[I WORK ALONE]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[I WORK ALONE]

Postprzez Krzysu_Pl w 05 Maj 2011, 07:36

Opis:
Mod zmieniający w znacznym stopniu grafikę, gameplay,
ulepszający AI, wyostrzone tekstury, bronie i wiele więcej.
Readme:
:

WYMAGANIA SYSTEMOWE
Czyste, oryginalna kopia S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat , patch. 1.6.02 jest wymagany.
Minimalne wymagania systemowe są bardzo wysokie, ponieważ wszystkie tekstury są bardzo wysokiej rozdzielczości.

Windows XP, z procesorem Intel Core i7 920 4x2.66GHz CPU,
4 GB pamięci RAM DDR. nVidia GeForce GTX285 1GB. DirectX 9.0c.

INSTALACJA
Rozpakuj plik, wrzuć wszystko do folderu z zainstalowaną grą.
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Otwórz konsolę gry (domyślny klucz jest '`' [tylda] )
Zapisz kopię zapasową ustawień, wpisując: cfg_save user_bak.ltx
Załaduj ustawienia graficzne optymalizacji poprzez wpisanie: user_atmosfear cfg_load

DEINSTALACJA
Odszukaj w katalogu "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat " i usuń pliki[/color]:
ceano.bmp (124 KB), stalker_cop.ico (56 KB), unins000.dat (127 KB), unins000.exe (745 KB) +
cały folder "gamedata"

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Brak wsparcia technicznego wraz z wydaniem tego mod.
Zapoznaj się z forów internetowych edycji i dostosowywania STALKER bazy danych
systemu.
CTD (wywala do pulpitu) są bardzo rzadkie w tym modzie.
Należy uapewnić, że żadne inne mody nie są zainstalowane.

Zmiany:
:

-------( VISUALS & AUDIO )-------

* Setki nowych tekstury o wysokiej rozdzielczości środowiska, przedmioty i bronie + kilka kombinezonów
Wszystkie wybrane z Absolute Textures v.1.0 / v.2.0 przyrody i S.C.O.P. Realistic

* Dialogi w języku rosyjskim i angielskim + podpisy

* Nowe dźwięki broni

* Lepsza krew

* Granat VOG-25 wykorzystuje teraz prawe ikony

* AtmosFear v2.1
(Z jedynym wyjątkiem w Atmosfear: blowouty i Fallout (?) )

* Żwawy sprzedaje unikalne bronie, posiadające nowe tekstury

* Variations Mod (?)

* Nowe animacje broni i ulepszone tekstury

* Widok z pierwszej i trzeciej osoby
ROZGRYWKA

* 50% mniej pieniędzy za zadania

* Nowy czas rozpoczęcia gry, zamiast 09.00 teraz zaczyna się w zatonie o godz. 21.00

* Wszystkie ulepszenia broni kosztują 25% więcej niż normalnie.

* Bandaże tylko zatrzymują krwawienie

* Artefakty podczas sprzedaży kosztują mniej, niż zwykle.

* Handlarz nie kupuje broni w złym stanie

* Naukowcy kupują artefakty

* Handlarze i Stalkerzy płacą mniej, za wszystko co im sprzedaż

* Brak nagród za osiągnięcia "przyjaciela stalkerów" i "łowca mutantów"

* Wojskowy i wujek Jar będzie pobierać opłaty za naprawy twojego sprzętu w Prypeci,
Wojskowy daje 50% zniżki a wujek Jar 15% zniżki

* Zmiany (modyfikacje) w szybkości rozgrywki F1: orginalny czas, F2 szybkość czasu rzeczywistego

* Silniejsze i mocniejsze anomalie

* Brak ostrzeżenia przed emisją

* Sprawdzanie martwego ciała i przedmioty ("Shift" + "Użyj" key)

* Aktor należy do "Ukraińskich Służb Specjalnych (USS)" a nie do "Wolnuch Stalkerów"

Bronie:


* Odgłosy broni i animacje zsynchronizowane

* Wszystkie modyfikacje dostępne dla wszystkich broni (ciągle potrzebny zestaw)

* Nie musisz chować broni, przy wchodzeniu do bazy.

* Nowy ekwipunek na starcie gry.

* Karabin AS VAL można zmodyfikować, żeby używał amunicji 5.45x39 FMJ & 5.45x39 AP

* Granaty termitowe (coś w stylu zapalających)

* Wojskowy nóż, lornetka, PDA i identyfikator pojawił się w plecaku,
nie można ich sprzedać lub wyrzucić

* Śpiwór i środki nasenne

* Noż używa slotu na broń krótką, można go sprzedać.

* Balistyka pocisku

* Bardziej realistyczne obrażenia broni i brak zooma w oku Diegtariowa

* FN2000 z domyślnym tłumikiem

Przeszukiwanie ciał:

* Niska wartość przedmiotów od martwych postaci

* Mniej żywności, medykamentów, granatów w martwych ciałach

Interface:

* Nowe PDA dla szerokich ekranów

* Lekko przejrzysty spis ekwipunku

* Minimalnie ograniczony HUD: brak ostrzeżenia przed granatem, brak wskaźnika uderzenia, nowe widzenie obuoczne (?)

* Dynamiczny HUD, z wyglądem zza maski

* Prawdziwe nazwy broni

* Muszki wyrównane

* Gnomus Scopes, edytowane przez Ceano

* Nowe ikony, spis i opis
AI:

* Random AI Alundaio's Mod v1.07

* AI przerobione (stalkerów i potworów)

* Zmienione zachowanie Zombi Stalkerów i Mutantów, atakują każdego.

* Stosunki zmienione. Stalkerzy i Bandits nie zwracają się do siebie neutralnie

* Sowa na Skadowsku ma do sprzedaży PKM'a i amunicję do niego

* Zmieniony spawn mutantów w freeplayu

* Barman sprzedaje czystą wodą (wydłuża zapotrzebowanie na sen)

* Zmieniona wytrzymałość Zombie Stalkerów, są mocniejsi, do zabicia proponowany jest granat termitowy

Poprawki i zmiany:

* Poprawa błędu z Kowalskim

* Poprawa z błędami w ekwipunku

* Sen Pijawki nie jest taki twardy, jak przedtem, mogą usłyszeć twoje kroki (chodzimy na paluszkach jak baletnica ;))

* Artefakt Oasis nie będzie już zmniejszać głódu, ale za to posiada lepszą zdolność uzdrawiania,
jest wysoce radioaktywny.

* Pistol Degradacja (kilka pistoletów nie pusło się, gdy je modyfikowałeś)

* Drobne artefakty (?)

* Brak możliwości zablokowania przeciwnika, podczas walki w strefie bezpieczenstwa

* Zmiana działania żywności i lekarstw

* Żywność nie odzyskają zdrowie

* Wagi przedmiotów zmienione

* Zmieniony czas znikania ciał (mutantów i stalkerów)

Spis osób, biorących udział w projekcie:
Ceano, Angrydog, Darkenneko, Gtzz FeLa, Cromm Cruac, Alundaio


Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Wideo:




Download:

http://www.moddb.com/mods/i-work-alone/ ... lone-ver11

Uwaga:

*Nie testowałem moda, i narazie nie mam jak.
Prosiłbym kogoś o jakieś screeny, wideo, recenzje, cokolwiek.
* Na moddb pojawiła się wersja 1.2:
http://www.moddb.com/mods/i-work-alone/downloads/i-work-alone-ver12
(dzięki @Czarny_1988)
Ostatnio edytowany przez Krzysu_Pl 16 Cze 2011, 01:18, edytowano w sumie 6 razy

Za ten post Krzysu_Pl otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kubasek, kubekpop, Gabriel, Kudkudak.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Reklamy Google

Re: [MOD] " I WORK ALONE"

Postprzez vandr w 05 Maj 2011, 08:38

Pobieram. Machnę screeny i napiszę swoje spostrzeżenia.

EDIT: Podrzucę screeny późnym popołudniem, ale mod robi bardzo dobre pierwsze wrażenie - Complete 2009 albo Reloaded nie mają do niego startu jak chodzi o poziom upgrade'u grafiki. Atmosfear 2, Absolutne Nature Packi i (chyba) wyostrzone tekstury Cromma to pierwsze co rzuciło mi się oczy (to już chyba standard w takich modach...). Jakie inne zmiany zaobserwowałem z pobieżnego przeglądu:

-dodano śpiwór
-dynamiczny hud
-nowe odgłosy broni oraz postaci
-nowe efekty obrażeń (rozdwojenie i rozmycie obrazu, upuszczenie broni)
-Gnomus scope
-więcej gore
-nowe tekstury broni
-nowe tekstury ekwipunku, zwiększona przezroczystość
-mod nie zmienił mi języka gry

Więcej pewnie zauważę podczas robienia screenów.I co ważne...mod chodzi BARDZO płynnie. Wydajność świetna, nie uświadczyłem żadnego jej spadku , a jedynie uzyskałem wrażenie, że ta wzrosła.


EDIT2: Mod jest super. Dodaje także możliwość zebrania pieniędzy od martwych NPC'ów. Ciężko mi określić wszystkie zmiany, dzisiaj niech założyciel tematu przetłumaczy porządnie całe readme, a ja poniżej zamieszczam obiecane screeny.

EDIT3:Które pliki/folder z gamedaty odpowiada za te dynamiczne hudy? (maski, okulary) Zasłania mi to sporo obrazu, i prawdę powiedziawszy nie podoba mi się ten efekt.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzysu_Pl.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez Krzysu_Pl w 05 Maj 2011, 21:45

Nie usuwaj textur, tylko zmień w gamedata > scripts > dynamic hud wartości na takie:
Kod: Zaznacz wszystko
local helmets = {helm_respirator   = {hud = "hud_gas",breakable = false},
       helm_respirator_joker   = {hud = "hud_gas",breakable = false},
       helm_hardhat      = {hud = "hud_mil",breakable = false},
       helm_hardhat_snag   = {hud = "hud_mil",breakable = false},
       helm_protective   = {hud = "hud_sci",breakable = false},
       helm_tactic      = {hud = "hud_kill",breakable = false},
       helm_battle      = {hud = "hud_kill",breakable = false},
       scientific_outfit   = {hud = "hud_sci",breakable = false},
       exo_outfit      = {hud = "hud_exo",breakable = false}}


A usuń pliki w folderze gamedata > textures > dynamic hud pliki mające w nazwie "breath".

Powinno pomóc, jak nie, to napisz mi na PW.

Za ten post Krzysu_Pl otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez vandr w 05 Maj 2011, 22:11

Nie mam takiego pliku w gamedacie. Usunąłem z "textures" takie pliki jak hud_gaz, hud_exo, hud_merc i nic to nie dało. Maska jak była, tak była.

EDIT: Ok, mam ten plik - zaraz będę kombinować.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2011, 22:20

poszukaj w gamedata\scripts\ pliku który ma hud w nazwie. Może to być hud.script Jeżeli nie znajdziesz sekcji którą podał @Krzysu to popatrz za czymś takim:
Kod: Zaznacz wszystko
      local suittypes = {
exo_outfit          = "hud_exo",
svoboda_exo_outfit       = "hud_exo",
dutyexo_outfit          = "hud_exo",
scientific_outfit       = "hud_sci",
ecologist_red_outfit      = "hud_sci",
ecologist_green_outfit      = "hud_sci",
military_outfit       = "hud_mil",
specops_outfit          = "hud_mil",
stalker_outfit         = "hud_exo",
svoboda_light_outfit       = "hud_gas",
svoboda_heavy_outfit      = "hud_mil",
dolg_outfit         = "hud_gas",
dolg_heavy_outfit      = "hud_mil",
killer            = "hud_kill",
cs_heavy_outfit       = "hud_kill",
bandit_outfit          = "hud_bandit",
novice_outfit          = "hud_bandit",
cs_light_outfit       = "hud_bandit"
      }
jeżeli jest coś takiego albo podobnego to daj przed każda nazwą kombinezonu ";"
Nie usuwaj bez tego tekstur bo Ci walnie bugami.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez czarny_1988 w 06 Maj 2011, 15:07

