oświetlenie dynamiczne?

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

oświetlenie dynamiczne?

Postprzez wejnos w 06 Lip 2015, 05:05

Witam,jestem nowy na forum i nie wiem czy takie bądź podobne tematy nie były podejmowane.

Mam problem z przestawieniem oświetlenia w grze(zew prypeci) na inne niż statyczne ponieważ jeżeli zmienię na jakąkolwiek inną opcje i zrestartuje grę(jeżeli tego nie zrobię opcja nie zadziała),wyświetla mi się błąd xrengine i gra po prostu nie odpala,co prawda win szuka rozwiązania ale ja się prędzej doczekam half-life 3.

mój sprzęt to:
proc: intel quad core q6600
ram: 4gb
grafa: nvidia gtx 285

Szału nie ma ale ze stalkerem powinien sobie poradzić,jeżeli ktoś rozwiązał ten problem to bardzo bym prosił o pomoc.

Dodam tylko że wersja jest angielska a sterowniki mam najnowsze.

Z góry dziękuje i życzę miłego dnia
wejnos
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Lut 2015, 10:16
Ostatnio był: 11 Lip 2015, 00:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez trolololo w 06 Lip 2015, 09:14

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Po 2. Czy grasz na jakimś modzie?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez HitFan w 06 Lip 2015, 10:47

gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez wejnos w 06 Lip 2015, 10:51

tak 1.6.2 a log jest tu:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU @ 2.40GHz [GenuineIntel], F6/M15/S7, 2405.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 38931 files cached 29 archives, 8364Kb memory used.
Init FileSystem 2.173350 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3987856 K], reserved[106372 K], committed[100012 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14284 K], process heap[4548 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=D:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=D:\Program Files (x86)\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:5E3]: NVIDIA GeForce GTX 285
* GPU driver: 9.18.13.4144
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2777 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\bitcomposer.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3702344 K], reserved[172012 K], committed[319884 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[98854 K], process heap[12889 K], game lua[2144 K], render[180 K]
* [x-ray]: economy: strings[8083 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 3
*        :   1: ui\ui_actor_hint_wnd
*        :   1: ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*        :   1: ui\ui_common
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: ps        : 1
*        :   3: null
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 1
* RM_Dump: tex_list  : 3
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3
* RM_Dump: v_elements: 3
* RM_Dump: v_shaders : 3
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 5

Uwagi moderatora:

Taguj. - xKoweKx
wejnos
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Lut 2015, 10:16
Ostatnio był: 11 Lip 2015, 00:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez Cromm Cruac w 06 Lip 2015, 11:49

Przeinstaluj drivery karty i biblioteki DirectX. Jeśli to nie pomoże, skasuj plik user.ltx i odpal grę ponownie.
A to w ogóle jest legalna kopia czy 'pożyczona' od kolegi z Zatoki?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez wejnos w 06 Lip 2015, 13:07

ahoj przygodo bo moja zostala pożyczona i nie wrocila,nie jestem z tego dumny.

a o ile gra chodzi dobrze ta przy zmianie oświetlenia błąd jest dalej.
wejnos
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Lut 2015, 10:16
Ostatnio był: 11 Lip 2015, 00:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez Cromm Cruac w 06 Lip 2015, 14:18

No to niestety, ale na wersjach z Zatoki czy innych Kopo-dupów różne dziwne rzeczy się dzieją. Polecam oryginał odzyskać lub zakupić ponownie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: oświetlenie dynamiczne?

Postprzez Decimus76 w 06 Lip 2015, 19:20

A masz tak samo z innymi częściami Stalkera niż Zew Prypeci? Jeśli tak, to jakiś błąd z DirectX, bo z tego co wiem, to oświetlenie statyczne działa na wersji 8, a te powyżej na 9,10,10.1 i 11. Dziwne, bo GTX 285 obsługuje wersję 9, nawet 10. Mam dla ciebie parę propozycji: Reinstalka DirectX, sprawdzenie sterowników (widzę, że to już zrobiłeś), Przeskanowanie systemu programem antyvirusowym,(choć wątpie, że coś da :/), ale ja na twoim miejscu po prostu zrobiłbym format systemu, on prawie zawsze pomaga. Jeszcze sprawdź, czy ten błąd z oświetleniami powyżej statycznego masz tylko w Zewie, czy też w pozostałych częściach gry, bo jak jest tak samo, to dla mnie była by ewidentnie wina DirectX. Aha, może za dużo chcę ci pomóc, ale sprawdź tym samym sposobem w innym grach, typu Crysis 1.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości