[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 26 Lip 2016, 15:01

Wchodzisz w C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci , lub gdzie indziej gdzie masz zainstalowaną grę.
Wchodzisz w "gamedata\config\creatures"
W piku "Actor.itx" (otwierasz notatnikiem) szukasz np.
Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity             = 65.0            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 1.4
shock_immunity             = 2.88
wound_immunity            = 1.9
radiation_immunity          = 1.2
telepatic_immunity          = 1.2
chemical_burn_immunity       = 30.2
explosion_immunity          = 10.2
fire_wound_immunity        = 3.04

Zmieniasz na inne wartości, jakie ci pasują.
Burn-obr. od ognia
strike- obr. od postrzału
shock- od udeżenia/upadku
wound-krwawienie
radiatin- promieniowanie
telepatic- PSI (kontroler np.)
Chemical_burn- obr.od poparzeń chemicznych
explosion- np. od granatów, czy innych wybuchów.
fire_wound- nie wiem czym różni się od pierwszej wartości, chyba chodzi o oparzenia od poltera.
Mniejsza wartość- mniejsze DMG. Ustaw na 0, a będziesz nieśmiertelny.
I jeszcze zmieniaj w zależności od tego na jakim poziomie trudności grasz.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 26 Lip 2016, 15:48

Nieszczególnie jest taka opcja "wbudowana", jeśli grasz na rookie mode i masz wyłączone wszystkie opcje w menu (hardcore AI aim, nieskończona amunicja itp.) to jest to raczej wszystko co da się zrobić. Dalej to już tylko modyfikacja configów postaci, Trolololo Ci już przedstawił sprawę.

No i tak ogólnie to ten mod MA być trudny i na tym jego zamysł polega, więc może trzeba po prostu wziąć szturmana, zacisnąć zęby i ciągnąć ten wóz.


Kupa porad w spojlerze, może się przyda, a jak nie to ch*j, może kto inny skorzysta

:

Dużo sejwów, strzelaj się z przeciwnikami zza osłony (grubej), a najlepiej z budynku, coby daszek był i od granatów osłaniał bo latają one z iście diabelską precyzją, nie baw się w snajpienie z broni nieprzystosowanych konkretnie do tego bo na ogół pierwszy lepszy cheekie-breekie strzeli celniej i szybciej niż ty wycelujesz, a już w szczególności przez krzaki czy cieniutką, możliwą do przestrzelenia osłonę.

Zbieraj leki, szczególnie stimpaki, morfinę i adrenalinę/kokainę. Walcz nawalony tym towarem jak szpadel, a będziesz mógł łapać w zęby granaty z RPG i odpluwać z powrotem. Poza tym, są drogie, można hajs niezły zbić.

Na sam początek szturmanem masz podejście na skadowsk łatwe, kręć się po okolicy, zabijaj mutanty i stalkerów (znowu dużo sejwów, żebyś nie zabił kogoś za blisko bazy, bo się na ciebie obrażą) sprzedawaj wszystko i zbieraj na pancerz od żwawego, bodaj 60 kafli. Anomalie i artefakty olej, nie wchodź, nie warto, szczególnie szturmanem.

Karabin szturmowy znajdź (patrz spojler niżej) lub kup jakiś w miarę tańszy, najlepiej na ruskie 7,62 albo natowskie 5,56, chyba najekonomiczniej wychodzi (ale jak uzbierasz ciutkę więcej funduszy to sowa ma L1A1 czy cośtam takiego, w zielonym kamuflażu, dobra giwera), znajdź do niego granatnik, chomikuj granaty, wszystko co większe od dzika traktuj w ten sposób. Do tego fajnie mieć jakąś strzelbę, bo śrut tani, a na mutanty świetna opcja. Znowu polecam żwawego i jego Karabiniera, ale jak wolisz protectę to się nie krępuj.
Dużo fajnych rzeczy z najmitów dropi, może ci się trafi coś ładnego.
O tym co jest na stacji benzynowej to już chyba wszyscy wiedzą. Zajrzyj.

"Nie bądź leniwym ku***em", patrz który handlarz (czy broda czy sowa) daje więcej za dany itemek, biegaj od jednego do drugiego
Szybka ściągawka, pi razy drzwi na oko:
Sowa:amunicja, granaty, broń w dobrym stanie, CZASAMI części mutantów (nie mięso, np. róg chimery) naszywki (dosyć drogie), jakieś zestawy do wyrobu narkotyków czy do pielęgnacji, PDA, techniczne pierdoły
Brodacz: artefakty (może ci z jakiegoś stalkera polecą), wszelkie produkty spożywcze (fajki i alkohol też), uszkodzony sprzęt
Jak jakiś leków nie używasz to do wstrząsa (ja sprzedaję barwinek bo mnie wk***ia to kołysanie, gorsze wersje morfiny, bodaj polopirynę, dropsy nasenne, nadmiar apteczek (ale nigdy stimpaków, to chomikuj koniecznie), zastrzyki z glukozą (chociaż niekoniecznie, jak masz biedę z żarciem to sobie zostaw)

Warto się zaopatrzyć w "Zestaw Przetrwania" i nosić jeden ze sobą, drogi, ale warto, do kupienia u Wstrząsa, czasem się pojawia u Sowy i Brodacza, działa jak uber-apteczka, ale dodatkowo się najadasz i czyści cię z promieniowania, idealne do wykoksania się po dłuższej, bardziej wymagającej walce, albo po przyjęciu ogromnej dawki promieniowania, (np. po donoszeniu na skadowsk artefaktu bez pudełka) usunie je i od razy ci naprawi utracone zdrowie.

Noś ze sobą jakiegoś fugasa jednego czy minę, jak podczas dłuższej walki (w ZUO np.) jest ryzyko, że cię ktoś okrąży, to postaw go w jakimś przejściu, nawet jak gościu przeżyje, to wybuch cię poinformuje, że coś jest na rzeczy.

Warto się strzelać przez róg budynku, przeciwnicy mają czasem zwiechę (ot, takie AI, urok silnika), patrzą centralnie w ciebie, lufę ci nawet w twarz wsadzają, ale przez sekundę-dwie nie strzelają. Wykorzystaj to, ładuj w nich.

Raczej misje z bandytami na Janowie rób pokojowo, a potem wróć ich wybić, obierając dobrą pozycję startową, mając element zaskoczenia.

Jak ci się gdzieś trafi kula ognista, płomień lub oko to dokup pojemniczek odpowiedniego poziomu i noś. Nieco chroni przed kulami, ale co najważniejsze znacznie na krwawienie pomaga. Kula ognista jest dosyć cienka w tym temacie (kryształ to już zupełnie dupsko), ale przynajmniej łatwo ją zdobyć.

Chyba wszystko, dzięki za przeczytanie i powodzenia.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 26 Lip 2016, 17:15

Polecam także robić częste, acz krótkie "wypady" w Zonę. Czyli na przykład biegniesz ze Skadowska do konkretnej lokacji, znajdujesz co masz znaleźć i zamiast szwędać się dalej, wracasz do bazy żeby odłożyć gdzieś towar. Bieganie przeciążonemu przy jakiejś walce czy ucieczce jest wyrokiem śmierci.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 27 Lip 2016, 14:28

trolololo napisał(a):burn_immunity = 65.0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 1.4
shock_immunity = 2.88
wound_immunity = 1.9
radiation_immunity = 1.2
telepatic_immunity = 1.2
chemical_burn_immunity = 30.2
explosion_immunity = 10.2
fire_wound_immunity = 3.04
[/code]
Zmieniasz na inne wartości, jakie ci pasują.
Burn-obr. od ognia
strike- obr. od postrzału
shock- od udeżenia/upadku
wound-krwawienie
radiatin- promieniowanie
telepatic- PSI (kontroler np.)
Chemical_burn- obr.od poparzeń chemicznych
explosion- np. od granatów, czy innych wybuchów.
fire_wound- nie wiem czym różni się od pierwszej wartości, chyba chodzi o oparzenia od poltera.
Mniejsza wartość- mniejsze DMG. Ustaw na 0, a będziesz nieśmiertelny.
I jeszcze zmieniaj w zależności od tego na jakim poziomie trudności grasz.


