[P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez copytco w 25 Cze 2012, 20:56

Co do mojego problemu opisanego w moim poprzednim poście - ściągnąłem HUD zaimplementowany w modzie ze strony autora i zaczął działać poprawnie. :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Reklamy Google

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez HUNT3R187 w 26 Cze 2012, 02:46

Cromm Cruac napisał(a):
HUNT3R187 napisał(a):Mam mały problem ponieważ kiedy wchodzę do gry drzewa i krzaki są...kanciaste o kolorze fioletowym...ktoś się z tym spotkał i wie co z tym zrobić żeby było normalnie ?

Brakuje tekstur.
Rozpakuj archiwum jeszcze raz (najnowszym WInRar-em lub 7zip-em - zwróć uwagę czy nie ma jakichś błędów przy rozpakowywaniu) i zainstaluj moda ponownie.

Zrobiłem reinstall gry i ponownie zainstalowałem moda ...nic to nie dało ... :(
HUNT3R187
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Cze 2012, 18:16
Ostatnio był: 06 Lip 2012, 02:28
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez r_populik w 26 Cze 2012, 06:23

Notka autora z wątku o modzie na forum GSC:
Kod: Zaznacz wszystko
IMPORTANT!

In case of ptoblems with vegetation textures please delete the gamedata\levels folder (or install any version of Absolute Nature by Cromm Cruac). Problem comes form the leftovers form this mod which I have frogot to delete for the purpose of PGR package.

Może to pomoże ?

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HUNT3R187.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 26 Cze 2012, 09:29

Tylko nie instaluj Absolute Nature 3 full bo ta nie jest kompatybilna z PGR. Trojan pisał to jak AN3 jeszcze nie było.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez trojanuch w 26 Cze 2012, 12:28

Czemu nie kompatybilna z PGR? :)

Tak naprawdę jedyne co się gryzie to all.spawn - a ten w PGR to po prostu all.spawn z REDUX w którym usunięte zostały skrytki.

Czyli PGR z AN3 będzie działał bez problemu - będzie tylko nieco 'za łatwo' ze względu na obecność vanillowych skrytek i innych przedmiotów do znalezienia.

------

Co do problemu z brakiem tekstur w defaultowej wersji to dokładnie tak jak powyżej: kasujemy folder levels lub instalujemy AN2 na całą paczkę.

Generalnie jednak polecam grać już z AN3 - co chyba jest dość oczywiste :)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HUNT3R187.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 26 Cze 2012, 13:33

A, to przepraszam. Myślałem, że pododawałeś coś więcej w all.spawnie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HUNT3R187.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez HUNT3R187 w 26 Cze 2012, 15:41

o co chodzi z tym że nie mam instalować Absolute Nature 3 full ? Zainstalowałem normalnie instalatorem i działa :E ... ale się pewnie popsuje jak to u mnie :E thx za pomoc ! Daje każdemu kozaka :D
Niektórym dam później bo widzę że nie mogę dać 3 od razu... :(
HUNT3R187
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Cze 2012, 18:16
Ostatnio był: 06 Lip 2012, 02:28
Miejscowość: Gdynia
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 26 Cze 2012, 16:23

Zaszło małe nieporozumienie. Możesz spokojnie instalować AN3 full. Po prostu zawartość schowków w PGR była oryginalnie uboższa niż po zainstalowaniu AN3.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez copytco w 26 Cze 2012, 19:53

Eh, kiedy zagaduję Tasaka gra się wykrzacza się z logiem:

Kod: Zaznacz wszystko
* [win32]: free[1883596 K], reserved[110728 K], committed[2199916 K]
* [ D3D ]: textures[1047125 K]
* [x-ray]: crt heap[505843 K], process heap[17674 K], game lua[36091 K], render[195 K]
* [x-ray]: economy: strings[27425 K], smem[346610 K]
! Cannot find saved game ~#i#:axr_facer: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_lios: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_eat_medkit: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_beh: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_rnd_npc_loadout: enabled
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 544557 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[dm_universal_dialog]
 

stack trace:


Co może być przyczyną? :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez r_populik w 26 Cze 2012, 20:19

@copytco
Z tego co pamiętam ten błąd wynika ze zmienionej na potrzeby gameplaya frakcji Tasaka, przez co brak jest opcji dialogowej. Było o tym tu: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=14592&start=192. Ja tam podałem kilka rzeczy, które można dodać w skryptach i mi to pomogło z tego co pamiętam (i to właśnie w PGR). Ale Ścigaczowi chyba to nie podziałało, więc w ostateczności pozostanie sposób podany przez Trojana (niestety wymagana nowa gra)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez copytco w 12 Lip 2012, 19:10

r_populik, dzięki, ale z tego co widzę nie są to postaci znaczące, więc zapamiętam którzy to i nie będę z nimi wdawał się w polemikę. :)

***

Podbijam. Podczas misji "okresowe emisje psioniczne" po zabiciu kontrolera trzeba pogadać z Topolem, by przenieść się znowu w okolice bunkra naukowców. Ten podczas rozmowy próbuje uderzyć bronią, pomimo faktu, że jego kropka na minimapce jest zielona. Potem gra się wykrzacza z logiem przedstawionym poniżej. Jakieś pomysły? :)

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\axr_facer.script:212: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)

Uwagi moderatora:

No to podbijaj jak człowiek. - Soviet
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez trojanuch w 19 Lip 2012, 10:04

Wyłącz tymczasowo moduł facer w configs\plugins\axr_facer.ltx - zmień 'enable = true' na 'false' >>> zloaduj grę przejdź przez ten moment >>> włącz ponownie.

Dziwna sprawa z tym jest - nie miałem nigdy tego problemu, ale cóż Stalker to Stalker ;)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 5 gości