Aby wyłączyć dynamic hud'a wystarczy otworzyć plik "dinamic_hud" z folderu gamedata\scripts i zamienić w linijce
"local suithud_enable = 1" 1 na 0. U mnie to działa.
Apropos moda to grałem w wersję 1.1 od dwóch miesięcy i przez ten czas dostałem tylko jednego bugtrapa. Mod jest stabilny i wygląda świetnie. Jak dla mnie wypada lepiej w porównaniu do RCOM, Call of Pripyat: Redux czy Call of Pripyat Reloaded .
Teraz gram w wersję 1.2 ze zintegrowanym Call of Pripyat Sound overhaul 2.0 by darius i kilkoma duperelami które wrzuciłem dla siebie i jest cacy. Jedyny błąd jaki na razie wychwyciłem to nowy hud który jest obcięty po bokach na monitorach o formacie 4:3 (przynajmniej u mnie).
Awatar użytkownika
czarny_1988
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Wrz 2009, 21:40
Ostatnio był: 27 Sty 2012, 14:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez vandr w 06 Maj 2011, 16:53

Dziękuję, już sobie poradziłem rano. A co do wyższości nad Reloaded albo Complete - masz absolutną rację. Mógłbyś zarzucić linka do tego Audio Overhaul?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez czarny_1988 w 06 Maj 2011, 18:08

Właściwie to nie ma oficjalnej wersji pod tego moda ale mogę ci wrzucić wersje już przerobioną przeze mnie.
Sprawdzałem na wersji "I work alone 1.2" powinno działać, jednak radze wcześniej zrobić kopie zapasowe plików żeby potem nie było na mnie :wink:
http://www.mediafire.com/?iw8ebimjvb8l4u8

"Stalker CoP Sound overhaul 2.0 by Darius6" z tego moda wrzuciłem odgłosy broni, kroków bohatera i kilku anomalii. Dźwięki broni są o niebo lepsze niż te w "I work alone"
Zaznaczam że autorem moda jest Darius6!

Za ten post czarny_1988 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
czarny_1988
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Wrz 2009, 21:40
Ostatnio był: 27 Sty 2012, 14:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez vandr w 24 Maj 2011, 09:30

Nie wie ktoś co jest z tym modem? Musiałem go pobrać ponownie. Pobrałem z dwóch różnych hostingów (filefront oraz modbb), dwie różne paczki i ani jedna ani druga nie chcę się otworzyć ani w 7zipie ani w WinRarze. Wykrywa archiwum jako uszkodzone. Mógłby ktoś upchnąć tego moda ponownie na jakiś hosting?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez czarny_1988 w 24 Maj 2011, 10:11


Za ten post czarny_1988 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
czarny_1988
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Wrz 2009, 21:40
Ostatnio był: 27 Sty 2012, 14:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez vandr w 24 Maj 2011, 11:01

Dzięki kolego. Mam nadzieję, że nie będzie tego samego błędu- osiwiałbym. Wczoraj właśnie sobie przeglądałem na modbb, co nowego jest w wersji 1.2...między innymi bardzo fajne tekstura Ak, pokryta rdzą w podatnych na korozję miejscach.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [I WORK ALONE]

Postprzez czarny_1988 w 24 Maj 2011, 11:45

Ja tam wolę tekstury zrobione przez "Tech Snake'a" :D
Co do wersji 1.2 to nie wnosi ona zbyt wiele. Nowy hud, który i tak zmieniłem na stary bo mi się nie podoba że usuwa się radar żeby rozgrywka była bardziej realna, a potem się go przywraca (bez sensu).
FOV zmieniony na 75' to dla mnie modyfikacja obowiązkowa, także ładuje to i tak do każdego moda.
Fajną rzeczą są te komunikaty radiowe, chociaż są one totalnie randomowe to i tak fajny smaczek.
No i działają savy z 1.1 to na pewno na plus.
Awatar użytkownika
czarny_1988
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Wrz 2009, 21:40
Ostatnio był: 27 Sty 2012, 14:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości