konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Postprzez katolik6 w 04 Lis 2015, 02:14

Mam z tym straszny problem, próbowałem ogf2obj, pluginu do blendera i ogfmastera, działają, owszem, o ile działaniem można nazwać generowanie modelu z losowo rozrzuconymi w przestrzeni węzłami. Błagam, pomocy, zna ktoś dobry konwerter? Potrzebuję modelu stalkera, mam kilka z maską, pobrałem w innym formacie, ale brakuje bez niej. Modelu z maską nie przerobię, bo jest ona częścią całej reszty nie mówiąc o siatce. Może być bez animacji, tylko mesh, siatka i kości, chociaż to ostatnie przeboleję. Używam blendera v2.72
katolik6
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lis 2015, 01:58
Ostatnio był: 01 Gru 2015, 20:31
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Postprzez r_populik w 04 Lis 2015, 08:43


Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive katolik6.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Postprzez katolik6 w 05 Lis 2015, 17:38

bardzo dziękuję, ale czy znalazłby się model prosto z gry, nieprzerobiony? Chodziło mi o ten:https://i.ytimg.com/vi/wCVAZ0cmJ3M/maxresdefault.jpg Nie żeby coś, bardzo pomogłeś.
katolik6
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lis 2015, 01:58
Ostatnio był: 01 Gru 2015, 20:31
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 0

Re: konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Postprzez r_populik w 05 Lis 2015, 19:12

To jest model prosto z gry, w żaden sposób nie przerabiany. Niezbyt precyzyjnie określiłeś, o który bez maski Ci chodzi, więc zrobiłem majora. A to co dałeś na screenie, to jest z Cienia. A napisałeś w temacie dotyczącym Zewu.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: konwersja ogf na... cokolwiek, mdl, obj, blend...

Postprzez katolik6 w 05 Lis 2015, 22:27

Więc tak:
1) Przepraszam za brak precyzji.
2)Ten model występuje we wszystkich odsłonach, może jedynie z poprawioną teksturą, którą na szczęście blender odczytać potrafi, więc mam wszystkie.
3)... Pierwszy raz widzę tak ułożony kaptur, ale nieważne, tak, czy siak pomógł i dziękuję.
katolik6
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lis 2015, 01:58
Ostatnio był: 01 Gru 2015, 20:31
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości