[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 14 Sie 2015, 17:53

Stalkep napisał(a):Czy mod będzie współgrał z Misery



Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Kudkudak, KSU.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Demon6PL w 15 Sie 2015, 11:04

Ej, może za 3-4 lata ktoś to zrobi. :D Misery ma wielu fanów, CoC - zobaczymy jak już wyjdzie, będzie kompletny, ale sądzę, że też będzie sporo ludzi, to się może ktoś z kimś połączy, pokombinują i zrobią. :)
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Kudkudak w 15 Sie 2015, 11:32

Szansa na to jest tak wielka jak przejście soljanki bez wczytania zapisu sprzed kilku dni, bo ważny npc nagle "zniknął".
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 25 Sie 2015, 05:59

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lukasz638.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 13 Wrz 2015, 21:55

Mam do was pytanie - jak zmienić FoV? domyślnie mamy 73.3 a ja uzywam dodatku AO3 for CoC, tylko że bronie z AO3 są robione pod FOV 90. za odpowiedź :wódka:
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 13 Wrz 2015, 23:39

Linia komend w grze, klawisz "~"

I wpisz sobie "fov x" gdzie "x" to wartość.

Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 26 Wrz 2015, 16:22


Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, M3Fis70.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 26 Wrz 2015, 18:25

Dobra koledzy. mam zajebistu problem.
A) mod nie działa sam
B) zainstalowany na Zewie Prypeci, Też nie działa.
C) A teraz w dodatku komputer chodzi jak bym miał uruchomione 1000 programów na raz (uzycie zasobów 70%+), mod nie chece się odinstalować, ani wywalić do kosza.

CO JEST DO CHO*ERY?
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Kombokil w 26 Wrz 2015, 21:47

Potrzeba podstawki?
Dlatego nigdy nie pytaj, komu bije dzwon; bije on tobie

Image
Awatar użytkownika
Kombokil
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Wrz 2015, 07:58
Ostatnio był: 29 Wrz 2015, 18:56
Miejscowość: Komin Reaktora. :P
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mito w 26 Wrz 2015, 22:03

CoC powinien chodzić bez podstawki.

@PainChiller, zobacz w Menedżerze zadań, który proces tak żre zasoby i czy jest związany ze stalkerem. Zawsze możesz go zakończyć. Możesz nie być w stanie usunąć CoCa, gdyż może działać w tle, a Windows nie chce usuwać włączonych aplikacji ;)
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 26 Wrz 2015, 22:30

@Mito - Za kogo mnie masz :P zrobiłem to już dawno temu. prawde mówiąc problem rozwiany. musiałem odłączyć komputer od zasilania (Wymuszenie wyłączenia nic nie dawało)

ale teraz jest kolejny problem. mam takie wiecie. zbugowane tekstury itemków(Makarov to Złota rybka i Kulebiak, Kombi monolitu to kawałeg Grozy, Innego kombinezony itd.) wiecie co z tym zrobić? próbowałem podmienić na inne, ale nie daje rady, a zmodyfikować "ui_icon_equipment" nie da rafy bo pliki .DB z configami i teksturami są tak zabezpieczone(uj wie po co) że Żaden Program do otwierania plików .Db ( w tym Stalker gamedata unpacker i Paradox Data Editor, czy File viev Pro.) nie daje rady.

HELP!
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Kombokil w 26 Wrz 2015, 22:54

Może reinstal?
Dlatego nigdy nie pytaj, komu bije dzwon; bije on tobie

Image
Awatar użytkownika
Kombokil
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Wrz 2015, 07:58
Ostatnio był: 29 Wrz 2015, 18:56
Miejscowość: Komin Reaktora. :P
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości