Witajcie! Zrobiłem listę postaci dla Stalker Zew Prypeci. Proszę o oceny i porady co do dalszego jej rozwoju. Potrzebuję jeszcze screenów postaci. Każdy kto pomoże dostanie kozaka. Jeśli ktoś zrobi ich naprawdę dużo to zostanie uwzględniony jako współtwórca.
Stalker Zew Prypeci- postacie Główny BohaterMajor Diegtiariow
Główny bohater gry. Agent SBU, wcześniej doświadczony stalker. Wysłany do strefy w celu zbadania niepowodzenia Operacji „Tor Wodny”.
JupiterHawajczyk
Zawsze uśmiechnięty Hawajczyk jest handlarzem na stacji Janów. Można u niego kupić większość popularnych przedmiotów.
Azot
Azot jest technikiem w Janowie.
Zadania: Przynieś Azotowi narzędzia,Sprzęt radiowy.
Pomaga nam w dostaniu się do Prypeci. Senka
Pomocnik Azota. Cały czas śpi. W CS był pomocnikiem technika bandytów.
Będzie próbował znaleźć schowek Strieloka, ale zginie w anomalii.Traper
Myśliwy ze stacji Janów.
Zadania: Polowanie na bagienne pijawki, Polowanie na niezidentyfikowane mutanty,Nocne polowanie.
Loki
Loki jest przywódcą Wolności. Możemy mu powiedzieć o magazynie Powinności i historii jej powstania.
Zadania: Magazyn Powinności
Możemy mu powiedzieć o magazynie Powinności i historii jej powstania.Wujek Jar
Wujek Jar jest starym weteranem. Znany z CS jako technik.
Zadania: Kopaczi.
Flint
Flint jest członkiem wolności, zmyślającym niesamowite opowieści o swoim bohaterstwie.
Później okazuje się, że jest to Sroka.Kostopraw
Medyk przebywający na stacji Janów.
Walet
Szef bandytów w Jupiterze. Przebywa w posterunku bandytów.
Podpułkownik Szulga
Przywódca Powinności w Jupiterze.
Zadania: Magazyn Powinności
Możemy mu powiedzieć o magazynie Powinności i historii jej powstania.Profesor Oziorski
Szef ekspedycji naukowej. Przebywa w bunkrze naukowców.
Zadania: Oaza, Hipoteza.
Profesor Herman
Zajmuje się sprawami administracyjnymi w bunkrze.
Zadania: Okresowe emisje psioniczne, Badania nad anomaliami, Aktywność anomalii, Ostatnie zmiany, Ochrona naukowców.
Nowikow
Technik w bunkrze. Nie potrafi ulepszać broni, może tylko naprawiać nasz kombinezon i hełm. W CS był technikiem Czystego Nieba.
Włóczęga
Przywódca byłych monoliciarzy. Przebywa koło magazynu kontenerów.
Zadanie: Ocaleni z monolitu
Jeśli mu pomożemy to pójdzie z nami do Prypeci. Zulus
Członek Powinności. Lubi pić alkohol. Siedzi w wieży obok stacji Janów.
Razem z nami idzie do Prypeci. Pomaga nam w zebraniu chętnych do wyprawy.Garri
Przewodnik. Przebywa w bunkrze. Dzięki niemu gracz może wydostać się z Prypeci. To on znalazł Sokołowa i przyprowadził go do bunkra.
Zadania: Kontrakt z naukowcami.
Dzięki niemu gracz może wydostać się z Prypeci.Porucznik Sokołow
Pilot wojskowy. Pilotował Ogończę 4. Później znalazł go Garri i zaprowadził do bunkra.
Idzie z nami do Prypeci.Wano
Uprzejmy samotnik przebywający w Janowie. Zadłużył się u Waleta na 7000 rubli.
Zadania: Długi.
Jeśli mu pomożemy idzie z nami do Prypeci.Czacha
Przywódca najemników chroniących bunkier.
On i jego ludzie chcą okraść głównego bohatera z dokumentów dla naukowców. Grizli i Torba
Dwaj koledzy przebywający w Janowie. Ich towarzyszem jest Mitaj.
Zadania: Zakładnik.
Mitaj
Kolega Grizliego i Torby. Jest zakładnikiem bandytów w magazynie kontenerów. W CS był handlarzem Powinności.
ZatonGłuszec
Strażnik na Skadowsku. Przybył do zony razem z Brodaczem.
Zadania: Zaginieni Stalkerzy.
Ginie zabity przez Wstrząsa.Brodacz
Szef samotników na Skadowsku. Kupuje od nas artefakty. Sprzedaje jedzenie.
Zadania: Dziwne zjawisko,Transakcja,Kompas.
Spartakus
Doświadczony samotnik przebywający na Skadowsku. Razem z nim wykonujemy misje dla Brodacza.
Pietrucha
Samotnik szukający wraz z kolegą artefaktów w anomalii „Kocioł”.
Przez swoją nieuwagę wpada do anomalii, ratuje go główny bohater.Płotka
Samotnik.
Próbuje od nas wyłudzić "przerobione koło". Jeśli mu odmówimy zacznie do nas strzelać dwóch jego kumpli.
Sęk
Samotnik przebywający na Skadowsku.
Zadania: Niedostępny schowek.
Szydło
Przyjaciel Pietruchy. Prosi nas o pomoc w uratowaniu Pietruchy.
Zadania: Pomoc dla Pietruchy
Sułtan
Pewny siebie i okrutny przywódca bandytów w Zatonie.
Zadania: Zdecyduj, co zrobić, Transakcja, Ciemne interesy.
Kastet
Prawa ręka sułtana. Razem z nim wykonujemy misje dla Sułtana.
Kardan
Wiecznie pijany technik na Skadowsku. Pije odkąd stracił przyjaciół. Pomaga nam w naprawieniu broni 62.
Zadania: Przynieś Kardanowi narzędzia, Trzej towarzysze.
Pomaga nam w naprawieniu broni 62. Sowa
Sowa jest handlarzem na Skadowsku. Popiera Sułtana.
Zadania: Obóz najemników, Kuszący interes.
[color=#FFF00]Płaci za większość dokumentów i informacji, które znajdziemy.[/color]
Gonta
Myśliwy na Skadowsku. Razem z nim zabijamy chimerę.
Zadania: W poszukiwaniu Sroki, Polowanie na Chimerę.
Noe
Wariat ze starej barki. Uważa, że będzie wielka emisja i fala mutantów, a wszyscy, którzy nie schronią się w jego barce zginą. Ma oswojonego nibypsa „Lessie”.
Pokazuje nam jak dojść do płaskowyżu i posiada 2 kompasy.Wstrząs
Lekarz na Skadowsku.
Jest uzależniony od hemoglobiny. To on porywał stalkerów i wypijał ich krew. Popełnia samobójstwo po odkryciu jego tajemnicy.Pilot
Przewodnik na Skadowsku. Po oddaniu mu map terenu zmniejsza cenę podróży do 1000 rubli.
Zadania: Mapy terenu.
Po oddaniu mu map terenu zmniejsza cenę podróży do 1000 rubli.Żwawy
Możemy u niego zamówić unikalną broń. Poznajemy go już w Stalkerze Cień Czarnobyla.
Zadania: Reputacja.
Tasak
Dowódca najemników w podstacji w Zatonie.
Zadania: Zanieś jedzenie najemnikom.
Hak i Pręga
Przywódcy najemników w zakładzie utylizacji .
PrypećStriełok
Striełok jest prawdziwą legendą. Był w CEJ. Teraz pomaga wojsku.
Pułkownik Kowalski
Głównodowodzący operacją „Tor Wodny”. Razem z grupką żołnierzy przebywa w pralni samoobsługowej w Prypeci.
Zadania: Jeden Strzał,Niezidentyfikowana broń.
Porucznik Kiryłow
Technik wojskowy. Przebywa w pralni. Da nam darmową amunicję i kombinezon. Naprawia też każdą broń i pancerz za darmo.
Porucznik Rogowiec
Medyk wojskowy. Jest w pralni. Daje nam leki i wyleczy nas, kiedy będziemy ranni.