[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[Stalker The Thruth/Project Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 18 Lis 2013, 17:03

Jak widzicie mod zmienił nazwę. To znacząca zmiana, gdyż produkcja nie będzie tylko globalna, ale fabularno-globalna, co oznacza, że będzie nowa fabuła, a co za tym idzie nowy protagonista. The Thruth będzie to nadal ZCM ( czy raczej PZCM), tyle, że "vaniliowy" TT nie będzie miał tylu broni (będą te najistotniejsze, typu PPSh, Mosin, AK-47 :caleb:, Kar). Co do bohatera - będzie on Najemnikiem, ale nie dlatego, że będzie koksił w Egzo, a dlatego, że jest żółtodziobem, który pragnie mieć reputację w swojej frakcji. Fabuła będzie opierać się na tym, że Sarkuz musi odnaleźć Striełoka. W Zonie doszło do wybuchu dziwnej emisji - ani "wielkiej" ani tej zwykłej. Stalkerzy sądzą, że emisja i Striełok są ze sobą w jakiś sposób powiązani.

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tytan900.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: [Project Kupa Glikolena]

Postprzez tytan900 w 18 Lis 2013, 17:22

Daje coś z wyższej poprzeczki :!: zrobienie nowej frakcji dla bohatera , coś co z nazwy frakcji będzie połączone z nazwa modu
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Project Kupa Glikolena]

Postprzez Wave w 18 Lis 2013, 17:29

Już mi się ta fabuła nie podoba. Kolejne oklepane scenariusze ze Striełokiem w roli głównej. Jest tyle pomysłów na mody, dlaczego tak męczycie tego faceta swoimi nudnawymi fabułami o znalezieniu go lub po raz milionowy odkryciu jego sekretu?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Project Kupa Glikolena]

Postprzez Leo0502 w 18 Lis 2013, 17:41

@Wave
Bo wokół niego obraca się cała trylogia

Co do fabuły, żeby hejterzy nie hejtowali ponad normę. Powinieneś poprowadzić kawałek fabuły jak mówisz. Gość jest bliski złapania Striełoka i nagle coś się spieprza. I tutaj fabuła idzie na zupełnie nowe tory. Czyli innymi słowy byłaby o czym innym niż by się zdawało na początku. O czym? To zostawiam tobie, zaskocz nas
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 24 Maj 2023, 12:49
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Tormentor w 18 Lis 2013, 17:58

Troszkę oklepany pomysł z tym Striełokiem, więc po części zgadzam się z Wavem. Oczywiście jakiś wątek poboczny, w którym Naznaczony miałby niewielki udział byłby mile widziany, ale żeby klecić główną akcje wokół jego osoby? Może prędzej misja, w której pomaga nam Naznaczony by wystarczyła? :)

StalkerCell@ Jesteś w stu procentach pewny, że tak będzie wyglądał twój mod? Czy bierzesz pod uwagę jeszcze jakieś większe korekty? :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Pangia w 18 Lis 2013, 18:00

@Leo0502
No nie, znowu to samo?
I jeśli już, to „The Truth” (jeśli chodziło o słowo „prawda”).
Tormentor napisał(a):StalkerCell@ Jesteś w stu procentach pewny, że tak będzie wyglądał twój mod?

Zaraz pewnie zacznie dodawać nowe mutanty i skończy się Soljanką do Zewu Prypeci
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 18 Lis 2013, 18:08

Ten człowiek już mnie denerwuje jak już rób misje że go zabijamy :mad: Albo nie rób tego w ogóle jak znów mam za nim ganiać po :arrow: Czarnobylu :arrowl:
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez vandr w 18 Lis 2013, 18:10

StalkerCell, zadam Ci pytanie, bez żadnej uszczypliwości- zdajesz sobie sprawę, że do zrobienia tego wszystkiego potrzeba naprawdę dobrych umiejętności w operowaniu skryptami i innymi baaaaardzo nieprzyjemnymi plikami? Jesteś pewien, że podołasz temu wszystkiemu i nie skończy się na liście zmian, których jeszcze(w przeważającej części) zapewne nie ma?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 18 Lis 2013, 18:25

Najważniejsze, że umiem zrobić quest. Gorzej z jednym problemem, mianowicie. Powycinałem w piz*u tekst z infoportion'ów i tm_lokacja (wszystkie trzy), a dalej mam ten pieprzony dźwięk i wpis w PDA (czyli TITLE_DONT_EXIST). Ni chu chu nie wiem, jak się tego pozbyć, ale być może ktoś pomoże, lub sam dojdę.

Co do fabuły, to taka będzie. Dlaczego? Ano dlatego, że po pierwsze primo to pierwsza moja fabuła do moda, a po drugie - Striełok to hiroł i tak wymyśliłem fabułę, ot historia.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Oriux w 18 Lis 2013, 18:43

Te propozycje na questy poboczne, to nadal aktualne? Bo jak tak, to proszę, dla Wujka Jara (oczywiście, dialogi sobie pozmieniaj):

"Schowek". Od Wujka Jara na Janowie.

Dialog nr 1:

Jar: O, nowa twarz! Jak ci się wiedzie, hm? Masz, przekąś sobie coś *tutaj dostajemy kiełbasę*. Słuchaj, pomógłbyś staruszkowi.. nie mam praktycznie nic.
Sarkuz: Jak mogę ci pomóc?
Jar: Pamiętasz tą ostatnią, dziwną emisję? Byłem wtedy okolicach tego bagna, tam, gdzie pijawki urzędują, niedaleko cementowni - szukałem schowka dla przyjaciela z Wolności. Nagle huk - zwiastun Emisji. Do cementowni było jednak trochę daleko, więc po prostu rzuciłem plecak i w nogi. Następnego dnia przychodzę na miejsce - brr, pijawki. A sęk w tym, że nie mam za dużo pieniędzy, a plecak, a obok niego, moje kochane SVD do teraz tam leżą. Muszę je odzyskać, żeby pomyśleć o dalszych wyprawach w Zonę.
Sarkuz: W porządku, znajdę je dla ciebie.
Jar: I jeszcze! Jak mówiłem, szukałem schowka dla kumpla z Wolności. Mógłbyś spróbować także go przynieść?
Sarkuz: Zobaczę, co da się zrobić.

I tutaj dostajemy zadanie, cele:
1. Odzyskaj ekwipunek Jara. (tzn. plecak jako osobny item i SVD Jara, ot, po prostu dodałbyś nową broń, taką samą jak SVD, tylko z inną nazwą)
2. Znajdź schowek. (leżałby sobie gdzieś na bagnie, też plecak jako item)
3. Oddaj znaleziska Jarowi.

Dialog nr 2:

Sarkuz: Chyba mam to, czego potrzebowałeś. *tutaj tracimy te dwa plecaki i SVD Jara*
Jar: Nie wiem, jak ci dziękować! Jakbyś potrzebował pomocy, wal do mnie! Wiszę ci przysługę! *tutaj dostajemy 1500RU i + do relacji z Wolnością*

Za ten post Oriux otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Oriux
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 22 Maj 2012, 21:01
Ostatnio był: 04 Sty 2016, 22:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 23

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 18 Lis 2013, 19:50

Tak, zadania poboczne się przydadzą (bo wszystkie waniliowe w piz*u wywaliłem ;) ). Zapomniałem dodać, że questy storyline będą zależne od questów pobocznych. A plecak jako item da się zrobić (mam moda z tymże "cacuszkiem").

Dodatkowo na temat fabuły:
:

Na stacji Janów będziemy mieli możliwość wybranie frakcji, której będziemy pomagać (Wolność lub Powinność). Jak pomożemy Powinności, to będą inne cele misji głównej (lub głównych, jak coś jeszcze wy kminie) niż gdybyśmy pomagali Wolności. Także będzie jakiaś swoboda wyboru.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 18 Lis 2013, 20:30

ile będzie broni , co do medali robisz tak jak w sgm ?
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości