[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 20 Kwi 2014, 09:52

Pierwsza sprawa-Tak snajper ma ustawione dobre na używanie strzelb ale to jest chyba normalne bo gdybyś we wszystkich broniach miał ustawione mierne i średnie to nie dał byś rady aż tak dobrze walczyć na krótkim dystansie co w zonie jest podstawą.

Walka snajperką jest jak najbardziej możliwa wystarczy kilka ulepszeń pociski PPANC, i żaden przeciwnik ci się nie oprze, nie musisz strzelać bo wystarczy jedną osobę trafić w głowę reszta korpus później głowa musisz wyrobić sobie, nawyk, żeby na każdego strzelać góra 3 razy(jest to możliwe po dwóch pierwszych jeśli nie padną to muszą się zatrzymać i strzepać ciało jak ja to mówię).

Co do min masz rację te mocniejsze są mało ekonomiczne, ale jak walczysz w przybliżeniu to nawet 4 motylki za około 5k jest dobrą ceną. Jeśli oko masz wsadzone w celownik nie widzisz co się dzieje na flankach itp więc mina która wybuchnie w danej odległości ostrzeże cie w porę przed przeciwnikiem, może nawet zatrzyma go na chwilę lub zabije.(możesz zawsze wzmocnić wybuch stawiając butlę z gazem lub kanister znacznie tańsze 4 miny o śmiertelnej mocy kosztują niecałe 8k)


Co do terenu jak już mówiłem musisz czasami czekać na przeciwników, ustal którędy chodzą najczęściej i tam zastawiaj pułapki zasieki bomby itp. Czekasz na jeleni i zdejmujesz ich jednego po drugim, proste i przyjemne, trzeba po prostu posiedzieć chwilę i po sprawie( dlatego przydała by się MP3 w grze żeby umilić czekanie).
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 20 Kwi 2014, 10:58

Mam problem. Zacząłem gre od nowa w trybie Ciemnego Zaułku. Wykonałem zadanie dla brodacza z artefaktem. Wziąłem teraz zadanie z atakiem na Szewczenkę i jest problem bo nie mogę ostrzec Brodacza o ataku, nie mam takiej linii dialogowej ;/ Można to jakoś naprawić ?
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 20 Kwi 2014, 11:30

Nie gadasz z Brodaczem a ze Stalkerami na Szewczence.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 20 Kwi 2014, 11:46

Gdzie tam, do Brodacza się idzie a ten wymyśla plan że niby pomagamy bandytom a tak na prawde atakujemy ich od tyłu.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 20 Kwi 2014, 11:49

@SkullDagger i właśnie tej linijki dialogowej nie mam ;/
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 20 Kwi 2014, 12:15

Dziwne z tego co pamiętam nie gadałem z Brodaczem a ze Stalkerami na Szewczence.

Kto wie gdzie Snajperem na Janowie mogę znaleźć narzędzia kalibracyjne?
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 20 Kwi 2014, 12:48

Dziwne Jazon. Pewnie bug czy cuś. Ogólnie ta nowa wersja chodzi u mnie duzo gorzej. Przeszedłem prawie całą wersje 2.0 bez bugtrapów a teraz co chwile jakiś mam, często bez loga i przypadkowo, do tego uciekają mutanty a ludzi nie ma na mapie.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 20 Kwi 2014, 13:54

Hmm a ja mam problem
Noe mi padł.
Tzn to nie jest problemem bo przy zwłokach znalazłem 2 x SPAS i 2 razy kompas oraz trochę innego sprzętu.
Nie lubię nie wyjaśnionych spraw po prostu, dlaczego on i jego pies padł ?
Czy to przez emisje czy cos innego ?

Siedziałem i kombinowałem przez chwile i mam 3 hipotezy.
1. Atak snorków
Zauważyłem ze skacżą jakby miały sprężyny zamiast nóg, obecnie wejście na drzewo czy rure nie chroni bo i tak potrafią sciagnać, (a propos prosba do twórców Misery - to ze snork skacze na 3 metry do góry i więcej jeszcze rozumiem ale ze potężny dzik, ściagnał mnie z wierzchołka drzewa koło Szewczenki - a tam jest jakieś może ze 3 metry to kompletnie nie rozumiem. Na razie zdarzył się jeden taki przypadek jak się powtórzy ze dzik doskoczy na taka wysokość zgłoszę to jeszcze raz).

Przeciwko temu przeczy brak trupów w barce. Mógł wskoczyć, mógł i wyskoczyć ale sam nie wiem na ile jest to prawdopodobne.

2. Atak kotów
Przed barka widziałem 3 trupy kotów, założyłem ze może jakimś cudem którys z kotów się tam dostał przez mała szpare do srodka i wykosił Noego i psa.
Trupa w barce nie znalazłem wiec pewnie i nie taka była przyczyna śmierci.

3. Emisja
Czy cała barka (chodzi mi o to pomieszczenie gdzie spotykaliśmy Noe i psa jest emisjo-odporna ? Noego i psa znalazłem przy drzwiach, wewnątrz barki oczywiście ale w odległości ok 0.5 m od drzwi.
Może zabiła ich emisja ?

4. Atak kotów ale przez drzwi.
Przed drzwiami były 3 kociaki - niewykluczone ze duza ilość kotów mogła zabic Noego i psa przez drzwi.
Nie wiem jakie te koty maja "zasieg" ale może siekły ich jakoś przez te drzwi.
Jak wspomniałem Noe i pies lezał bardzo blisko drzwi.

Wiem ze mamy możliwość odzyskania kompasu i wykonania zadania ale szkoda ze pomimo naszych wysiłków Noe pada. Skoro podjął się żyć jak pustelnik prosba o zrobienie patcha który spowoduje ze koleś przeżyje.
Zabudujcie mu płytami góre barki (nad głową, może tamtędy cos wskakuje, nie wiem albo dajcie mu natychmiastową regeneracje) chciałbym kończąc Misery widzieć szczęśliwe zakończenie jak w vanilii.

A propos zakończeń.
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale w vanilii Spartakus był na Skadowsku po nocnej misji z zabiciem bandytów a potem z przeszkodzeniem w transakcji miedzy bandytami a najemnikami i gostkiem z Powinnosci.
U mnie po transakcji Spartakus i dwóch calałych Stalkerów patrolowało tą miejscówke.
Po pewnym czasie był tylko Spartakus i 1 stalker a po bodajże 48 godz był już tylko Spartakus.

Po następnych 48 godz nigdzie nie mogę znaleźć Spartakusa.
W vanilii był na Skadowsku, a tutaj jak kamien w wodę.
Niewykluczone ze padł w boju, w związku z tym czy jest szansa żeby po akcji z transakcją powrócił do Skadowska.
O ile się nie mylę jego przeżycie też oznacza dobre zaończenie.

Nie zebym się czepiał ale staram się wykonywać misje jak najlepiej i jak ktoś ginie pomimo moich wysiłków to kiepsko się z tym czuje.
Wystarczy ze miałem jednego doła podczas walki z bandytami kiedy bodajże 2 czy 3 dnia wybrałem się na patrol z Stalkerami. Za barka Noego natknęliśmy się na bandytów, po krótkiej walce bandyci na ziemi a Stalkerzy kontynuują patrol. Wszystko byłoby dobrze gdyby najemnicy nie wpadli na pomysł sprawdzenia co to za strzały tak blisko ich domu. Stalkerzy to twardziele ale nawet oni nie dali 4 najemnikom.
Byłem ukryty w dobrej miejscówce skad prowadziłem ogień w ich kierunku gdy najbliższy mnie Stalker dostał.
3 razy próbowałem dostać się do niego żeby dać mu apteczke, 3 razy ginałem.
W końcu odszedłem uciekając przed najemnikami i po jakims czasie wrociłem.
Najemnikow nie interesowała zawartość wyposazenia wiec miałem sporo gratów ale dołek pozostał ze nie mogłem mu pomóc :-( ale nawet duza ilość łupów nie poprawiła mi humoru.

Co do pomysłu Szewczenki z zasadzkami snajpera potwierdzam, jest naprawdę super i można go z powodzeniem stosować.
Gdy grałem a`Rambo prowadząc potyczki ogniowe nawet z zza kamienia po pewnym czasie mnie flankowali i do widzenia. Grunt to rozegrać taktycznie.
Mam Ak z tłumnikiem i lunetka i dzięki temu nie tylko mam spokój z zombie ale i nawet i z grupkami bandytów.
Ktos napisał ze tłucze różne grupy które się pojawia - ja utrudniłem sobie gre. Nie zabijam ani Stalkerów ani Wolnosci ani Powinności. Ot takie założenie.

Wracajac do poziomu zaludnienia w zonie.
Po zmianie parametrów alife (350) zauważyłem co nastepuje.
Mutanty się faktycznie odradzają, na zasadzie - pedze na jedną miejscówke z dzikami, małe polowanie, potem na drugie, znowu poluje, potem odwiedzam jeszcze dwa inne i wracam na Skadowsk z iloscia miesa ok 20 do gotowania plus 10-15 szt innych części do sprzedaży.
W sumie jest to bardzo dobry symulator polowania :-) można byłoby nie robic nic tylko polować.
Tak ze mutanty się pojawiają poprawnie, nie narzekam już, widać ze faktycznie za mała wartość alife była za to odpowiedzialna.

Problem jak dla mnie jest z iloscią Stalkerów na Skadowsku i Szewczence.
Zacznijmy od Szewczenki. Na początku jest tam trochę Stalkerów, po akcji nocnej z bandytami mamy minus 1 czy 2 Stalkerów. Dodajmy mutanty i patrole złych facetów a po kilku dniach mamy stan Stalkerów ZERO.
Ok zona jest zła i ich pochłonęła ok rozumiem, szkoda ale trudno.
Ale Skadowsk który się wyludnił i to w przeciągu bodajże 4 dni ?
Po kilku dniach na Skadowsku mamy Brodacza, smutnego Sułtana, Seka który czeka cierpliwie na swóją walizke, Gonte, Głuszca i jego milczka, Sowe, Kardana i lekarza-wampira. I to wszystko.
Nie widze Spartakusa, nie ma ochrony Skadowska która patrolowałaby okolice.
Tzn jest jeden srzelec z karabinem snajperskim, taki w zielonym płaszczu, mocarz.
Jak go spotkałem był z 3 kumplami po 3 dniach był sam i odparł atak kilku psów na raz, napawde wytrzymały.

W sumie na Skadowsku w vanili to było miejsce kóre faktycznie tętniło życiem.
Stalkerzy się schodzą na noc, bandycie tez udając grzecznych, radio gra.
Jak wchodziłem w nocy stoliki były pozajmowane, prawie wywieszona kartka "brak miejsc" a teraz godz 3 w nocy i jest PUSTO.
Przepraszam ale to strasznie przygnębiające, czy jest szansa na zmiane ustawień niektórych Stalkerów by byli w Skadowsku. Nie muszą się szwendać po Zonie. Niech robia za ochrone Skadowska. A tak ida w zone - dwa, trzy dni kula w łeb i czekamy na następnego chętnego.
Sadze ze 3-4 Stalkerów na stałą obstawę wystarczy. 1 snajper (może być ten w zielonym płaszczu) i reszta z automatami. Niech Skadowsk będzie miejscem gdzie widać ze Stalkerzy faktycznie chętnie wracają na odpoczynek.
Nie chodzi o to aby było ich więcej w Zonie ani o to aby byli bardziej odporni na śmierć. Niech siedza na 4 literach w Skadowsku i robia klimat. Można nawet im dodac funkcje nieżle zaopatrzonych żeby robili mała konkurencje Sowie i Brodaczowi. No może nie aż tak zaopatrzeni ale jakby mieli trochę więcej niż standardowy Stalker byłoby miło.

Ostatnia uwaga i przestaje nudzic.
Polowania i losowe itemy z polowania.
Czy jest szansa żeby z polowania na miesacz, psa, dzika i inne tałajstwo które próbuje nas utłuc mieć standardową ilość itemów ?
Ja rozumiem ze natykamy się na zwłoki i ktoś mógł zabrać mieso, kopyta i skóre, ok spoko.
Ale jak gonimy za zwierzakiem i ostatnim pociskiem go zabijamy to czy jest szansa żeby np. zostało po nim 4 kopyta ?
Rozumiem ze mogliśmy go tak dziurawić ze nie ma skrawka miesa po bogach które dałoby się ugotować.
Ale zwierzak który ma 2 oczu, 4 kopyta, skóre, mieso, czasami przeszukanie daje 1 kopyto albo nic.
Wiem ze w krótkim czasie można byłoby być bogaczem, łażąc na same polowania ale ceny za naprawę są tak duże ze sporo trzeba utłuc mutantów.
Ogólnie polowania to super sprawa, miły przerywnik :-)

Ostatnie pytanie
Nie mam mapy (UPD) gdzie to można dostać, kupic ten zasilacz ?
Poprzednio znalazłem chyba w zwłokach a obecnie mi tego bardzo brakuje, min to jest powód ze nie widzimy zmiany w info gdy Noe ginie....

No i to chyba wszystko, jak mi się cos przypomni dam znać, sprawdze tez w save kiedy Noe mi padł.

pozdr Adam
Ostatnio edytowany przez alex_dragon, 20 Kwi 2014, 14:40, edytowano w sumie 1 raz
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez exar w 20 Kwi 2014, 14:26

Widać Mizerota żyje własnym życiem u każdego gracza w zupełnie inny sposób. U mnie, stalkerzy się kręcą, nawet całkiem rozsądnie bo wokól Skadowska, czyli gdzie jest w miarę bezpiecznie. Czasem zapuszczają się maksymalnie pod stację paliw i to jeszcze w ciągu dnia. Noc to pora dla bandytów i najemników w kilku grupkach na których najchętniej poluje. Pamiętam też patrol, dziwny patrol, ubrany w pancerze jakby z czystego nieba. Spotkałem ich w nocy w okolicy izomundroje, chciałem się do nich przyłączyć, nic jednak nie zapowiadało tego co po chwili się stało. A mianowicie, podchodzę do nich od frontu, broń schowana, zagaduje przyciskiem "f" a oni wyciągają giwery i... jestem bez głowy. Po wczytaniu to samo. Później obserwowałem ich tylko przez lornetkę i poszedłem w swoją drogę. W sumie teraz żałuje, że z daleka ich nie powystrzelałem, dowiedziałbym się kim byli. Dodam jeszcze, że stalkerów, wolności i powinności nie atakuje więc nie mogli to być żadni z tych grup. Może jacyś najemnicy zbugowani, nie mniej sytuacja z tym tajemniczym patrolem była dość ciekawa. Co do ciekawych sytuacji, będąc w janowie i robiąc misję dla Trapera na upolowanie chimery, przygotowałem się bardzo poważnie. Oprócz "Rysia" wziąłem sajge, granaty ręczne oraz granatnik rewolwerowy z odpowiednią liczbą zapasowych granatów, kiedy już podchodziłem do niej przyczajony i skupiony usłyszałem strzały i komunikat... że chimera padła martwa. Patrze przez lornetkę a tam bandziory ją ubiły :E .

@KOSHI
Na początku rozgrywki snajperem też miałem podobne odczucia co do tych karabinów, używałem początkowego mossina no i bywało różnie. Jednak jakimś dziwnym trafem, na stacji benzynowej znalazłem SG 550 wersja snajperska (leżał sobie w bocznym wejściu na glebie) i od tego momentu świat jakby stał się prostszy a zona bezpieczniejsza. Ten karabin, mimo iż ciężki, ma bez ulepszania: całkiem wysoką szybkostrzelność, regulowany zoom, można założyć tłumik dźwięku, tania amunicja 5,56x45. Bardzo dużo bandziorów i najemników z niego skosiłem, bez większych problemów padali od pojedynczego strzału, tylko w egzo potrafił przyjąć strzał na klatę i się zachwiać ale poprawki nie przeżył. Póżniej zainwestowałem w snajperki od Żwawego, najpierw SWU. Bardzo dobry karabin, później jednak kupiłem SWD "Ryś" i przy nim zostanę. Jest jak kosa kostuchy, ścina wszystko na swojej drodze i to z bardzo daleka, nie ważne czy człowiek w egzo czy nibyolbrzym który może nie nakryje się od razu łapami po jednym strzale ale te 5 celnych pocisków wystarczy. Jako boczną broń używam SIG P220 "Halny", maksymalnie ulepszony.

Co do dzików i mięsaczy to u mnie też uciekają, czasem tylko zdarzy się, że jakiś zaszarżuje.
Ostatnio edytowany przez exar, 20 Kwi 2014, 15:03, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
exar
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Maj 2011, 14:07
Ostatnio był: 12 Maj 2016, 18:10
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 20 Kwi 2014, 14:31

Zabijam dwóch powinnościowców całkiem blisko Skadowska i co? crash bez loga. Zacznę nowa gre i zobacze czy te same sytuacje będa. A szkoda bo już karabin kupiłem za 31k.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 20 Kwi 2014, 14:36

jazon napisał(a):Mam problem. Zacząłem gre od nowa w trybie Ciemnego Zaułku. Wykonałem zadanie dla brodacza z artefaktem. Wziąłem teraz zadanie z atakiem na Szewczenkę i jest problem bo nie mogę ostrzec Brodacza o ataku, nie mam takiej linii dialogowej ;/ Można to jakoś naprawić ?


Musisz przyjąć te zadanie za dnia. Gdy przyjmujesz je w nocy chwile przed atakiem to Brodacz nie ma ich jak ostrzec.

Szewczenko napisał(a):Kto wie gdzie Snajperem na Janowie mogę znaleźć narzędzia kalibracyjne?


Z tego co pamiętam to na posterunku, ale dokładnie to Ci nie powiem żeby nie skłamać.

alex_dragon napisał(a): Ostatnie pytanie
Nie mam mapy (UPD) gdzie to można dostać, kupic ten zasilacz ?
Poprzednio znalazłem chyba w zwłokach a obecnie mi tego bardzo brakuje, min to jest powód ze nie widzimy zmiany w info gdy Noe ginie....


Możesz go kupić u Brodacza.


alex_dragon napisał(a): Hmm a ja mam problem
Noe mi padł.
Tzn to nie jest problemem bo po pierwsze w zwłokach znalazłem 2 x SPAS i 2 razy kompas oraz trochę innego sprzętu.
Nie lubię nie wyjaśnionych spraw po prostu, dlaczego on i jego pies padł ?
Czy to przez emisje czy cos innego ?


Emisja odpada gdyż statek jest emisjo-odporny, a z niego by nic nie zostało. Może snorki wskoczyły na statek i schodami zeszły do niego zabijając go.
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez exar w 20 Kwi 2014, 14:54

U Noego trzeba pamiętać zamknąć za sobą drzwi. Widziałem kiedyś siedząc na dźwigach portowych jak jego barkę szturmowało stado snorków, 3 pijawki i stado psów. Wybił je wszystkie, bo modele stworów mimo iż nie mogły przedostać się do niego to trochę przez ściany przenikały. Poszedłem zobaczyć co u niego a tam w środku było ciało jednej pijawki, mimo iż drzwi były zamknięte. Prawdopodobnie ścisk modeli potworów spowodował, że ta pijawka jakoś się tam "przecisnęła" czy "teleportowała". Noe całe szczęście przeżył, u Ciebie jednak może tyle szczęścia nie miał.
Image
Awatar użytkownika
exar
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Maj 2011, 14:07
Ostatnio był: 12 Maj 2016, 18:10
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości