@JarexxxChodzi o dalszy rozwój, o tworzenie świetnego moda, a M.S.O. przecież zostanie jeżeli ktoś chce tylko z niego korzystać.
No mówię przecież, że robię nowe MAIO
Co prawda nowych broni nie ma (chociaż jak kolega z Epic skończy swój pakiet to na pewno go zintegruję), ale bardzo poważny rebalans całości gry - to już jak najbardziej. Jeszcze trochę cierpliwości...
Fajnie by było, gdyby można było np. brać misje od ... dowódców oddziałów stalkerów, np.
1. Wspólne polowanie w nocy, i dostajemy za to pieniądze.
2. Zlikwidowanie oddziału wroga.
3. Przejęcie bazy wroga itp...
I nagrody w zależności od tego co zrobiliśmy, np. zabiliśmy paru ,,Masterów" i dostajemy za nich nagrodę.
Tego akurat nie umiem zrobić. Jak również nikt jak do tej pory nie zrobił 'losowych' misji w CoP-ie (a przynajmniej ja o tym nic nie słyszałem) - także może to nawet nie być możliwe.
Co do 'przejęć bazy wroga' - to raczej odsyłam do CS - tam a-life jest bardziej dynamiczny.
Generalnie w MAIO 'obchodzę' to w taki sposób, że np. atakowanie Monolitu czy Najemników jest sensowne o tyle, że dropią lepszy loot - więc polowanie na nich może być alternatywą dla np. wypraw po artefakty.
A - i w ostatnim czasie udało się nam w końcu zrobić porządne dropienie części ciała przez wszystkie mutanty - także również polowanie na nie (szczególnie na te większe) nabierze wkrótce sensu.
---------------------------
@Cromm CruacJa bym takich rzeczy jak nowe questy czy bronie nie dodawał do MSO. Jak sama nazwa wskazuje to mod poprawiający zachowanie NPCów itp. Dzięki temu, że nie ma tu zbędnych dodatków jest łatwy do połączenia z innymi modami. A takich na dodawanie broni jest od groma i trochę.
Dokładnie tak - nic dodać nic ująć
MSO ma być 'ostatecznym patchem' na kwestie związane z AI i A-life - i tylko tego. Jako takie - może być łatwo włączane do bardziej 'globalnych' rozwiązań modowych zarówno przez user-ów jak i modderów.
BTW - Cromm - thx za pliki które dostałem od Ciebie jakiś czas temu - nie odpisywałem bo nie miałem za bardzo czasu jeszcze na integrację. Na pewno dam znać jak w końcu się za to zabiorę.
---------------------------
@scigacz1975Znam COP na maksa (przeszedłem całość 5-6 razy) i muszę stwierdzić że takiej zarzyny nie widziałem w żadnym modzie.
Nie chcę się przechwalać - ale jeżeli chodzi o polską 'scenę' Black Ops to jestem na niej dość wysoko.
W związku z tym parametry NPC-ów ustawiałem 'pod siebie' - tak żeby na Stalkerze móc ćwiczyć skill - szczególnie refleks i celność - stąd parametry NPC-ów (szczególnie masterów) są dość wyżyłowane - np. czasy reakcji na bliski dystans są na poziomie ~200ms co jest bardzo dobrym rezultatem dla człowieka.
Innymi słowy chciałem, żeby walka z NPC-ami przypominała grę z botami z gry MP - a zatem żeby mięli oni mniej więcej takie szanse jak ty, a frontalny atak już nawet na dwóch przeciwników - gdzie obaj widzą cię jednocześnie był bardzo ryzykowny (MAIO jeszcze to wzmacnia - ze względu na rebalans damagu i zbroi).
Jeśli chciałbyś dodatkowo wzmocnić ten efekt to polecam, w pliku
xr_combat_ignore.script zmienić kod z:
- Kod: Zaznacz wszystko
local RUN_IN_COMBAT = { novice = 0,
experienced = 0,
veteran = 1,
master = 2
}
na:
- Kod: Zaznacz wszystko
local RUN_IN_COMBAT = { novice = 2,
experienced = 2,
veteran = 2,
master = 2
}
Teraz wszyscy będą biegać w trakcie walki tak jak ty i dużo częściej strzelać 'z biodra' w ruchu
(ja tak właśnie gram)