Ocena anomalii

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Re: Ocena anomalii

Postprzez CrosSs w 05 Lip 2014, 10:23

System anomalii w COP jest ogólnie dobrze zrobiony. Mi osobiście brakuje tylko jakiś losowych grup anomalii zmieniających położenie po emisji.
Udanych łowów Stalkerze .
Awatar użytkownika
CrosSs
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 08 Sty 2012, 19:08
Ostatnio był: 21 Sie 2022, 16:11
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: Ocena anomalii

Postprzez Kosma w 08 Lip 2014, 17:06

Dla mnie ten system jest kiepski jakich mało...Wszystko masz jak na dłoni..."Losowych" artów już praktycznie nie ma.
Gdzie te czasy gdy szukało się po podziemiach artefaktów...
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: Ocena anomalii

Postprzez czarny stachu w 27 Sie 2014, 14:50

anomalie np. gazowe zmieniają czasami swe położenie w anomalii i dołączam do opinii ,że przydało by się ich więcej ,,rozrzuconych" po zonie
Każdy ziom zbiera złom!
sprzedaj pralkę ,sprzedaj łom!
opal kable ,przetop druty
żeby mieć na nowe buty!
czarny stachu
Stalker

Posty: 86
Dołączenie: 22 Kwi 2014, 17:05
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: Ocena anomalii

Postprzez Mito w 01 Wrz 2014, 19:15

Wg. mnie anomalie w CoP są... no po prostu do dupy. "Tu, tu i tu. A wszędzie indziej to już spacerek na skraju drogi"... "W Zonie wszystko jest zmienne, Zona zabójcza na każdym kroku, do Zony trza być przygotowany psychicznie"

Według mnie, powinny być miejsca, w których ZAWSZE są anomalie, a wszystko poza ich obszarami powinno być usiane anomaliami... i to najlepiej dość gęsto. Anomalie powinny się zmieniać miejscami co emisję. Anomalie powinny być groźniejsze. Anomalie powinny czasami zamykać przejścia do jakichś schowków, sekrecików...

Detektory... O ile Echo i Niedźwiedź są dość zrównoważone w rozgrywce, to Weles powinien być niesamowicie trudny do znalezienia/niesamowicie drogi... A Swaróg to jest lekkie przegięcie... Dzięki temu cudeńku, które można dostać dość wcześnie w grze możesz po prostu PRZEBIEC przez pole anomalii, po drodze grzebiąc sobie w nosie i popierdując... czegoś takiego nie powinno być w grze, a jeśli już, to powinien mieć jakiś pierońsko niski zasięg i dokładność kałacha bez lufy...

A artefakty... No cóż, przecież jak nazwę artefakt Duszą to w 1/10 przypadków leży w anomalii identyczny, o tej samej nazwie i właściwościach, są rodzaje, gatunki itp... System artefaktów powinien być przynajmniej BARDZO zróżnicowany... A same artefakty powinny być generowane przez silnik gry, np. tworząc jakieś podstawowe arty, kombinacje, połączenia, jakieś artefakciątka albo takie... Żeby nie można było znaleźć dwóch takich samych.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI, Imienny.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości