[AMK 2.0] by AMK TEAM

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez caleb59 w 29 Sie 2009, 19:41

Jak wiadomo tworzona jest od dluzszego juz czasu kontynuacja moda AMK 1.4...
Nie bede sie rozpisywal co i jak gdyz wszystko jest opisane w >> FAQ << oraz na >> STRONIE GLOWNEJ << projektu...

Image Image Image
Image Image Image

xKoweKx napisał(a):Jakby ktoś nie wiedział to w produkcji jest już AMK 2.0
Będzie nowa fabuła, nowe mapy (m.in. z 1935), i oczywiście masa nowych skryptów! Ten rok zapowiada się świetnie jeśli chodzi o mody do Stalkera :)



Oraz 3 screeny przedstawiające czerwony las z... Clear Sky! A przypominam, że mod będzie pod Shadow of Chernobyl.

Image Image Image
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Reklamy Google

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez atikabubu w 29 Sie 2009, 19:58

Eee tam panie! Natenczas nie ma co się emocjonować. To będzie po prostu AMK 1.4 z nowymi mapami zrobionymi na odwal... Nie uwierze póki nie zobaczę :P
Jednakowoż Amk 1.4 miał parę patentów których ze świecą szukać w innych modach...
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:01
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez caleb59 w 22 Wrz 2009, 21:24

Dodano nowe i ciekawe przedmioty z nowymi animacjami (hehe nawet siekiera jest co ja kiedys @Martinus chcial :D )!

Image Image Image
Image Image Image
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez von Carstein w 23 Wrz 2009, 14:29

:kotek: 22 IX Anno Domini 2009. Legat zagląda do tematu o dziwnym modzie, zwanym AMK. Przegląda screeny, niedbale, jak zawsze. I zapewne poszedłby przeglądać dalsze tematy, gdyby nie jedna rzecz...

W jego "młodej" piersi dech zamarł na chwilę. Nie mógł uwierzyć swym oczętom. Tak... to napewno jest on... nie może być. Doczekałem się :D. To... to... ŁOBUCH!

Rozpłakał się ze szczęścia...
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez caleb59 w 03 Paź 2009, 22:14

Dno dna - info ze strony oficjalnej moda puszczone przez translator:
Today, it was decided that the AMK 2.0 mod will be created based on the Call of Pripyat. That decision was hard for us, it was difficult to part with her beloved PM, over the years it has become for us a truly native. But we must go forward.
Our programmers write tools and programs to work with the resources of The Call, invent new quests and the plot moves to new locations. Work is proceeding, we will keep you posted.


Dla niekumatych: mod wyjdzie na bazie CoP a nie na bazie SoC jak to od poczatku zakladano - coz chlopy sie "scfanili" i zrobili taki numer ze ja osobiscie im tego nie wybaczam i spuszczam w kiblu nadzieje na tego moda...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez Zajcew w 03 Paź 2009, 22:32

No i znów żeby zagrać w cos fajnego będę musiał wydać 50 zł...
:

Lubię Placki
Awatar użytkownika
Zajcew
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 23 Gru 2008, 12:34
Ostatnio był: 14 Sty 2012, 15:38
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez pietrucha w 04 Paź 2009, 12:35

:facepalm: Powodzenia i cierpliwości im życzę. Podobnie jak @Caleb spuszczam nadzieje dla tego moda w kiblu.

PS: Ciekawe jak te mapy "niby" zrobią. :P
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez Adi007 w 04 Paź 2009, 21:22

No i po zabawie... Tak jak poprzednicy, mod idzie do kibla. A i jeszcze żeby projekt poszedł nigdy nie został wydany za to zrobienie graczy ShoC-a w bambuko.
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez KoweK w 04 Paź 2009, 21:30

Twórcy AMK - według mnie póki co najlepszego modu do SOC - zamieniają się w twórców Innovation Moda. :| Bez komentarza.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez von Carstein w 05 Paź 2009, 08:04

Skandal! Od co. Wszyscy gracze liczyli na moda pod SoC, a tutaj coś takiego...
Mimo wszystko ekipie nie można odmówić odwagi - tworzyć moda na grę, która jest jeszcze dość tajemnicza... chociaż z innej strony w necie krąży tajemnicza wersja alpha CoP, którą źli, bezwstydni piraci już używają. Ale takich ludzi chyba na forum nie ma :P.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez KoweK w 13 Paź 2009, 00:40

I myślą, że błyszczą, bo dodali bagna do COP'a...

ImageImage

Dezodor ładnie wyjaśnił to, iż AMK TEAM przerzuciło się na COP, gdyż większość ich pomysłów bardzo dobrze działa, bo są tam umieszczone przez GSC. :D Tak więc, roboty sobie oszczędzili chłopaki.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [AMK 2.0] by AMK TEAM

Postprzez Adi007 w 14 Paź 2009, 03:30

Niech się schowają z tym Pożal się Boże, na łatwiznę każdy potrafi iść.
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości