[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Wunderwaffe w 23 Wrz 2013, 19:04

To ja dam pierwszy pomysł. Może zamiast wklejać listę pomagających, której i tak nikt nie przeczyta, dodać ich jako NPC? Taki smaczek byłby moim skromnym zdaniem o wiele ciekawszy - w końcu chyba każdy chciałby zobaczyć się w grze. ;)
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Reklamy Google

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 23 Wrz 2013, 19:32

OK, ale musiałbym niektóre nicki przekształcać, oczywiście za zgodą userów.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 23 Wrz 2013, 20:17

Modyfikacja amunicji na zapalającą ,celowników w snajperkach [chodzi mi o siatkę celowniczą],to by było bardzo trudne ale kask z termowizją , bardzo przydatny w nocy w zonie . A co do npc tych którzy ci pomagali zrobić grupkę stalkerów z ich ulubioną bronią.Chyba że ma ktoś inny pomysł to go przedyskutujemy ;) dostane od was kozaka kiedyś........ale wszystko w swoim czasie :P
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 23 Wrz 2013, 20:31

Wiem! Zrobię re-teksturę wszystkich celowników na realniejszą, dynamiczny hud dla masek, a jak zainstaluje SDK, to poprawne animacje. Dzięki @tytan i @Wunderwaffe za pomysły i czekam na więcej!
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Junx w 23 Wrz 2013, 20:33

@ StalkerCell: Mosin jest w tym modzie: http://arikai.com/stalker/files/gosuke_weapon_mod_6.7z

Ale chyba bez lunety, a z lunetą masz w TFW, ściągnij go i wytnij.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 23 Wrz 2013, 20:48

@Junx - dzięki, że chcesz pomóc, ale Mośka nie dodam, bo nie mogę SDK zainstalować. W modzie Misery też jest i to z lunetką.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Junx w 23 Wrz 2013, 21:30

[...]czekam na więcej![...]


Jakie konkretne pomysł Cię interesują?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez tytan900 w 23 Wrz 2013, 21:40

Może dodajmy laser do broni i możliwość naprawy samemu tej broni żeby nie biegać do technika co 5 min.Olśniło mnie zróbmy realną balistykę pocisków np 7.62mm strzał w głowę 100% śmierć to urozmaici rozgrywkę ale to moje zdanie niech wypowiedzą się inni.
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez StalkerCell w 23 Wrz 2013, 22:01

@Junx - wasze :D . Podawajcie swoje własne pomysły, byle nie związane ze skryptami.
@tytan - a masz jakąś stronkę, gdzie mają lasery pod silnik X-Ray? Naprawy polowe można, ale to są skrypty :P

No i stało się, czego się obawiałem - zabrali mnie limit :| .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez Gizbarus w 23 Wrz 2013, 22:21

Cell - widziałem na screenach, że L96 ma animację przeładowania SWD? Ponoć masz na dysku Misery 2.0 - wydłub stamtąd animkę z Green Dragona albo Sako. Są takie same i pasują do tego modelu także.

Co do dodawania termowizji - to niemożliwe, silnik gry tego nie obsłuży, wspominał o tym już chyba kiedyś MS albo Cromm. Celownik laserowy nie będzie niczym innym jak przedłużeniem modelu broni, jak podejrzewam, co będzie wyglądało żałośnie - dlatego do tej pory nikt tego jeszcze nie robił na szerszą skalę...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez BJ Blazkowicz w 24 Wrz 2013, 09:06

Celownik laserowy można dodać jako dodatek jedynie poprawiający celność (promień lasera już był kombinowany na wszelkie możliwe sposoby i po prostu nie działa) podczepiony do kości granatnika lub tłumika (tylko że wtedy nie będziesz miał tłumika/celownika) albo jako "modyfikator" działający na zasadzie powiększonych magazynków, czyli:
przedmiot "laser" po użyciu podmienia broń w rękach gracza na inny model z doczepionym celownikiem laserowym który jest dołączony do głównej kości broni i ma powiększoną celność. Ten skrypt ma tą wadę że żeby zdjąć ów dodatek trzeba mieć jakiś "przyrząd do zdejmowania", czyli kolejny item.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Zone Cell Mod (ZCM)

Postprzez vandr w 24 Wrz 2013, 09:16

Gizbarus napisał(a):Co do dodawania termowizji - to niemożliwe, silnik gry tego nie obsłuży, wspominał o tym już chyba kiedyś MS albo Cromm.


Tutaj jakoś gościowi się udało i to w SoC :P

http://www.moddb.com/mods/dynamic-shade ... t#imagebox
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, tytan900.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość