FATAL ERROR
[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 764
[error]Description : illegal instruction
* Game stuckindream - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\savedgames\stuckindream - quicksave.scop' (4.640s)
* phase time: 4639 ms
* phase cmem: 476799 K
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 476799 K
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 476799 K
* [win32]: free[2245180 K], reserved[151316 K], committed[1797744 K]
* [ D3D ]: textures[612015 K]
* [x-ray]: crt heap[476783 K], process heap[7178 K], game lua[37785 K], render[411 K]
* [x-ray]: economy: strings[27201 K], smem[9868 K]
stack trace:
0023:066485AF xrRender_R1.dll
[error][ 87] : Parametr jest niepoprawny.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'mutant_part_dog_tail'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
[error]Description : illegal instruction
[error][ 87] : Parametr jest niepoprawny.
@EDIT2 !
Zauważyłem też, że podczas chodzenia w wodze nie odgrywany jest dźwięk "chlupotania", zaś sama gra traktuje taką akcję jak lot w powietrzu... Tzn jesteśmy wtedy cicho jakbyśmy stali w miejscu.
Nie zmienia to jednak faktu, że 2 powyższe błędy nadal pozostają zagadką, choć póki co mam z nimi spokój. Oraz nie znalazłem sposobu na zmianę HUD'a, tak by zachować minimalistyczny jego wyraz wraz z poprawnie działającą minimapą, ale to już bajka.
Zauważyłem pewien błąd u Kardana (nie wiem jak jest u reszty mechaników). Podczas próby modyfikacji egzoszkieletu, zamiast go ulepszać, pogarsza on niektóre jego statystyki.
Tyczy się to głównie całego pierwszego drzewka od góry, oraz niektórych wybranych opcji z innych drzewek.
I tak zamiast +10% X mamy -10% X ...
Rozdupnik napisał(a):Da się jakoś zrobić żeby dało się go użyć bez względu na to czy jesteśmy zmęczeni czy nie? bo gdy chciałem go użyć to wyskakuje "you are not tired"
FATAL ERROR
[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : d:\program files (x86)\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\darius\grenades\f1_exp.ogg
stack trace:
0023:69737365 nvapi.dll
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości