[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 14 Cze 2013, 18:04

Jest w instalce MSO:
MSO_v1.0.1\#optionals\MSO_&_Atmosfear_v3_comp_pack\
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Wave w 28 Cze 2013, 13:43

Czy tylko ja w tym modzie po parunastu minutach grania uzbrojony byłem w G36? To tak ma być? Myślałem, że nowe podstawienie alife będzie skutkować zwiększonym poziomem trudności, ale jak na razie obławiam się i obławiam.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 28 Cze 2013, 18:38

MSO to vanilla z ulepszonym a-life i AI walki. W założeniu ma to być absolutny minimalizm jeśli chodzi o zmiany - po to, żeby moda można było stosunkowo łatwo łączyć z innymi. Nie ma tu więc żadnej pracy włożonej w balans.

Jeśli chcesz rebalansu zbudowanego 'na bazie' MSO, to zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=77&t=16086

A jeśli chcesz czegoś zbudowanego 'na bazie' PGR, to poczekaj ok. miesiąc do premiery Misery v2 ;)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez DimkaParszywiec w 06 Lip 2013, 23:03

Mam pytanie. Mianowicie jak włączyć pocisk widoczny po wystrzale :?:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2013, 23:07

configs\weapons\weapons.ltx - szukasz przy amunicji sekcji:
tracer = off

i zmieniasz na
tracer = on

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DimkaParszywiec.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez DimkaParszywiec w 06 Lip 2013, 23:15

Dzięki działa :E . Twoje zdrowie :wódka:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez wirus136 w 09 Lip 2013, 12:35

działa na 1.6.02 ?
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Vidic w 15 Lip 2013, 00:03

Mam problem, przy emisjach wywala do pulpitu za kazdym razem. Kodu nie mogę wkleić bo mam win 8 i jedyne co sie da to wylaczyć bo jest tylko przycisk zamknij . Co mam zrobić ? Także mam problem gdy mam misje na polowanie na chimere w jupiterze przychodze jej nie ma a na miejscu mam buga. tak samo gdy zbliżam się do okolic jupitera albo betonowej wanny.
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Kudkudak w 15 Lip 2013, 09:44

Jak to nie możesz wkleić? Patrz pomarańczowa ramka lokalizacja logów. No musi być, ten system nie może być aż tak zryty :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Eros w 28 Paź 2013, 18:14

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.


Normalnie wszystko w porządeczku, jednak zaraz gdy zjawię się na południu Jupitera(w tym wypadku na parkingu, wcześniej zdarzało się tak w okolicy bunkra) gra wywala, a złowrogi xrayengine domaga się włożenia dysku(??)
Prócz tego moda mam jeszcze Complete.
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc gdyż uniemożliwia mi to dalszą gre ;D
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 28 Paź 2013, 18:34

Problem kilkukrotnie przerabiany w tym temacie. Użyj wyszukiwarki, a znajdziesz radę.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez master husky w 15 Gru 2013, 15:33

Witajcie, bardzo chcę połączyć MSO z complete modem, czytałem na moddb w komentarzach, że gra się zawiesza, tylko jeden z tamtejszych użytkowników polecił aby z complete moda skopiować do gamedata tylko folder textures i wywalić z niego UI do zestawu wkleić całość z MSO i ma działać, tak zrobiłem i działa pytanie tylko czy mam całą działającą oprawę graficzną z complete moda i cały alife zony z MSO?
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości