[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[MISERY]

Postprzez trojanuch w 09 Wrz 2011, 12:00

MISERY MOD v2.1.1

Image

ZESPÓŁ:

:

Główni twórcy:

• N.Aaroe (development lead)
• trojanuch (manager of gameplay, difficulty, balancing, a-life and data handling)
• Yastiandrie (scripts, lead bug fixer)
• Damjancd (background ambience, sound design, texts, dialogue)
• ponney68 (installers, textures, scripts, configs, data merging, 3D meshes)
• Trikzter (translations, texts, proof reading)
• Plaargath (translations, sub modding)
• Stiivais (textures, optimization, gameplay balance)
• ksc123 (scripting, gameplay balance)
• Alundaio (scripting, creative features, menues, AI enhancement)
• Cromm Cruac (visuals, Absolute Nature 3, AtmosFear 3)
• [TZP] LoNer1 (particles, textures, PR)
• _xXxTWiST3DxXx_ (weapon textures, New Ordnance)
• K.E.V.L.A.R. (lead tester)
• r_populik (3D meshes)
• Simbalime (Armory Mod)
• ScarabParamit (scripts)

Modderzy wspierający:

• practik (script sparring)
• David.m.e. (storyline feedback)
• 0800 (HUD, iron sight alignment)
• Setakat (scripting)
• jketiynu (scripting, configuration)
• Dorian23Grey (graphical effects)
• Shadows (radio mod)

Feedbackerzy i beta testerzy:

• Swirekster
• Homunc
• mark009vn
• Spetznaz_Reaper
• SnipersAngel
• AoXo
• BioShocker
• rickpnick
• Kyle_K_ski
• DarkAssasian
• CorporalHicks
• USMCCadaver
• Loner85

Inni (great thx):

Smrtphoneuser, , Wikipedia, Pmase01, Gannebam, Smurth, Rulix a.k.a. Bak, xStream,
Ceano, Kaplan994, Rvsty, Derranged, imperialreign, Angrydog, Darkenneko, Gtzz FeLa, Vandrerer,
Smurth, timnwells, Blakluma, Xero350, DrHaggiz, Nerfwaffle, JPJ5624, Mr Jackal, Sowexly,
Dorian23Grey, Jketinyu a.k.a. Swartz, MacBradley, DarkStarMarineCorps and niick.

Mody wykorzystane w projekcie:

Atmosfear v3 by Cromm Cruac
Absolute Nature v3 by Cromm Cruac
complete set of smart_terrains from SMRTER mod (g8 thx for help smrtphoneusr)
AI Tweaks by Alundaio
Alunadaio Plugin Pack and Plugin Manager
M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) by Alundaio & Trojanuch
Variation Mod by Darkenneko
Armory Mod by Simbalime
Various fixes from PRP by shifter
Mutant Part Hunter Mod by fluffy22
Dynamic HUD Reworked by Smurth
Sleeping bag & Sleep deprivation mod by Ceano
correct ironsights alignment by b1ub4k
Smurth's Scopes
Revamped Loot by jci_pt
Clear Sky SSP-99 and SSP-99M Suit Mod by fluffy22
Carry Mod for COP by Ceano
mutant part icons and factions badges from awesome Total Faction War mod (thx to kubekpop)
some assets from Sigerous mod


LINKI:



FICZERY:

:

Ogólny opis:

http://www.miserymod.com/?page_id=306

Szczegółowa galeria ficzerów & opisy:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/images

Rozpiska broni w PDF-ie (wersja non-spoiler):

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/weapon-appendix

Profil projektu New Ordnance na ModDB:

http://www.moddb.com/mods/new-ordnance


MEDIA:

:

v2.1 release teaser:

https://www.youtube.com/watch?v=eE5FkyZ1gik

Release trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=cA6VjqnJLGE

'Fall of the Hunter' gameplay trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=_e3i6hvgEPA

Gameplay teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=sKKcgORPd9k

New Ordnance trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=MmlumJMoQc0

Structure & envirnoment overhaul trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=V5WyCgMxj-g

Stealth teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=vE2re-QtXA4

'Please don't kill me' surrender feature teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=wJhb0QzQugo

Combat teaser #1:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/videos/combat-teaser-1

Combat teaser #2:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/videos/combat-teaser-2

Menu themes & mood teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=sfaS1yta-O8

'Chernobyl calls' atmospheric teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=ra0r6JJigxI

Stash overhaul teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=OEE5NYn6GyI

A-life overhaul teaser:

http://www.youtube.com/watch?v=Yy0orMZ-sLw


Image

Post vandra o starej wersji moda:

M.I.S.E.R.Y.
Image
Opis:

Potężny mod do Zew Prypeci, który dotyka niemal każdy aspekt gry. Lista zmian i nowości jest tak obszerna, że nie ma sensu jej pisać tutaj- pod poniższym linkiem znajduje się cała lista.

Lista zmian oraz nowości(wymagana podstawowa znajomość angielskiego)


Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Działa na wersji Stalkera: 1.6.02(TYLKO!)

Download:

http://stalker.pl/download/?did=37
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads

Patch dla Misery
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... 6/#2712237

Uwaga:
Jeśli uważasz, że takie elementy jak głód, zmęczenie, obrażenia zadawane są zbyt wysokie a ilość zdrowia przywracanego przez apteczki jest zbyt mała- przeczytaj poniższy wpis.

[spoiler=]GŁÓD:
Aby sprowadzić głód do vanilliowych wartości, otwórz plik actor.ltx, który znajduje się w:

gamedata/configs/creatures/actor.ltx

Wyszukaj następujące wpisy i skopiuj wartości, które podałem poniżej:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_condition]
satiety_v         = 0.0000162
satiety_power_v         = 0.005      ;0.001
satiety_health_v      = 0.0001      ;0.0001
satiety_critical      = 0.3


oraz:

Kod: Zaznacz wszystko
satiety_v_sleep             = 0.00001
radiation_v_sleep           = 0.0      ;0.0003
satiety_power_v_sleep       = 0.0001
satiety_health_v_sleep      = 0.00001      ;0.00001


ZMĘCZENIE POSTACI:
Jeśli Twoja postać za szybko się męczy, dokonaj poniższych modyfikacji w tym samym pliku co powyżej.

Kod: Zaznacz wszystko
walk_power                 = 0.0014
walk_weight_power          = 0.0014   ;0.00014


OBRAŻENIA:

Jeśli uważasz, że obrażenia Tobie zadawane są zbyt wysokie, dokonaj modyfikacji w tym samym pliku. Wyszukaj dokładnie tą sekcję którą podałem(master=mistrz).


Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity                   =0.7                     
strike_immunity                = 0.6
shock_immunity             = 0.7
wound_immunity             = 0.6
radiation_immunity      = 0.7
telepatic_immunity       = 0.7
chemical_burn_immunity       = 0.7
explosion_immunity       = 0.6
fire_wound_immunity       = 0.65


APTECZKI(Ilość zdrowia przywracanego):

Jeśli uważasz, że apteczki przywracają za mało zdrowia, możesz tę ilość nieznacznie zwiększyć. W tym celu musisz dokonać modyfikacji w pliku items.ltx, który znajduje się w:


gamedata/configs/misc/items.ltx

Wyszukaj następujące wpisy i skopiuj wartości, które podałem poniżej:

Kod: Zaznacz wszystko
[medkit]:booster
$spawn             = "food and drugs\medkit"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_low.ogf
inv_name         = st_medkit
inv_name_short         = st_medkit
description         = st_medkit_descr
inv_weight         = 0.20

inv_grid_width         = 1
inv_grid_height         = 1
inv_grid_x         = 6
inv_grid_y         = 14
cost            = 290

boost_time         = 18.0
boost_health_restore      = 0.002
boost_radiation_restore      = 0.0
boost_bleeding_restore      = 0.003
boost_power_restore      = -0.003
eat_alcohol         = 0.003
eat_sleepiness         = 0.01



oraz

Kod: Zaznacz wszystko
[medkit_army]:booster
$spawn             = "food and drugs\medkit_army"
visual            = dynamics\devices\dev_aptechka\dev_aptechka_high.ogf
inv_name         = st_medkit_army
inv_name_short         = st_medkit_army
description         = st_medkit_army_descr
inv_weight         = 0.25

inv_grid_width         = 1
inv_grid_height         = 1
inv_grid_x         = 10
inv_grid_y         = 10
cost            = 750

boost_time         = 23.0
boost_health_restore      = 0.003
boost_radiation_restore      = 0.0
boost_bleeding_restore      = 0.008
boost_power_restore      = -0.003
eat_alcohol         = 0.001
eat_sleepiness         = 0.01


Będę ciągle na etapie ewentualnych poprawek i maksymalnego zbalansowania owych wartości, więc o tych poprawkach(jeśli w ogóle jeszcze takie się pojawią) będę informował w postach. Mam nadzieję, że powyższa instrukcja pomogła co niektórym.
Ostatnio edytowany przez trojanuch 05 Paź 2014, 12:11, edytowano w sumie 23 razy
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pawel680, Gość, M3Fis70, funek1218, Eros, Don Wano, Argawen, Imienny, Swendre, Koniak, StalkerCell, Viktor, ReVeK, AbiNek.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 424
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 24 Maj 2017, 23:32
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 142

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez lukasz638 w 09 Wrz 2011, 14:50

Pierwszy mod zapowiada się świetnie. Mam jedno pytanie, czy można gdzieś pobrać wersję 0.45 tego moda bo na stronie z linku jest do pobrania tylko compatibility path do AF3?
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 19 Lip 2017, 18:29
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez vandr w 09 Wrz 2011, 15:29

Mod jest dopiero w produkcji.(Dlatego umieściłem go w stosownym dziale.)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalker47.
vandr
Modder

Posty: 3845
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 07:32
Kozaki: 1724

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Wrz 2011, 20:37

Jeeez... SMRTER w wersji 0.41 jest dostępny już chyba ze 2 lata. To był w ogóle jeden z pierwszych modów do Zewu
A wersja 0.45 robi się już też chyba tyle. I pewnie wyjdzie zaraz po LA.Zważywszy, że robi ją jeden gostek to i tak prędziutko. :)

A Misery zapowiada się nieźle. To wersja specjalna moda 'I Work Alone'. Właśnie zabieram się za integrację AtmosFear 3 do Misery.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2328
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:11
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1012

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez vandr w 09 Wrz 2011, 20:40

A właśnie, powiedz mi jedną rzecz- na screenie z prosiakiem jest widoczne fantastyczne niebo(kolorystyka). Nie wiesz, czy takie będzie aby dominować? Niesamowitego klimatu to dodaje,takiego...martwego. Chyba całym założeniem moda jest uzyskanie takiej martwej i spustoszonej krainy.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3845
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 07:32
Kozaki: 1724

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Wrz 2011, 21:00

Ta jest. Takie są założenia i tak toto będzie wyglądało. Ja tylko integruję AF3. Nick będzie potem dostosowywał kolorystykę tekstur nieba roślinności itp. W założeniu pogodne niebo ma być bardzo rzadko widoczne więc ponuraki będą miały radochę :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Canthir.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2328
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:11
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1012

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez vandr w 09 Wrz 2011, 21:15

Fantastycznie. Ja już do niego pisałem, że zamiast Misery dałbym nazwę Nuklearna Zima(na polski język), ale i tak...
Jak chodzi o tekstury otoczenia/obiektów, to zapewne edytowane Absoluty tak? Podoba mi się skala pracy, będę mógł usunąć w takim razie wszystkie pojedyncze modyfikacje ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3845
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 07:32
Kozaki: 1724

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Wrz 2011, 21:20

Był już taki mod teksturowy do Cienia co się nazywał Nuclear Winter więc lepiej konfuzyi nie powodować.
A co do tekstur to w większości Absoluty. Zresztą w IWA też były i pewnie większość z nich pozostanie taka jak w IWA.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive itachi123.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2328
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:11
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1012

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez vandr w 28 Wrz 2011, 13:08

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3845
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 07:32
Kozaki: 1724

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez bax20 w 28 Wrz 2011, 21:19

Muszę przyznać że ten mod Misery zapowiada się na dopracowany, widać że gość chce wykonać dopracowany mod. No ale zobaczymy co wyjdzie...
Intel Core i3-4030U 1900MHz | 8GB DDR3 1600Mhz | Nvidia GeForce GT 840m 2GB | Linux Mint 18
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 128
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 19:10
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R. - S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] & [MISERY]

Postprzez vandr w 28 Wrz 2011, 21:28

Sporo nowości ten mod będzie zawierał- nie tylko graficznie/dźwiękowo, ale także pod względem rozgrywki. Niedługo zaczną się(chyba) testy z tego co pamiętam.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3845
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Dzisiaj, 07:32
Kozaki: 1724

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Paź 2011, 20:21

Beta testy właśnie się rozpoczęły. Nie dostaliśmy do testowania wersji finalnej ale taką skończoną w 80%-90%.
Nick (twórca moda) nie będzie w stanie nic zrobić przez następny miesiąc więc przetestujemy to co już jest aby mógł potem naprawić ew. błędy i dokończyć prace.
To co zostało do dokończenia to głównie oprawa graficzno-dźwiękowa.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2328
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:11
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1012

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron