        self.state = state_inside
        //bind_stalker.hide_weapon()
end

function action_no_weapon:zone_leave()
        self.state = state_outside
        //bind_stalker.restore_weapon()
end

i to fszysko. :D
Dodam, że ten wpis jest prawie na samym dole.
Tutorial można stosować we wszystkich częściach stalkera.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez impulse_101 w 29 Cze 2010, 23:09

Wheeljack napisał(a): .... za łamanie pkt. 7 regulaminu.
Po siodme nie kradnij :P

Super sciagawka :wódka: mala rzecz a cieszy :E
Tak na marginesie to podczas emisji gdy jestem schowany w bazie a wyjme bron to wtedy w statusie zadania mam "znajdz schronienie"? Jak jej nie schowam to umre. Jakos dziwnie to jest powiazane z bronia :o Mam na mysli blowout w CoP'ie
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez Wheeljack w 30 Cze 2010, 11:52

Znam to :P ten skrypt to naprawia, dezaktywuje wołanie o schowanie broni oraz daje większą swobodę w zabijaniu. :D
UWAGA: można go stosować wyłącznie w CoP.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez hangeron w 28 Sie 2011, 18:55

Może ktoś wrzucić gdzieś skrypt z postu powyżej bo link wygasł?
hangeron
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lut 2010, 16:06
Ostatnio był: 20 Lut 2015, 18:00
Kozaki: 1

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez Wheeljack w 28 Sie 2011, 19:02


Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive hangeron.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez hangeron w 29 Sie 2011, 14:30

No niestety u mnie cośik nie działa. Skrypt smart_terrain_control.script miałem już identyczny jak ten który załączyłeś, natomiast sr_no_weapon.script wygląda trochę inaczej niż w twoim przypadku:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function action_no_weapon:zone_enter()
        self.state = state_inside
        bind_stalker.hide_weapon(self.object:id())
        local hud = get_hud()
        local custom_static = hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now")
        if custom_static ~= nil then
                hud:RemoveCustomStatic("can_use_weapon_now")
        end
        printf("entering no weapon zone [%s]", tostring(self.object:name()))
end

function action_no_weapon:zone_leave()
        self.state = state_outside
        bind_stalker.restore_weapon(self.object:id())
        local hud = get_hud()
        local custom_static = hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now")
        if db.no_weap_zones[self.object:name()] == true then
                db.no_weap_zones[self.object:name()] = false
        elseif custom_static == nil then
                hud:AddCustomStatic("can_use_weapon_now", true)
                hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now"):wnd():TextControl():SetTextST("st_can_use_weapon_now")
        end
        printf("exiting no weapon zone [%s]", tostring(self.object:name()))
        self.inited_time = game.get_game_time()
end


Próbowałem // przed samą linią "bind...." oraz wszystkie linie od "bind..." do "end" ale za każdym razem kończy się to:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...:\program files\cod\gamedata\scripts\xr_logic.script:405: attempt to index field '?' (a nil value)


Masz jakieś sugestie?

Pozdr.
Ostatnio edytowany przez hangeron, 29 Sie 2011, 15:07, edytowano w sumie 1 raz
hangeron
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lut 2010, 16:06
Ostatnio był: 20 Lut 2015, 18:00
Kozaki: 1

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez Wheeljack w 29 Sie 2011, 14:44

Był jeszcze jeden skrypt, zone_no_weapon.scripts, być może przez jego brak gra się sypie, nie mam go, ale pamiętam, że był w modzie władca zony. Ściągnij i obadaj. :)
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez scigacz1975 w 30 Sie 2011, 22:40

hangeron napisał(a):No niestety u mnie cośik nie działa. Skrypt smart_terrain_control.script miałem już identyczny jak ten który załączyłeś, natomiast sr_no_weapon.script wygląda trochę inaczej niż w twoim przypadku:


:

function action_no_weapon:zone_enter()
self.state = state_inside
bind_stalker.hide_weapon(self.object:id())
local hud = get_hud()
local custom_static = hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now")
if custom_static ~= nil then
hud:RemoveCustomStatic("can_use_weapon_now")
end
printf("entering no weapon zone [%s]", tostring(self.object:name()))
end

function action_no_weapon:zone_leave()
self.state = state_outside
bind_stalker.restore_weapon(self.object:id())
local hud = get_hud()
local custom_static = hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now")
if db.no_weap_zones[self.object:name()] == true then
db.no_weap_zones[self.object:name()] = false
elseif custom_static == nil then
hud:AddCustomStatic("can_use_weapon_now", true)
hud:GetCustomStatic("can_use_weapon_now"):wnd():TextControl():SetTextST("st_can_use_weapon_now")
end
printf("exiting no weapon zone [%s]", tostring(self.object:name()))
self.inited_time = game.get_game_time()
end




Zrób to tak:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function action_no_weapon:zone_enter()

end

function action_no_weapon:zone_leave()
       
end


u mnie działa - może u Ciebie też pójdzie

Uwagi moderatora:

Bełkot skryptów dajemy w [syntax=lua]. :P - Wheeljack
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Wyciąganie broni w bazie

Postprzez Pangia w 29 Maj 2015, 19:10

Podbijam, bo prawie 5 lat wisi bzdura, której nikt nie chce poprawić. :P
Nie mają być dwa ukośniki, tylko dwa dywizy – znaczy się --, nie //.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854


Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości