[Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 21 Wrz 2010, 01:50

Bardzo rozbudowany mod, ukazujący trudne warunki panujące w Zonie.

OPIS
Bardzo obszerny i jest:

TUTAJ

Wstępnie zauważone zmiany:
-utrudniona rozgrywka, broń mocno celna z obu stron,
-zaczynamy bez detektora anomalii,
-przeciwnik po wytrąceniu broni, wyciąga następną, potrafi przeładować broń,
-jeśli założymy, patrzymy przez okular hełmofonu lub maski p.gaz.,
-zmniejszony udźwig, max przy bieganiu 25 kg, przy chodzeniu 50 kg,
-mocno poprawione AI NPC-ów i mutantów,
-nowe dźwięki broni i otoczenia, odgłos wyrzucanych łusek,
-wojny frakcji i mutantów,
-neutralni NPC-e potrafią raptem i niespodziewanie zaatakować,
-ranny przeciwnik pada na ziemię, po czym, jeśli się go nie dobije potrafi się podleczyć/opatrzyć, nagle jeszcze wstać i atakować dalej,
-przeciwnik lepiej celuje kiedy kuca,
-widoczność NPC-ów w nocy znacznie spada,
-przeciwnik potrafi spanikować i uciec,
-jedzenie nie leczy, tylko zaspokaja głód,
-apteczki leczą tylko do pewnego stopnia, trzeba mieć ich spory zapas,
-NPC-e przeszukują zwłoki,
-poległym można niekiedy zabierać pieniądze, nieraz nawet jak ich ktoś wcześniej przeszukał (niedokładnie), również cenne artefakty,
-NPC-e rzucają granatami również do mutantów,
-przeciwnik potrafi strzelać do nas nawet z bardzo daleka,
-można zbierać części mutantów i sprzedawać u handlarzy,
-mutanty mocno odporne i bardzo niebezpieczne, zwłaszcza ślepe psy i koty, na ogół atakują stadami i to już z daleka, niekiedy również siebie, na ich odporność pomaga wzmocnione ammo AP,
-mutanty łatwo nie odpuszczają, potrafią tropić swoją ofiarę, albo również dodatkowo zaatakować nas podczas walki z wrogiem,
-niekiedy bardzo nisko latające kruki nad głową-fajny efekt,
-śmiertelne i intensywnie kolorowe blowouty z nadciągającą i przemieszczającą się nawałnicą,
-niekiedy "kwaśne" deszcze (Acid rains), trzeba szukać najbliższego schronienia inaczej niszczą pancerz,
-zielona Zona, czyli wiosna wszędzie,
-pogoda dynamiczna i zmienna, również w nocy, intensywne mgły i deszcze,
-po długim dniu szybko nastające ciemne noce, ale również z rozgwieżdżonym niebem.

W jego skład wchodzą modyfikacje:
- Alundaio (Alundaio's Various AI Mod 1.06)
- FNX (New Gloves)
- [email protected] (Removable Quest Items)
- Nawheel (Better BlowOut Sounds, Realistic Weapons 1.1)
- Chuppachup (CoP Plus Terrain)
- Domovoi (More CampFire Music)
- Dark Trinity (NightVision Variations - Predator)
- Rulix aka Bak (AI Additions)
- Cromm Cruac (AtmosFear 2.1 - BlowOuts & FallOuts)
- MGhost (My Guitar 2)
- Shua (Hight Quality Maps)
- Atomic Dryad (Svarog MK2)
- dDefinder (Improved Sounds Effects)
- Domovoi (More Campfire Music!)
- JPerez2003US (Aiming Sway)
- Appolox (Green Zone)
- Russo, Decane & Barin (Loot Money From Corpses v1.1)
- Darius6 (Call of Pripyat Sound overhaul 1.2)
- Nazgutek (Crows BugFix)
- KingFriday (Stalker Winchester 1300 animation)
- SlevinKelevra (Dynamic HUD 1.2) : Resubido por Lucian04
- scotTHC (Classic Bloody Zombie Face Skin)
- Darkenneko (C.O.P. Variation Mod)
- Kane4 (Elite Nightvisions)

Instalacja:
Mod zawiera instalator z folderem gamedata, który należy wypakować do głównego katalogu z grą. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to w pliku fsgame Itx. zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Działa na wer. 1.6.01 i 02 PL.
Mod jest "pamięciożerny", wymaga sporo ponad 2 GB ramu, zwłaszcza dla Visty oraz W7 również.

Skriny:

ImageImageImageImage
ImageImageImageImage

Download:

STĄD

Jeśli lubicie prawdziwe wyzwania polecam tego moda.
EDIT
Gram na Viście w ustawieniach na max (dla gf 295). Żeby ominąć buga jak w moim poście niżej trzeba zrobić taki myk:
-Start/programy/akcesoria/,
-otworzyć wiersz polecenia i wpisać wartość: bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
-zatwierdzić enter,
-zresetować kompa.
Podał to niejaki @angrydog tutaj: Enable the 3GB switch on Windows Vista
Po takiej akcji można bez problemu grać w moda i pogadać z Azotem/Putinem w Janowie, póki co latam po okolicach Jupitera.
EDIT2
Jeśli link do downloadu jw. nie działa można ciągnąć z Megaupload:
Dade's CoP MOD (1.4) gamedata
Ostatnio edytowany przez dorian 28 Lis 2010, 19:24, edytowano w sumie 21 razy

Za ten post dorian otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive k0ch4n.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Reklamy Google

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 21 Wrz 2010, 21:28

Z opisu wynika, że właśnie tego szukałem od kiedy pierwszy raz skończyłem Zew Prypeci ! Zasysam i jak najszybciej zdam relację z moda, choć zapowiada się iście fantastycznie ! :D

EDIT: Pierwsze wrażenie całkiem niezłe, choć musiałem pogrzebać trochę w wpisach i dostosować je do swoich potrzeb to spodobały mi się nowe tekstury stalkerów jest ich mnóstwo ! Nie zdążyłem powalczyć, bo przy pierwszym szybkim wczytaniu złapałem buga, więc pod względem grywalności więcej nie powiem na chwilę obecną.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 22 Wrz 2010, 23:40

Uwaga: Jednak ten mod to jakiś fail raczej. Po wstępnych zachwytach pora na płacz :mad: .
Nie wiem jak u innych, ale wszystko pięknie do czasu, gdy chcę przejść z przewodnikiem z Zatonu/Skadowska do Janowa. Wtedy czarny ekran i zwiech totalny. I tak za każdym razem, nawet jak się ponownie rozpocznie nową grę :( .
W logu podaje, że:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 335
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 55965 K


Mam 4 GB ramu i plik wymiany ustawiony na max. Dziwne.
W każdym razie jeżeli się okaże, że też tak macie to mod i cały ten temat zwałka na wysypisko.
EDIT:
Zapytałem kolesia co robił tego moda o buga jw. i odpowiedział:
@dorian: I am working on a hotfix to solve the bug with travels. Main while, download http://pastebin.com/xP9j4Uam ,rename it to sim_squad_scripted.script and place it into gamedata/scripts folder. Sorry for any inconvenience.

Happy gaming!

Wychodzi na to, że są błędy w skryptach, a mod jest niedopracowany.
EDIT2:
Autor moda wydał fixa ze skryptem:
TUTAJ
Niestety nic on nie daje, przynajmniej u mnie, ale jednak można grać dalej, a imo warto. Jak to zrobić, podaję opis w 1 poście.

Uwagi moderatora:

Logi w [CODE] - ati

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 26 Wrz 2010, 11:59

Downloady zostały uszkodzone możesz wstawić gamedatę na megaupload ?
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 26 Wrz 2010, 22:26

Link do gamedata moda na Megaupload w pierwszym poście.
:wink:

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 27 Wrz 2010, 15:13

A dałoby radę zamienić pogodę i teksutury nieba na te z atmosfer moda, tak żeby nie skończyć z bugiem ? :)

EDIT: A czemu ta gamedata ma ponad 600 mega ? Tamta miała ok 450 coś dodałeś ?
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 27 Wrz 2010, 15:58

O ile pamiętam, zmieniłem tylko hud na bodajże ten i chodzi ładnie:

TGZ HUD

można też wgrać:

Compact HUD for CoP *Proper* (0.51)

Osłabiały mnie te ikony okrągłe z boku, teraz mam mniejsze i tak nie dają po oczach, bo są na dole. Z resztą moda nic więcej raczej nie mieszałem, wiec nie wiem dlaczego ten mój jest większy. Ale już można ciągnąć z linku download, który w 1 poście podałem.
P.S. Przypomniałem sobie, że w swoim gamedata zamieniłem też chyba tekstury betonu i asfaltu na te z moda s.c.o.p. realistic, bo są lepsze. Ale to wszystko drobiazgi.

Za ten post dorian otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Czipi.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)]-prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 06 Paź 2010, 16:53

Modyfikacja bardzo dobra nie zawiodłem się, a ta gamedata od Ciebie uzupełnia wady gry ( hud, beznadziejne tekstury nieba i ziemi ) za samą wstawke masz ode mnie kozaka. :wódka: Ale mam problem, otóż chciałem podmienić te teksturki na jeszcze lepsze i ręcznie przenosząc i zmieniając tekstury z Atmosfer moda łapię częste bugi i nie wiem o co chodzi. :|
Wcześniej sam Atmosfer mod mi działał, a same teksturki w grę nie powinny za bardzo ingerować zgadza się ?

EDIT: Denerwujące są natomiast parametry kombinezonów, a nie mogę ich zamienić na poprzednie... do tego lekko zmodyfikowałem parę plików dostosowując je do moich potrzeb i gra mi się super. :)
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Cromm Cruac w 07 Paź 2010, 12:13

Czipi, podmieniając tekstury na lepsze, domyślam się, że w zwiększonej rozdzielczości, zwiększasz znacząco zapotrzebowanie silnika na RAM. xRay jest znany z tego, że nie za dobrze radzi sobie kiedy zajęte jest zbyt dużo RAMu. Mimo tego, że sam AF chodził u Ciebie dobrze to Dade's mod dodaje dużo innych rzeczy więc więcej RAMu jest potrzebne do działania. To może powodować CTD. Sprawdź logi i jeśli masz błąd 'Out of memory' to właśnie to jest przyczyną.
Niestety nie można bezkarnie ładować coraz większych tekstur do CoPa bo się będzie wywalał z braku RAMu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 07 Paź 2010, 15:05

Dzięki za rade, choć dałem sobie z tym spokój. Co do tego moda próbuję zmienić parametry pancerzy na standardowe... jak na razie bez pozytywnego efektu.

EDIT: Pieprząc się z tym jednym plikiem za pomocą "kopiuj i wklej" + niewielkie wkłady mojej twórczości w końcu otrzymałem normalne kombinezony i maski. Zaczynam edytować w tym modzie coraz więcej i więcej, że mógłbym z tego zrobić osobnego moda... ( takiego dla kogoś, kto wogóle nie moduje ) ale nie narzekam może wstawie swoją gamedatę za jakiś czas. :D

EDIT2: Bardzo brakuje mi w tym modzie śpiwora i wymuszanej potrzeby snu, czy ktoś potrafiłby temu zaradzić ? :wódka:
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image

Za ten post Czipi otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Mookie.
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez dorian w 03 Lis 2010, 23:07

Czipi, tutaj masz link do strony z modami do Stalkera, m.in. do Zewa Prypeci:

Ceanos Stalker Mods

Jest tu mod na śpiwór, ale nie działa z modem Dade's Cop Mod (1.4), przynajmniej u mnie, ale jeśli ktoś się zna nieco na modowaniu może sobie pomieszać w plikach i jednak spróbować go odpalić. Jest też modzik na Pigułki Nasenne, ale go nie próbowałem. Nie zależy mi aż tak na spaniu w Zewie, nieprzespane nocki mają jednak jakiś swój urok. No i przed nocą trza sobie jakieś fajne lokum do przeczekania znaleźć. :wink:
Wypróbowałem za to moda No Weapon Restrictions v1.1 i działa bardzo ładnie, można wyjmować spluwy w obozach, np. Skadowsku. I tego modzika mocno polecam oraz na prawdziwe nazwy broni:
STĄD

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Dade's CoP MOD (1.4)] prawdziwa Zona

Postprzez Czipi w 04 Lis 2010, 16:46

Może to zabrzmi dziwnie, ale przerobiłem sobie tą opcje (broń w obozach) i mogłem sobie wejść dojść do drzwi Żwawego mi wywalało mnie z bugiem (out of memory ). Chyba muszę dokupić sobie RAMU, bo wczytywanie saveów kończy się tym samym... zacząłem dochodzić do tego, że mogę grać przez 30 minut bez śmierci (jako snajper oczywiście).

A te prawdziwe nazwy broni to zmienione są też w opisach i dialogach ? Nie sądzę, a przy znam, że kekko mnie to wkur.... bo sam se ostatnio same nazwy przerobiłem i efekt nie był najlepszy.
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 352
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 19:36
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości