[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 24 Paź 2016, 18:14

Nie targam nigdy więcej niż 2 bronie ze sobą; z dodatków rama na udźwig, płyty kevlarowe i kambalck na odzysk energii. Kilka stimpaków, apteczek, bandaży, batonik, koks, 2 miny, kosa specnazu, loretka, 4-6 granatów, fajki, 2 antyrady, leki - ważą tyle co nic, odpowiednia ilość amunicji. Po modyfikacjach pancerza tak kombinuję, żeby wagę szpeju mieć mniejszą o 10 kg od maxymalnej. Wtedy najedzony Recon może popie*dalać sprintem przez naprawdę długo, a na koksie praktycznie bez ograniczeń. Arturów nie używam w Nędzy - NIGDY - za dużo ważą z pojemnikami.

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 24 Paź 2016, 19:24

Ja tam reconem mam far 15 i wihra skróconego (jest lekki, po ulepszeniu waży 3kg załadowany oczywiście, z bliska to zabija nawet kolesia w egzo na 3 góra 4 hity, a mam bo latałem z tym i jakimś pistoletem nim trafił mi się far) jeden mag w broni i dwa w zapasie oczywiście ppanc :E , do fara to mam zawsze z 300 ppanc w zapasie i 40 w broni + 2 granaty f1 i dwa zwykłe, do tego ciężki płaszcz i zielony kondonik na anomalie w skrzynce(teraz mam seve, ale chyba wróce do ciężkiego płaszcza bo jest lżej), do płaszcza hełm sfera 08 dwa kamelbaki i płyta kevlarowa, do tego masa fajek(zawsze jakis bandyta albo najmol maja w eki) jedna apteczka co by awaryjnie była, stimpaki naukowców ze 4, wcześniej miałem zwykłe do tego ze 2 bandaże parę batoników i zawsze jakieś jedzonko wrazie czego, a i jak ide na np ZUO to wale polopirynke, no i do naprawy wihra i fara mam osełki i zestawik do szycia kombinezonu i jakiś klej do hełmu + jakieś szmatki, i to praktycznie wszystko i zamykam się w 38 kilo eki, no i oczywiscie koks jak by co trzeba cięższego targać :E a bym zapomniał zawsze mam 1 minę zwykłą na wszelki wypadek :E
a właśnie zapomniałbym o akumulatorkach, zawsze mam 2 zapasowe te czarne co 52% ładują bo lubię z noktowizorem pobiegać ;) i chyba zmienię fara na g36 bo granatnik to jednak fajna sprawa jak trafimy na nibusia :E mimo że far ma duże obrażenia to jednak trzeba czasu a z pigulnika pyk i nima :)

Aha, G36 można naprawiać osełka do noży jak fara 15 i wihra

A co do zuo to mam taki patent że hej, mianowicie jak podejdziecie do płota od płaskowyżu z helikopterem to po prawej jest ostatnie dziura w płocie, jak podejdziecie dalej to jest takie zadaszenie na rogu, tam się chowam i wybijam bo jak granatem machną to się od daszku odbije i nic nam nie zrobi tylko trzeba sie maksymalnie do ściany przykleić i kucnąc na maksa to ludki z pod rurki idzie zabić a jak coś to po prawej za rogiem wylezą i nie strzelają tylko czekaja na swoją porcję ołowiu :E
Ostatnio edytowany przez mietek1986, 25 Paź 2016, 21:49, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 25 Paź 2016, 15:13

mietek1986 napisał(a):chej



Jezusie, prawda to ?

A co do sposobu, to ogarnę, i to z chęcią, ale nie jest mi dane przeżyć początku normalnej gry reconem, respię się, i od razu dwa snorki na mnie suną. Zabijam, słyszy to ktoś z ZUO, i blada dupa, faszerują okolicę ołowiem, no jak że to tak :/
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 25 Paź 2016, 16:31

@Haep Start zwiadowcą jest tak lipny że wchodzić tam w walkę zupełnie bez sensu, przebiegnij obok po prostu, z tym obciążeniem z jakim zaczynasz to możesz się z kulami ścigać. Snorasy można odciągnąć albo olać, tak daleko gonić nie będą.

ZUO zawsze reconem czyściłem albo spod mostu (ta uliczka którą potem przecina Szrama, idąc po gaz zeskakiwałem do wozu po papier i zwracałem na siebie uwagę w sposób dowolny, dalej już sami podchodzą) albo wpadałem pod oczyszczalnię w kanały, i tylko zza zakrętu rury się wychylałem, nokto ani latarka niepotrzebna bo chłopcy jak wchodzą to światło mają w plecy i pięknie kontury widać. Ta druga opcja jest jednak niestety podatna na znikanie sprzętu, jeden frajer podniesie giwerę drugiego, ale jak padnie to już jej nie ma, zeżarł czy coś.
Patent z płotem jest fajny, ale mi kiedyś nie chciał zadziałać, przed granatami, owszem, ładnie chronił, ale wszyscy strzelali jakby tego muru nie było, a jednak przy takiej gęstości ognia co i raz coś jednak wpadało.

Kupowanie stroju nie ma sensu, dużo toto nie da, psuje się szybko, na zwiadowcy bez tony dragów we krwi to się tak czy inaczej szybko zdycha, hajs lepiej na jakiś dobry kulomiot przeznaczyć. Dopiero SEVA/Gumka ma rację bytu bo po anomaliach pozwala biegać. Na starcie to szybko, pewnie i tanio są AKS'y i Groza od Żwawego, reszta to już albo się trafi albo nie, a granatnik zawsze spoko. Startowy Skorpion też jest całkiem solidny, ale to jednak PM, troszkę pancerza i lipton.

Ja należę do ludzi nieco bardziej cierpliwych pod tym względem, brak sprintu mi nie przeszkadza, więc 60+ kilo towaru to normalka, a przynajmniej nigdy nie było sytuacji że potrzebuję kolejny zastrzyk zrobić, ale ni ma, w drugich spodniach zostawiłem, bo się nosić nie chciało, albo że się kulki skończyły.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 25 Paź 2016, 18:28

Jak to: nie zaczynasz Misery poprzez Dark Road?!?!?!??!!!1111oneoneone

Jeżeli chodzi o Recona, to sprawa jest prosta. Jak nie kondom z paroma kamelbakami, to płaszcz z paroma kamelbakami. Trza pamiętać, że jak ktoś zacznie strzelać, to trzeba śmignąć za jakąś osłonę, a truchcikiem nie za bardzo. No i walka z mutantami bez możliwości odskoczenia czy chwilowego sprintu jest dość nieprzyjemna (ja bez tego nie mogę się obronić przed pijawką, ale jak mogę sprintować to i nożem zarżnę bez problemu).
Pistolety, PMy, strzelby (celność? odrzut? co to jest?), co mniejsze szturmówki, chociaż jak bieda to stosować można cokolwiek. Co najwyżej trochę mniej celnie będzie.
Tak w ogóle, czy tylko mi się wydaje, że zwiększenie udźwigu o jakąkolwiek ilość praktycznie nie ma większego znaczenia, a jeden kamelbak to niebo a ziemia?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 25 Paź 2016, 18:57

No dobra, to ja robię tak Recon'em na początek:
- biorę nóż w rękę i skradam się do ZUO od strony płaskowyżu, czyszczę skrytkę
:

między filarami w ZUO - jest tam rama na udźwig ;)
,
- wracam skradając się powoli i szlachtuję kosą najmola, który spaceruje po platformie w tę i z powrotem ( prawy klawisz - siu, siu i niezależnie od pancerza koleś pada nie zdążywszy strzelić nawet - Recon przebija nożem wszystkie pancerze), jak się ma farta można jakieś 2 spoko giwery przytulić już na starcie; potem należy albo spitalać z ZUO czym prędzej, albo zaczaić się na jeszcze z 1 najmola - lubi się przechadzać wzdłuż płotu. W tym momencie często pojawiała się niestety u mnie emisja - wtedy skok do dziury/rury w ZUO i potem już dzida stamtąd bo najemnicy są czujni jak pies potrójny;
- biegusiem na Skadowsk, ogarniam sprzęt i kupuję 2 pojemniki do przenoszenia Arturów, biorę misję od Gonty i śmigam na stację benzynową - wiadomo po co, UWAGA!:
:

na stacji jest 1 mniej znany schowek: w wyrwie gdzie idzie się po pojemnik Sęka, jest pod ziemią zbiornik na paliwo, za nim plecak z niezłym sprzętem
, po drodze nasłuchuję odgłosów walki, kasuję łup z mutków i ew. z martwych Stalkerów
- potem Gonta i pijawki, przy 4 martwych Stalkerach znajdujemy Artura i 4 giwery, tu też można coś trafić dla Recona :E UWAGA!:
:

gdy Gonta otwiera drzwi do windy nie schodzimy od razu za nim, tylko skaczemy na prawo obok windy - kolejny wartościowy schowek, teraz mamy już 2 zestawy do naprawy broni ;)

- zuruck na Skadowsk, sprzedajemy Artury ogarniamy sprzęt i mamy już nieco kasy na start, można już próbować naprawić jakąś broń, jeśli mamy taką co nam pasi lub nawet kupić ciężki płaszcz czy Świt;
- można jeszcze pokusić się o załatwienie najemników z podstacji - tam już na pewno jakiś ekwipunek nam wpadnie, który będzie satysfakcjonujący dla Recona - nawet docelowy ;) , szczególnie jeśli gramy z TAZ;
:

ja zakradam się od prawej strony wchodząc przez domek tłukę wszystkich zza winkla - tylko trzeba mieć jakąś w miarę spoko spluwę najlepiej z tłumikiem

- potem misja z pogłębiarką i można się zabierać za Szewczenkę i Leśniczówkę będąc już zaopatrzonym w jakiś rozsądny ekwipunek;
- jeśli lubimy wyzwania i chcemy zaprzyjaźnić się z Wolnością/Powinnością ( ja preferuję zielonych akurat ) to
:

po zdobyciu PDA Morgana opłaca się bujnąć na Janów, oddajemy PDA któremuś z dowódców i po akcji mamy już naprawdę sporo mandżuru + magazyn. Ja następnie biegnę po Włóczęgę etc i po akcji mamy czarne lub zielone wdzianko dla Recona za free, no nie licząc opłaty dla przewodnika, ale warto bo dodatkowo u handlarzy pojawia się dużo więcej ekwipunku, ammo i odblokowana jest SAVA - docelowy fartuszek dla zwiadowcy
, gra staje się wymagająca gdyż na Zaton wysyłane są oddziały wrogiej teraz frakcji, żeby ubić majora, jest trudno ale wpada więcej towaru z ubitych wtedy; coś za coś!!! :P
- co do broni dla Recona polecam: HK G36c ( szczególnie w cammo :E ), Far15, Vintorez/Tide - od Żwawego, FN Fal Para - to rzadko bo brzydki w huk jest, UMP 45, pistolety na ammo Hydroschock 45, w początkowej fazie gry ew strzelby na mutki.

Co do sposobu na ZUO innym razem, chyba że ktoś bardzo chce ;) :P , nie zapominajcie o minach i ładunkach wybuchowych - mega fun!!

EDIT: Jezzzz.....Artur = artefakt, czytasz dialogi czasem?
Ostatnio edytowany przez mayer99, 25 Paź 2016, 20:50, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 25 Paź 2016, 20:41

. gra staje się wymagająca gdyż na Zaton wysyłane są oddziały wrogiej teraz frakcji, żeby ubić majora

Tak? Ja podczas poprzedniej gry przez przypadek pomogłem Czerwonym (sprawozdanie z misji w Zonie pisałem chyba jeszcze na wakacjach), i jakoś nie widziałem, aby Wolność na mnie polowała.
Da się jakoś odróżnić bandziorów naturalnych od agresywnych? Czy walić do wszystkich? I czym są "Artury", o których pisał pan z posta wyżej?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 25 Paź 2016, 21:47

@Heap wiem że hej to samo h( i już poprawione :E :E ) tylko wczoraj jak to pisałem miałem ze 2 promile i byłem, w środku fajnej imprezki, więc jak coś to i tak dobrze nabazgrałem bo da się to rozczytać :E a co do faktu pomagania jakiejś frakcji to i tak na zatonie za bardzo nie będą na nas polować bo mamy neutralnych po swojej stronie, więc nikt nie zaryzykuje walki na obcym terenie, chyba że nasza reputacja jest naprawdę u nich niska,

A co do bandziorów to jak pomagasz stalkerom, to jest szewczenka i lesniczówka to wszyscy są wrogami i łażą z najmolami, jedyni neutralni są ziomale waleta i szyszaka w jupiterze reszta to zawsze strzela pierwsza :E
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 26 Paź 2016, 20:09

Ja tam zawsze zaczynam z Dark Road - zwykle robię tak:
:

- pistolecik z plecaka trzeba wziąć,
- wybijam nożem wszystkie zombie (da się, bardzo ładnie się bugują przy framugach drzwi :P) i zbieram z nich loot, czasem nawet jakaś amunicja wpada,
- w następnej kolejności zbieram karnister z ciężarówki, narzędzia walające się na kontenerach na wyższej części tartaku (o ile dobrze pamiętam),
- dalej leci do plecaka zawartość pudełka na ciągniku (pamiętać o węglu za nim!), oraz z pudełka na najmniejszym budyneczku (wejść po drabinie trzeba),
- wychodzę nieco na północny zachód od Tartaku, w jednym z vanillowych schowków, pod jakimś drzewem, wala się piecyk na węgiel,
- idę do Skadowska wzdłuż tej wielkiej rury, zbierając po drodze wszystkie vanillowe schowki, troszkę jakiegoś jedzenia i szmelcu do opylenia.
Jak nic mnie nie zjadło, to po wyjściu za Tartak jest już mniej-więcej bezpiecznie.
Docieram do Skadowska, odkładam cały szpej oprócz pistoletu i obrzyna. Zbieram wszystko, co znajdę na łodzi (za Brodacza da się wskoczyć "nad ladą"), biorę zlecenie na pogłębiarkę, łapię fajki, tytoń i jakąś herbatkę i pylę po artefakt. Tam obszukuję wszystkie vanillowe schowki, łapię za artefakt. Tych gości zabijam: pierwszemu mówię, że nic nie mam i siekę go nożem w łeb, jeżeli zrobię to w odpowiedniej chwili, to reszta tego nie zauważy, drugiego, chowającego się na pogłębiarce, z bliska biję dubeltówką "z wychylenia", trzeciemu, chowającemu się w "budce" trzeba zapakować porządnego headshota z pistoletu lub zmusić go do rozładowania magazynka i gdy będzie przeładowywał, podbiec i dorwać nożem. Następnie biegusiem do Skadowska, pakując w siebie tyle herbatek i fajek, ile wlezie - byle tylko dobiec do Brodacza, oddać mu artefakt i zbić pozostałe promieniowanie.

Jeżeli nie zgarnąłem żadnych granatów lub jakiejś minimalnej ilości amunicji do szpeju, który posiadam, lecę z nożem i jakąkolwiek spluwą z drobiną amunicji na Leśniczówkę. Do tej pory powinno siedzieć w niej paru bandytów, a przynajmniej połowę można ubić po cichu nożem, resztę dobrymi strzałami w głowę z czegokolwiek. Prócz lootu z przeciwników zbieram też wszystkie schowki z Leśniczówki. Powinienem już mieć granaty/dobrą ilość amunicji.

Biorę od Sułtana zadanie na Szewczenkę, daję znać Brodaczowi, zbieram się z całą ekipą bandytów na Szewczenkę. Rozpoczynam akcję, a kiedy bandyci przechodzą zbici razem, rzucam im granat pod nogi i jak ktoś przeżyje to dobijam z czegokolwiek. Zbieram loot, wszystkie schowki z łodzi, biegnę na Skadowsk, zrzucam sprzęt oprócz absolutnego minimum, czyli broń + granaty + amunicja. Biorę zlecenie na bandytów w Leśniczówce, rozwiązuję problem - granaty są fajne. Zbieram loot - i już mam sporo na początek. Tylko trza jeszcze pamiętać o plecaku na szczycie Skadowska.


@Mayer99: mógłbyś jeszcze przypomnieć o paru schowkach w okolicy podstacji:
:

W samej podstacji znajduje się pudło ze sprzętem i jakąś notatką - południowo-zachodni róg magazynów podstacji, za kontenerem. Dalej na płd-zachód gdzieś pod drzewem walał się piecyk z naftą, jeżeli dobrze pamiętam, a jeszcze dalej, w rogu między brzegiem mapy a wzniesieniem, na którym leży Żelazny Las, znajduje się anomalia przestrzenna - nie widać jej, ale ją słychać, w pobliżu powinien też leżeć jakiś plecak. Wchodzisz w anomalię, pojawiasz się w pobliżu Żelaznego Lasu. Musisz rzucić okiem za siebie, po lewej stronie, pod jakimś silosem czy czymś leży plecak. Musisz obejść anomalie grawitacyjne i wleźć tam - w plecaku jest pistolet APS z zestawem naprawczym i czymś jeszcze. Wracasz tak samo, jak przyszedłeś.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 26 Paź 2016, 20:22

Mito, a po co się męczysz z herbatkami i fajkami do artefaktu z pogłębiarki? :E :P Pojemnik na arty nie bangla, a kosztuje toto ino 2000 rubli przecież... Fajki i herbatki lepiej zachować albo opylić.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 26 Paź 2016, 22:14

A, nie wiem. Najwyraźniej mi się kalkuluje, skoro po tej akcji sporo mi zostaje - a dalej w grze mam tego taką wielką stertę w skrzynce, że nie wiem, co z tym zrobić.
Zresztą, dobrze pamiętam, że ten art tak sieje, że nawet OOMP nie jest w stanie tego całkiem zniwelować?

Poza tym, jeszcze parę schowków :P
:

Północno-wschodni kąt Zatonu - coś przypominające obozowisko, między krzakami wala się plecak z m.in. 20szt śrutu,
Zachodnia granica Zatonu przy Tartaku - na głazach powinien gdzieś leżeć plecak, nie pamiętam z czym.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 26 Paź 2016, 22:20

Metalowy, chamski pojemnik do przenoszenia Arturów, nie do noszenia na pasie... ;)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości