[M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 11 Maj 2010, 17:01

Że co się dzieje?

Jakiś screen?
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Smirnoff w 11 Maj 2010, 17:20

Mam dwa...

W załączniku jest jeden z menu (to też bardzo dziwne jest) i jeden z ekranu ekwipunku. Niestety nie udało mi się zrobić screena, kiedy nasuwam kursor na daną broń i jej opis jest na teksturze, które uniemożliwia sprawdzenie parametrów itp.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Smirnoff
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Maj 2010, 14:54
Ostatnio był: 28 Maj 2010, 15:37
Miejscowość: Miasto Duchów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 11 Maj 2010, 17:31

Rzeczywiście bardzo dziwne, nie jestem w stanie odtworzyć tego efektu u siebie w żaden sposób...

Czy ktoś inny z polską wersją może to potwierdzić?

Muszę teraz spadać - spróbuj usunąć folder configs > UI. Jeśli to pomoże to skopiuj go z powrotem i usuwaj piki po jednym i zobacz który plik powoduje problem.

Będę wdzięczny za info.

EDIT: do usunięcia mogą też być tesktury z: textures > ui
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Smirnoff w 11 Maj 2010, 17:46

Niestety przy ładowaniu gry po usunięciu folderów ui z textures i config, przy uruchamianiu save'a, bądź nowej gry, wyskakuje bugtrap...

____________________________________

Problem w połowie rozwiązany - ikony broni pojawiają się po usunięciu z ui/textures pliku ui_icon_equipment.
Gorzej z tym - ui_actor_hint_wnd - po jego usunięciu wracają suwaki w menu oraz te tło parametrów bronii, ALE w prawym dolnym rogu HUD nowy miesza się ze starym i tworzy się taka gryząca w oczy mieszanina. To tyle.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Smirnoff
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Maj 2010, 14:54
Ostatnio był: 28 Maj 2010, 15:37
Miejscowość: Miasto Duchów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez trojanuch w 11 Maj 2010, 18:24

Siema - mam już dla ciebie odpowiedź. Problem leży w pliku textures > ui > ui_icon_equipment.dds (i być może również pozostałych tekstur z UI) - w MAIO pochodzi on z moda Ceano SB / SD / DH Compilation i został źle sformatowany - tesktury UI należy zapisywać bez mipmap.

Poprawię to oczywiście jutro - do tego czasu użyj pliku ui_icon_equipment.dds z wersji vanillowej (po prstu usuń plik) lub dowolnego innego moda (jedyne co stracisz to ikonki dla śpiwora i tabletek nasennych - będą po prostu puste kwadraty).

Ciekawi mnie tylko czemu u mnie i innych user'ów problem nie występuje...

To tyle.

Pozdro!

EDIT:

Sprawa wyjaśniła się do końca - tekstury były źle sformatowane, ale problem obiawiał się tylko na ustawieniach 'detali tekstur' niższych niż maksymalne.

Żeby naprawić problem należy pobrać ten plik:
LINK

i skopiować z niego zawartość folderu textures > UI (nie kopiować innych plików)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Smirnoff w 13 Maj 2010, 15:12

Tak, już prawie wszystko jest w porządku, tyle, że suwaków w menu dalej nie widać :E
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Smirnoff
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Maj 2010, 14:54
Ostatnio był: 28 Maj 2010, 15:37
Miejscowość: Miasto Duchów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez M.R.O.K. w 15 Maj 2010, 18:16

Jak wrócic do vanilowego hudu?
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Spirit w 21 Maj 2010, 14:24

Pobrałem, chwilę pograłem, no i muszę stwierdzić że mam mieszane uczucia. Tak, w AI widać poprawę, ale coś nie tak jest z broniami. Ja czasem padam po krótkiej serii z AKSU, a bandyta po wpakowaniu ponad połowy magazynka z Abakana w klatę dalej do mnie strzela. Innym razem wystarczyła jedna 2 strzałowa seria żeby go położyć. Tylko ja tak mam?
Ogólnie, skoro już poziom trudności wzrasta, wypadałoby wzmocnić nieco bronie.
Spirit
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 13 Maj 2008, 19:08
Ostatnio był: 22 Paź 2010, 19:18
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez Smirnoff w 21 Maj 2010, 16:25

Hmm, no to co napisałeś to fakt, nie chcecie wiedzieć, za którym razem w queście Transakcja rozwaliłem tego gościa z Powinności...

Co do moda, na razie przechodzę powolutku (dopiero Jupiter). Największym plusem moda jest to, że wszystko jest dużym zagrożeniem. Teraz nie odważyłbym pójść na stado mięsaczy czy grupkę bandytów, bo albo zginę albo uszkodzą mnie mocno.

Żeby móc postrzelać trzeba mieć kupe amunicji (prz strzałach celnych jest to ok. 1 magazynek na 2 zabitych), ale amunicja swoja waży i nie pozwala iść, i koło się zatacza.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Smirnoff
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Maj 2010, 14:54
Ostatnio był: 28 Maj 2010, 15:37
Miejscowość: Miasto Duchów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez bzykacz w 04 Cze 2010, 21:28

Mam problem. Wykonałem zadanie zlecone przez Wujka Jara. Mieliśmy zabić we dwóch bandę najemników. Po zabiciu wszystkich mam z nim pogadać o tym, a on coś pieprzy, że jest starszym człowiekiem i trza na spacer, o co kaman?
Chciałem zrobić to zadanie ponownie, lecz cały czas witam się z pulpitem tuż po filmiku.
Awatar użytkownika
bzykacz
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 11 Sie 2009, 17:34
Ostatnio był: 26 Lut 2016, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez dorian w 08 Cze 2010, 20:06

Gram na ostatniej wersji moda 0.2.6, gra oryginał PL, pacz 1.6.02. Po wgraniu Ceanos Huda z pliku extras w modzie nie mam minimapy i to jest O.K., ale też nie mam zegarka nigdzie, w ekwipunku również.
Też tak macie ?
Jak już realizm w modzie jest, to wolałbym, żeby lornetka nie wskazywała kto wróg, a kto nie. Niech przybliża, ale bez oznaczeń żadnych..
Co dalej jeszcze nie wiem. Dopiero zacząłem.
Ale się dowiem. :)

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [M.A.I.O. (Massive AI Overhaul) BETA] zapraszam do testó

Postprzez marcel w 12 Cze 2010, 14:43

Mod świetny, z początku wymaga anielskiej cierpliwości, ale sowicie ją nagradza - jeszcze nigdy tak się nie cieszyłem, wyszedłszy żywcem z trudnego starcia. Jak dotąd nie dopadły mnie żadne bugi.
Co prawda czasem zdarzają się sytuacje beznadziejne: nadchodząca emisja, dwie grupy polujących na mnie bandytów i węszące mój trop nibypsy, a w ekwipunku świeżo złowione artefakty i ciężki kombinezon przeciwchemiczny, skutecznie uniemożliwiający szybką ucieczkę. Po n-tej śmierci i loadzie ma się ochotę coś rozwalić, ale mimo to próbuje się jeszcze raz, i tak do skutku.

Inna rzecz, @Trojanuch. Na początku głównym źródłem zarobków był dla mnie happy looting, jak go nazwałeś w gameplayu na YT. I tu moje pytanie: mógłbyś zapobiec tak szybkiemu znikaniu ciał NPCów?
Tak na przykładzie: stoję na mostku Skadowska, dostrzegam przez lornetkę dwóch zmierzających w moją stronę bandytów. Decyzja prosta, pieniądze potrzebne, broń z lunetą jest - strzelam, po chwili milusińscy leżą całkiem nieżywi. Zbiegam szybko do wyjścia, sprintem udaję się na w ich kierunku i tu czeka mnie niespodzianka: ciał nie ma, znajduję jedynie ich broń.

Mógłbyś coś z tym zrobić?

EDIT:

Mutanty i zombie z lubością atakują stalkerów i Diegtiarowa, ignorując przy tym całkowicie bandytów, zarówno neutralnie jak i wrogo nastawionych do bohatera. `Nam walczyć nie kazano`, a?
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 4 gości