[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez gitmajones w 22 Cze 2013, 20:14

A ma może ktoś normalną texturkę tego pkm ?
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez GTR w 29 Cze 2013, 00:40

Nie wiem czy ktoś śledzi twórców, ale powstaje wersja 2.0 tego moda. Miła reaktywacja, czy jak to nazwać. Ze zmian zauważyłem kilka nowych broni (na razie pokazanych), lepsze tekstury, modele chyba takie same. Celowniki nieco ulepszone, i to chyba na razie wszystko na stan dzisiejszy.

Na razie znany automat, ale są jeszcze dwa filmiki:
| Ryzen 5 5600X | 16GB DDR4 3200MHz | RTX 3080 10GB | Windows 10 Pro x64 |
nismo
Awatar użytkownika
GTR
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 13 Kwi 2013, 14:06
Ostatnio był: 10 Paź 2024, 20:37
Miejscowość: Nordschleife
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 72

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Malbor w 12 Lip 2013, 15:06

Nooo, zapowiada się super.
A ja tam nie lubię naukowców ;-;
Malbor
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 12 Lip 2013, 14:56
Ostatnio był: 23 Sie 2013, 16:30
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez blacho w 21 Lip 2013, 20:27

Jak by ktoś mógł tylko spolszczenie,fixa i patcha podesłać. :wódka: za fatygę :D. Albo mógł by ktoś wytłumaczyć jak ściągnąć mod z uploading.com
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 21 Lip 2013, 22:23

Czekasz 10 sekund, w tym czasie odznaczasz "Use Download Accelerator". Wybierasz folder i pobierasz.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive blacho.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez blacho w 22 Lip 2013, 09:51

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : Ran out of memory
[error]Function      : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 153
[error]Description   : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )


Co to może oznaczać ?
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 22 Lip 2013, 10:19

Mi to wygląda na brak jakiś plików od DX'a, ale głowy nie daje bo pierwszy raz coś takiego widzę i to nie jest błąd od strony moda.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez StalkerCell w 22 Lip 2013, 12:51

Witam, mam pytanie. Pobrałem moda i czy mam pobrać coś jeszcze? Jeżeli tak, to w jakiej kolejności?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 22 Lip 2013, 14:20

Nie, nie trzeba. Wypakowujesz i grasz.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez StalkerCell w 22 Lip 2013, 14:26

Aha, mam teraz inne pytanie - co zrobić, by były opisy? Bo mam np takie coś:

st_addon_scope_groza

EDIT.
Mógłby ktoś linka do spolszczenia zapodać? Byle nie z Uploading. Co ważniejsze - skompresowane 7-Zipem, bo WinRar mi się spier*olił.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez blacho w 23 Lip 2013, 23:10

A mnie ten gra z modem wywala się do pulpitu,a w logach mam jakieś dziwne litery i nie da się ich odczytać,dziwne to miał ktoś takie błąd ???
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez StalkerCell w 24 Lip 2013, 13:19

@blacho - mimo wszystko wklej. Zauważyłeś pewnie, że instalka też w cyrylicy była.

Ponawiam prośbę - wrzuci ktoś te wszystkie fixy, spolszczenie i bump mapy, byle nie z Uploading i spakowane 7-Zipem?
EDIT. Już nie trzeba.

Mam inny problem, otóż jak założę EOTecha (nie Magnifer) to nie widzę celownika, tylko pustą przestrzeń. Tak samo jest w Cobrze i w Acogu (w nim widać te czarne kreski, ale czerwonego znacznika nie). Jakaś rada? Bardzo to utrudnia celowanie. Dodam, że gram na Oświetleniu Statycznym.
Screeny

EOTech z Magnifer
EOTech
Acog(Trijicon)

EDIT2.
No nikt nic nie wie, nikt nie chce pomóc, a ja tu ubolewam i klnę na te Acogi, Cobry, EOTechy...
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości