Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Re: Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Postprzez Junx w 19 Lip 2012, 23:07

Dzięki śliczne gola dostaniesz potem :wódka:

Sprawdzałem czy ten "myk" można zastosować w CS i o dziwo udało się :D Tylko jest jeden mały problem... dźwięki nie zawsze "zaskakują" czasami trzeba kilka razy użyć to samo i na którymś razem "zaskoczy", można jakoś zrobić żeby cały czas po sobie były?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Postprzez Trep w 28 Paź 2012, 18:24

Wiem że to odkop ale czy można prosić o link ?
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Postprzez nelson82 w 28 Paź 2012, 18:53

łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trep.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

[Problem] Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Postprzez Junx w 08 Gru 2012, 15:41

Piszmy tutaj bo się śmietnik robi.

PS. Później post będzie edytowany, więc proszę nie usuwać.

Uwagi moderatora:

Łączę, niech wszystko będzie w jednym temacie. - Wheeljack
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Problem] Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc

Postprzez nelson82 w 08 Gru 2012, 16:55

Skonwertowałem dźwięki na swoją modłę
http://pliczek.net/index.php?p=39611
ale nie będę ukrywał, że poruszam się trochę na chybił trafił.
Jeszcze kwestia logów. Rozumiem, że nie notujesz wylotów na pulpit (żadnego FATAL ERROR), a jedynie po wyjściu z gry masz te komendy w logu. Zgadza się?
----------------------
:arrowd: Rzecz w tym, że sam miewam takie komendy w logu i to w odniesieniu do nowych dźwięków, które... działają w grze, a to z kolei rzuca podejrzenia na skrypty. Zwłaszcza, że jak pisałeś wcześniej - na czystych plikach jest to samo
Ostatnio edytowany przez nelson82, 08 Gru 2012, 17:23, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Problem] Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc

Postprzez Junx w 08 Gru 2012, 17:00

Nie, nie notuje wylotów jako FATAL ERROR, Wszytko odbywa się bez stresowo.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Dźwięki po użyciu bandaża, apteczki, wódki etc...

Postprzez PainChiller w 30 Cze 2015, 13:59

odkop

mam taki oto problem przy Dream reader - lepper area

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:145: attempt to index global 'item_usage' (a nil value)


I plik use_item
Kod: Zaznacz wszystko
local items =
{
  bread = "food",
  kolbasa = "food",
  conserva = "food",
  energy_drink = "drink",
  vodka = "vodka",
  bandage = "bandage",
  medkit = "meds",
  medkit_army = "meds",
  medkit_scientic = "meds",
  antirad = "antirad"
  pivo_chern = "vodka"
  bokal_vodki = "vodka"
  paek_1 = "irp"
  voda_min = "drink"
  non_stop = "edrink"
  fluaga_1 = "drink"
  ovoschi = "conserva"
  riba = "food"
  sol = "meds"
  yantar = "food1"
  sguchenka = "food1"
  shproty = "conserva"
  kukuruza = "food1"
  vino = "vodka"
  nemiroff_vodka = "vodka"
  bread_a = "food"
 
 
 
 
}

-- set proper path to sound files
local sounds =
{
  vodka = {"actor\\inv_vodka"},
  drink = {"actor\\inv_drink"},
  edrink = {"actor\\inv_energydrink"}
  food = {"actor\\inv_food"},
  conserva = {"actor\\inv_food_conserva"}
  food1 = {"actor\\inv_food1"}
  irp = {"actor\\inv_irp"}
  meds = {"actor\\inv_meds"},
  bandage = {"actor\\inv_bandage"},
  antirad = {"actor\\inv­_antirad"},
 
 
}

function get_item_sound(i_type)
  return sounds[i_type][math.random(1, #sounds[i_type])]
end

function on_use_item(obj)
  local i_type = items[obj:section()]
  if i_type ~= nil then
    local snd = get_item_sound(i_type)
    snd = sound_object(snd)
    snd:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
  end
end


wszystko zgodnie z opisem. jedyne co to dodałem do listy nowe jedzenie i napoje, lecz bez nich jest tak samo
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość