[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Rozdupnik w 10 Sie 2012, 22:13

Tak jest oryginalnie
http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 2esca.jpg/
A tak po moich nie wiadomo jakich skryptach dłubanych w all.spawnie ktore nie wiem jakim cudem ale sprawiły to:
http://imageshack.us/photo/my-images/18 ... 3esca.jpg/

@Junx
Czy ty o tych rękach w broni mówileś?

0 zmian w modelu broni.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 10 Sie 2012, 22:23

Tak to ja mówiłem, miałem ten problem przy przenoszeniu Shoker'a z CoP do CS, dokładnie to właśnie z AK74u miałem problem bo ręce były "za blisko" mnie i musiałem edytować położenie rąk w pliku broni.

po moich nie wiadomo jakich skryptach dłubanych w all.spawnie ktore nie wiem jakim cudem ale sprawiły to


Jak dla mnie położenie broni się zmieniło i jest "bliżej" nas...

A tak wygląda AK74u z PSO w CS ;)

Image

Trochę daleko od nas, ale jakoś mi to nie przeszkadza.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Rozdupnik w 10 Sie 2012, 23:00

Tak jak teraz mam to tak jest vaniliowo i sądze że jest bardziej realistycznie bo kto normalny trzymał by w pół wyprostowanych rękach broń która ma odrzuy i jak strzeli to mu te ręce wyje%^e. Tylko jak to się stało to do końca tego wytłumaczyć nie mogę.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 10 Sie 2012, 23:12

Po chłopsku :P

Coś edytował? Jak dla mnie do konfigi [broni] lub skrypty...
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Rozdupnik w 10 Sie 2012, 23:32

Gdybym edytował konfigi broni to musiał bym pewnie zmieniać hud'a broni bo jak sam mówiłeś że ręce będą siedziały broni. skrypty.... to dla mnie czarna magia o jakiej nigdy nie miałem pojęcia.
Szczerze?
Jak spojżysz na temat af to zobaczysz że przypisuję sobie kryjówki do nowych\starych leveli (kordon,wysypisko,agroprom) więc gdy przypisywałem dla agropromu (po każdej lokacji sprawdzałem czy kryjówki działają) i sprawdziłem czy działa niestety nie zadziałał ale razem z kryjówką wpisalem spawna chimery z cienia i gdy włączyłem gre to broń była w tym miejscu jaka mi się marzyła. Dodam że to musiała być wina albo agropromu albo chimery bo z kordonu i wysypiska tego efektu broni nie bylo. Ale to że chciałem żeby w tej pozycji broń była to nie oznacza że jestem zadowolony.... eh chciałem spawnować a wyszlo jak wyszło niby coś pożytecznego ale z drugiej strony nie wiem jak zespawnować np mutanta bo ciągle mi nie wychodzi a wpisuje w skrypcie przykladowe spawny z forum tylko pozycje zmieniał i vertex'y.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 11 Sie 2012, 00:03

To ładnie... Ja chwilo przenoszę Shokera do CS, pierwsze efekty można zobaczyć na tym filmiku:



Mam jeszcze w planach zrobienie własnego patcha zmieniającego dźwięki broni bo te zawarte w/w do AK jakoś mi nie idą w ucho. Drugą sprawą chce zrobić ikony do każdej wersji dla każdej broni, podam na przykładzie AK:

- "Samo" AK
- AK z magazynkiem
- AK z PSO bez magazynka i z magazynkiem itd.

Do groma roboty, ale tyle dobrze, że będzie trzeba tylko:
- zrobić "większy plik" ui_icon_equipment [2048*2048] lub [4096*4096] bo dla każdej "wersji" broni będzie okolo 10 różnych ikon
- Zrobić nowe ikony
- ustawić X i Y dla każdej wersji broni
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Rozdupnik w 11 Sie 2012, 09:27

Na jakim ty poziomie grasz? NPC ma taką tragiczną celność że masakra. Wystawiasz sie na ich atak bez przeładowanej broni a oni ci nawet pół hp nie zjadą.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 11 Sie 2012, 11:40

Na "Stalker" dziś na "mistrz" wypróbuje. Mam mały problem z modem i chwilo prace stoją.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Hssiss w 26 Sie 2012, 12:25

Czołgiem, po długiej przerwie.
Po zainstalowaniu moda (Mod, Fix, Patch) po odpaleniu nowej gry zostałem wyrzucony do pulpitu.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 815
[error]Description   :
 

stack trace:


Do tej pory, jeśli dobrze pamiętam, miałem zainstalowane tylko 3 modyfikacje.
ATP Cromma, Genialnego AF3 (też autorstwa CC) i kilka skórek do broni.
Więcej modów nie pamiętam (mogą być, tyle, że nie znalazłem po nich śladu w "śmietniku modowym").

Z góry dziękuję za pomoc.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 26 Sie 2012, 19:58

Usuń cały folder "gamedata" i zainstaluj jeszcze raz moda.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Hssiss w 26 Sie 2012, 21:14

Tylko ten od broni czy ATP i AF3 też?
A tak przy okazji... przypomniałem sobie jeszcze jedną zainstalowaną modyfikację, o której zapomniałem... (nie pamiętam nazwy), ale potężnie wpływała na siłę i celność NPCów, sposób ich poruszania, korzystanie z dodatków do broni, bazy/spawny itd. Może to, to?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 26 Sie 2012, 21:19

Tak to może być to. Jeżeli łączyłeś z AF3 + ATP [AN3?] to czy korzystałeś z mojej instrukcji z kolejności instalacji i adaptację?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2340
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 16:39
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość