Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez StalkerCell w 06 Wrz 2013, 22:54

P90 odpuściłem sobie, ale w zamian do Zewu dodałem AK Mongoła ze Shoker Mod CS. Broń działa, ale problem tkwi w tym, że zamiast obrazu przez celowanie przez lunetę mam fioletowy ekran. Co zrobić? Próbowałem podmienić teksturkę celownika na tego z G36 - bez skutku. Czy problem tkwi w pliku scopes_16 (mam monitor 16:9)?

EDIT.
Parametr celności w Mongołku spadł do zera :E . Która linijka w pliku konfiguracyjnym odpowiada za celność?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez scigacz1975 w 06 Wrz 2013, 23:16

W Cieniu nie ma potrzeby dopisywania tekstur celownika do żadnych plików. Wpisujesz albo w weapons.ltx a sekcji celownika, albo w ltx broni, jeżeli celownik jest na stałe.
Monitor 16:9 może spowodować ewentualnie dziwny wygląd (jajowatość) celownika, ale nie fioletowy ekran. Takie kwiatki są w CS. I wtedy to jest wina plików scopes.xml

Za celność odpowiadają te sekcje:
Kod: Zaznacz wszystko
;-----------------------------------------------------------------------------------
fire_dispersion_base      = 0.1
control_inertion_factor      = 1.05f
disp_rate                = 1.85
cam_relax_speed              = 6
cam_dispersion               = 0.04
cam_dispersion_inc         = 0.036
cam_dispertion_frac         = 0.8   
cam_max_angle            = 10.0   
cam_max_angle_horz         = 10.0
cam_step_angle_horz         = 0.8
fire_dispersion_condition_factor = 5   
misfire_probability       = 0.0001
misfire_condition_k         = 0.05
condition_shot_dec          = 0.0001
;-----------------------------------------------------------------------------------


Ustaw tak jak podałem i będzie ok.

Edit: Uuups - sorry - teraz doczytałem że dodałeś tę broń do Zewu. Musisz teksturę celownika dopisać w plikach
configs\ui\scopes.xml/scopes_16.xml i w pliku configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez StalkerCell w 08 Wrz 2013, 17:25

Żeby nie zakładać nowego topic'u spytam się tutaj. Mianowicie co zrobić, by trzymana broń była trochę dalej? I co zrobić, gdy mam muszkę i szczerbinkę UMP 45, to muszka nie jest na środku kółka szczerbinki? Która linijka w pliku konfiguracyjnym za to odpowiada?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 26 Kwi 2015, 11:17

Przy próbie portowania broni z Autumn Aurora 2 do vanilii napotkałem spory problem. MIanowicie już udało mi się zobaczyć broń, niestety próba strzału kończy się crashem z takim logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R2\r2.cpp
[error]Line          : 330
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : weapons\545x39

Czego jeszcze nie przerzuciłem? Bo już się tracę ;x
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2015, 11:42

Musisz użyć particles.xr z moda, lub w konfigu broni zmienić wpis dotyczący particla łusek na vanillowy (to co wywala w logu, czyli "weapons\545x39")

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 26 Kwi 2015, 12:06

r_populik napisał(a):Musisz użyć particles.xr z moda

Plik particles.xr wpływa na wydajność? Po użyciu tego z moda zaczyna wywalać braki plików. a po użyciu stockowego zmieniając w configu broni mimo zamka z prawej strony łuski wypadają z lewej

Może ktoś powie jak edytować plik particles?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2015, 13:23

Spróbuj użyć particle.xr z tej paczki

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 30 Kwi 2015, 18:35

Po paru dniach modowania mam już w pełni sprawne bronie z rodziny Ak oraz FT-200M.
Mam spory problem z granatami, mianowicie po przeportowaniu wszystkich plików odpowiedzialnych za granat F1 i wyjęciu go z ekwipunku widzę na moment działającą teksturę i potem wyrzuca mnie z pustym logiem. Ktoś ma pomysł?

I jeszcze mam drugie pytanie dotyczące statystyk i opisów broni w SoC. O ile opisy broni znalazłem, tak nie udało mi się znaleźć gdzie są zapisane te takie jakby suwaki? Chodzi mi o te paski: obrażenia, celność, szybkostrzelność i obsługa. Mimo zmian w configu broni graficzne przedstawienie się nie zmienia, natomiast wpisów o tym nie ma w pliku z opisami broni. Tak więc gdzie tego szukać?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Pangia w 30 Kwi 2015, 19:39

Suwaki same się ustawiają na podstawie danych w configu broni. Obrażenia to hit_power, szybkostrzelność to rpm, celność to składowa fire_dispersion_base, cam_dispersion i chyba jeszcze cam_dispersion_inc, a obsługa… No cóż, tu nie mam absolutnie pojęcia. Obrzyn i TOZ-34 mają bardzo podobne configi, a jednak obrzyn ma obsługę na bardzo wysokim poziomie, a TOZ-34 równą zeru. W CS i CoP troszkę inaczej to jest, bo celność to tylko fire_dispersion_base, a obsługa to m.in. control_inertion_factor (akurat w obsługę się nie zagłębiałem).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 30 Kwi 2015, 19:57

Pangia napisał(a):Suwaki same się ustawiają na podstawie danych w configu broni.

No właśnie tak się nie dzieje. obokan mając obrażenia ustawione 0.5 ma suwak krótszy niż niż Groza, która niecałe 0.4 :/
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Pangia w 30 Kwi 2015, 20:06

Hmm… Wiesz, nie wiem jak inni, ale ja osobiście nie patrzyłem na te paski za dużo, bo są dość niemiarodajne i mało dokładne. Pogrzeb jeszcze z prędkością naboju i siłą uderzenia (hit_impulse), możesz też na próbę zmienić w configu kaliber na np. 9x18mm i sprawdzić, czy on też ma wpływ na pasek w inwentarzu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 30 Kwi 2015, 21:54

Dobra, udało się się to ogarnąć.
A masz może jakiś pomysł co z tym granatem F1? Jakbym miał log to bym ogarnął co i jak, ale wyrzuca mnie z pustym plikiem :/

Doszedł kolejny problem...
Image
Szturmowy obokan nie wczytuje granatnika. Robi to dopiero jak do zwykłego założę granatnik i potem wezmę z powrotem ten do ręki...
Ostatnio edytowany przez HitFan, 30 Kwi 2015, 22:46, edytowano w sumie 1 raz
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość