[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 30 Wrz 2012, 14:34


Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalker 79.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Stalker 79 w 01 Paź 2012, 22:59

@r_populik

Dzięki już wrzuciłem, ale jak na ironie losu jestem w miejscu gdzie co pare sekund mnie wywala do pulpitu i nie wiem czy to wina znowu gry czy sprzetu takiego loga dostaje

Kod: Zaznacz wszystko
Application: XRay Engine
Date: Monday, October 01, 2012 10:50:36 PM

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:00A2E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 117
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.

Registers:
----------------------------------------
EAX=A3BE2820  EBX=00A034F0  ECX=A3BE2828  EDX=A3BE2956
ESI=00A588C8  EDI=070B4030  FLG=00000212
EBP=00A02C30  ESP=00A01C28  EIP=00A2E12E
CS=0023  DS=002B  SS=002B  ES=002B  FS=0053  GS=002B


Mozesz mi napisać bo jesteś zorientowany bardziej ode mnie o co chodzi na czym bład polega
do tej pory chodziło wszystko w miare stabilnie przynajmniej kilka godzin zanim mnie wyrzucil do windy a teraz to wyjsc nie moge z tej anomalii na Zatonie co te kule ognia latają dookoła nie wiem czy to bład w grze czy coś z kompem Please Help

- - -

Kolejny bug w innym miejscu to samo

Kod: Zaznacz wszystko
Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:0029E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 117
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem i taguj logi w [code]. - Wheeljack
Stalker 79
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 20:22
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 14:55
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 02 Paź 2012, 00:42

To chyba było już w tym temacie, więc jak byś użył wyszukiwarki to byś znalazł receptę na ten błąd (literówkę) ale że jestem w z lekka narąbany to Ci odpowiem - wrzuć sobie to: http://www.mediafire.com/?a1wp411k6drj5a5
EDIT
Proszę bardzo, z tego tematu: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=220580#p220580

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trojanuch.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Merhius w 02 Paź 2012, 00:57

^ Było to już chyba. Wejdź w Gamedata\meshes\actors\stalker_neutral\ - znajdz plik stalker_neutral_nauchnyi.ogf, zrób jego kopie i zmień jej nazwę na stalker_nutral_nauchnyi.ogf. TYLKO jeżeli nie będziesz miał pliku stalker_neutral_nauchnyi.ogf to przerób plik stalker.neutral_0.ogf. Nie wiem czy dobrze to opisałem, na wszelki wypadek zrób kopię zapasową pliku Gamedata. Jak się zrypie to przepraszam.

Odkopałem swój MSO i mój działający poprawnie pliku wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
stalker_neutral_nauchnyi.ogf
stalker_nutral_nauchnyi.ogf
stalker_soldier_4.ogf

Pokombinuj.

EDIT:
O kolega r_populik mnie ubiegł :E Za długo pisałem.

Za ten post Merhius otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalker 79.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Stalker 79 w 14 Paź 2012, 23:09

Chyba już jest ok bo ze 3 minuty mnie nie wywalilo a wystarczyło wcześiej 10-20 sek.

Dzięki Wam obu za odzew ale zwłaszcza r_populik za plik który załatwil sprawę
@r_populik ja to czytałem tylko co ślepemu po oczach, nie mialem w katalogu tego pliku co mi podałes tylko ten stalker_neutral_0 i w nim zmienialem nazwę na nutral. wiem moje niedopatrzenie, ale to nerwy plus 2 piwa i pewnie dlatego zmylil mnie brak tego pliku w ogóle

Spokojnej nocy i jeszcze raz dzieki

- - -

Witam ponownie

Wszystko bylo ok, ale niestety przykońcu znowu wysypuje buga. W miejscu w czasie ewakuacji jak biegniemy do helikopterow.

Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

EAX=9B323F40  EBX=00000003  ECX=9B323F48  EDX=9B3240BC
ESI=002F88C8  EDI=5C8BDB80  FLG=00000212
EBP=00A0F224  ESP=00A0E218  EIP=002CE12E
CS=0023  DS=002B  SS=002B  ES=002B  FS=0053  GS=002B

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 173
[error]Description   : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok_strong53505]



Mozna jakoś temu zaradzić ?

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem, poza tym logi w [code]. - Wheeljack
Stalker 79
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 20:22
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 14:55
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Junx w 14 Paź 2012, 23:33

Czy łączyłeś może z AN3?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Stalker 79 w 15 Paź 2012, 00:03

Ok problem rozwiązany

dla innych może się przydać trzeba przegrać ten fix w postaci pliku all.spawn z tej strony viewtopic.php?f=77&t=8660&start=96

Problem dotyczyl Strieloka wysypywało jak przechodzil miedzy budynkami
Stalker 79
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 20:22
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 14:55
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 20 Mar 2013, 23:52

Mam najnowszą wer. 1.0.1 - czy jest jakiś sposób na to, żeby Głuszec ruszył dupę i przeszedł przez legowisko pijawek w stacji radarowej na Zatonie? - Wchodzi do środka i się czai jak bocian w glapę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Per$hing16 w 10 Kwi 2013, 17:38

Mam pytanie dot. ulepszeń moda.
Czy w modzie gdzieś jest zbieranie części ciała mutantów i dodawanie stalkerów do ekipy, czy przeoczyłem? Pytam, bo wcześniej Trojanuch wspominał ze będzie to zaimplementowane ;)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Ilja w 20 Kwi 2013, 22:10

Ot. moje szczęście. Najpierw nie chce odpalic mi priboy viewtopic.php?f=49&t=1874&p=248402#p248402 A teraz MSO. Wywala podczas rozpoczynania gry.
Kod: Zaznacz wszystko
Loading models...
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_distort4glass_3
* [prefetch] time:    4789 ms
* [prefetch] memory:  78200Kb
* phase time: 5013 ms
* phase cmem: 191823 K
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 191823 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 6464 spawn points are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_conditions.script:1104: attempt to index global 'psi_storm_manager' (a nil value)
 

stack trace:

Ktoś wie co z tym zrobić?
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Per$hing16 w 20 Kwi 2013, 23:12

Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Kudkudak w 14 Cze 2013, 17:58

Witam, jest patch który pozwala grać z AF3 czy trzeba mergować? Nie mogę znaleźć po tagu "AF3" :P

Edit: chyba znalazłem w paczce MSO.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość