przez Mito w 01 Wrz 2014, 19:15
Wg. mnie anomalie w CoP są... no po prostu do dupy. "Tu, tu i tu. A wszędzie indziej to już spacerek na skraju drogi"... "W Zonie wszystko jest zmienne, Zona zabójcza na każdym kroku, do Zony trza być przygotowany psychicznie"
Według mnie, powinny być miejsca, w których ZAWSZE są anomalie, a wszystko poza ich obszarami powinno być usiane anomaliami... i to najlepiej dość gęsto. Anomalie powinny się zmieniać miejscami co emisję. Anomalie powinny być groźniejsze. Anomalie powinny czasami zamykać przejścia do jakichś schowków, sekrecików...
Detektory... O ile Echo i Niedźwiedź są dość zrównoważone w rozgrywce, to Weles powinien być niesamowicie trudny do znalezienia/niesamowicie drogi... A Swaróg to jest lekkie przegięcie... Dzięki temu cudeńku, które można dostać dość wcześnie w grze możesz po prostu PRZEBIEC przez pole anomalii, po drodze grzebiąc sobie w nosie i popierdując... czegoś takiego nie powinno być w grze, a jeśli już, to powinien mieć jakiś pierońsko niski zasięg i dokładność kałacha bez lufy...
A artefakty... No cóż, przecież jak nazwę artefakt Duszą to w 1/10 przypadków leży w anomalii identyczny, o tej samej nazwie i właściwościach, są rodzaje, gatunki itp... System artefaktów powinien być przynajmniej BARDZO zróżnicowany... A same artefakty powinny być generowane przez silnik gry, np. tworząc jakieś podstawowe arty, kombinacje, połączenia, jakieś artefakciątka albo takie... Żeby nie można było znaleźć dwóch takich samych.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ
-
Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
- KOSHI, Imienny.