Kedyś grzebałem we właściwościach dodatków do pancerzy: Wartość shock to porażenie prądem, wartość strike to była raczej atak zadrapanie (pazur, gryzienie, uderzenie), natomiast wartość fire_wound odpowiadała za postrzał (Na foto staty wkładek kevlarowych)

Image
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 27 Lip 2016, 22:50

Właśnie miałem niemiłą sytuacje jak przede mną (dosłownie) zrespili się najemnicy i mnie zabili, i teraz pytanie można to jakoś zmienić tak żeby się niemilce nie respili majorowi za plecami ani w najbliższej okolicy?
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 28 Lip 2016, 00:12

Przy zabiciu 1-go z Powinnościowców na Zatonie taki oto bug:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 764
[error]Description   : illegal instruction
 

stack trace:


Ktoś, coś....?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 28 Lip 2016, 07:07

Może to od dostania w głowę. Bo czasem xray nie może obliczyć sumy obrażeń jaką zada pocisk trafiający kogoś w głowę, i stąd ta wyrzutka. Spróbuj go po brzuszku podziabać
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...

Za ten post Heap otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 28 Lip 2016, 16:59

@mietek1986 Witam w klubie "Chamski Spawn w Misery Zepsuł Mi Wieczór™ "
A tak na poważnie, to pozostaje ucieczka zygzakiem lub styl rambo. Przed wyprawą warto robić twardy zapis w stałej bazie, mi się zespawnowały kiedyś 2 drużyny bandytów przy leśniczówce. :)

@mayer99 Tak jak Heap prawi. Czasami trafia się błąd polegający na nieobliczalności zadanych obrażeń po trafieniu w głowę pacjenta prze X-rayengine. Przytrafiło mi się to kilka razy z bandytami i najemnikami. :)


To wyświetliło mi się na ekranie ładowania pierwszy raz - :E
"Myślisz, że Brodacz płaci tantiemy za puszczanie muzyki na składowisku?"

Hi hi :omatko: :)

Edit: Właśnie załatwił mnie kot, bo mi się broń zacięła po rozwaleniu ze 20 ludków. ;)
Ostatnio edytowany przez GajgerW, 28 Lip 2016, 22:31, edytowano w sumie 1 raz
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 28 Lip 2016, 19:17

He he czyli się trzeba przyzwyczaić, tylko to jest misery to czego się można było spodziewać? oczywiście wszystkiego niespodziewanego, prowadzącego do zgona natychmiastowego :E ale to takie chamskie było że zdzierżyć nie moge, normalnie idę sobie koło stacji benzynowej a tu bach z powietrza najmole z bronią się pojawiają i zdejmują mnie nim zdążyłem pomyśleć co zrobić :facepalm: ot ta technologia teleportacyjna monolitu zaczyna się rozprzestrzeniać :E
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 29 Lip 2016, 09:47

Mietek, zabij ich i ten artefakt weź :D
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Fatumboba w 30 Lip 2016, 15:18

A mam takie pytanko natury technicznej odnośnie Misery. Stale mam 60 fps, a co chwilę z 60 spada mi do 3. Po prostu gra freezuje na pół sekundy lub sekundę. Co może być tego przyczyną? Jakieś ustawienia, które W Misery powinienem wyłączyć?

Jeśli chodzi o sprzęt to gram na GTX 970 OC, 8GB RAM DDR3, Intel i5 4690K.
Dobrej Zony bracia Stalkerzy!

Komputer:
Intel Core i5-4690K 3,50GHz, Asus GeForce GTX 970 Strix, Team Group Vulcan 8GB 2400MHz, MSI Z97-G43, Thermalright HR-02 Macho, Cooler Master G550M 550W, Gelid Darkforce USB3.0
Awatar użytkownika
Fatumboba
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 02 Lut 2015, 15:22
Ostatnio był: 30 Lip 2016, 15:45
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 30 Lip 2016, 15:25

Możliwe, że jest to moment wejścia NPCa w strefę aktywnego ALife. Ja tak mam, jak w zasięgu się pojawia nowy facet (a na ogół nie jeden, tylko grupka) to gra ma na jakąś sekundę-dwie zwiechę, a potem git.

Może ci pomóc zmiana tegoż dystansu (jeśli to to), ale w sumie cudów nie powinno być, bo ten NPC się w tej strefie pewnie i tak znajdzie, co najwyżej nieco wcześniej lub później.
Komputer wygląda nieźle, więc możesz wypróbować globalny zasięg, będzie dłuższy loading (może się zdarzyć wylot), ale wszystko będzie wgrane z miejsca. Spróbuj, najwyżej przywrócisz domyślne.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości