Misery, Pijwaki.

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Misery, Pijwaki.

Postprzez M3Fis70 w 25 Wrz 2015, 23:25

Witam panowie i panie.
Krótko:
Mam zainstalowane Misery 2.1.1, gdzie i które linijki są odpowiedzialne za widoczność pijawki w metrach. Chcę by szybciej bydlak wychodził z tej niewidzialności. Bo da się walczyć z tym ku*estwem, ale to katorżniczy proces. Z jedną tak, ale najczęściej 2+ to prościej się zabić od razu.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: Misery, Pijwaki.

Postprzez Plaargath w 26 Wrz 2015, 12:30

Piszę z głowy, więc mogę się szajsnąć. Ale pamiętam, że w m_bloodsucker.ltx są full_visibility_radius, partial_visibility_radius i no_visibility_radius. Zdaje się, że to to.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70, czynnywulkan.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości