[STRONG ZONE MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[STRONG ZONE MOD]

Postprzez Mitchel w 26 Lut 2012, 14:46

STRONG ZONE MOD
Image
Opis:
Mod niejakiego Niko. Dodaje szereg zmian do gry np. rozpoczynamy w Kordonie, jest Sirodowicz :E . Zadania z poprzedniej wersji gry :D . Modyfikacja, początek rozgrywki, cała strefa Kordon i dialogi z nowymi postaciami-po rosyjsku :( . Całość waży w przybliżeniu 500mb lecz warto ściągnąć :wink: .
Działa na wersji; 1.6.0.2

Instalacja;
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Wrzucić folder gamedata do folderu z grą.
W pliku gamedata\config\localization zmieniamy w drugiej linijce z "rus,eng..inne" na pol, by pierwsze linijki wyglądały tak;

[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_cent ;_west

W pliku gamedata\config\text...tworzymy katalog ..pol..i kopiujemy tam zawartość katalogu rus (mają być tam dwa foldery... pol i rus)

Screeny;
Image Image Image

Szczegółowy opis;
Kod: Zaznacz wszystko
* Теперь достоточно пару выстрелов для убийства NPS ну и ГГ могут убиь с нескольки выстрелов
* Dodano 43 schowki na Zatonie
* Dodano 15 schowków w okolicy Jupitera (ostrożnie są zaminowane)
* Medykamenty leczą bardzo powoli, na pełne odzyskanie zdrowia potrzeba teraz 30-45 sekund.
* Zmienione wszystkie tekstury
* Przy trupach można znaleźć pieniądze
* Добавлены Динамические новости
* Dodano nowe pancerze z możliwością wzmacniania
* полностью увеличены цены на Апгрейд брони
* Bardzo mało medykamentów przy poległych
* Dodano nowe monstrum "Szkielet Zombi" (OGSE MOD)
* Опять полностью переписаны ТТХ оружия и гранат (Теперь от гранат действительно получаешь тяжелый урон)
* zmienione tekstury niektórych medykamentów i żywności
* Теперь в динамическом худе заработал эффект запотевания (в прошлой версии он не работал)
* Z integrowany Atmosfear (zmienia pogodę, burze, niebo na dużo ładniejsze)
* Główny bohater nie biega na złamanie karku
* Добавлены новые типы боеприпасов
* Jedzenie nie poprawia zdrowia
* Na Zatonie dodane stalowe skrzynie, ogniska i zaminowane schowki
* Новый НПС на Земснаряде с новыми вейпонтами
* Przywrócone ugrupowanie Czyste Niebo (fabryka Jupiter) nowy handlarz i mechanik
* Заменены модели оружия на правозатворные : ВСС винторез, АК74У, АК74, СВД, Абакан, Lr300 (Анимации не наши)
* Подправлена перезарядка lr300
* Dodano АК-47 z dwoma rodzajami amunicji (animacja nie nasza)
* Dodano PSI hełm, nano kombinezon i prototyp Exoszkieletu
* Добавлены два сухпайка
* Dodano bandaż dezynfekujący
* Новая озвучка Сыча, проводника и Ноя (из Half-Life 2)
* Новая озвучка монолита (из HAlf-Life 2)
* Бющиеся лампочки
* Widok z trzeciej osoby
* Dodano nowe tekstury apteczki
* Nowa lokacja Kordon z przejściami na Zaton i z powrotem
* Nowa lokacja jest w pełni zasiedlona
* Teraz można zobaczyć Sidorowicza w jego bunkrze
* Liczba dodanych kwestów (3)
* Nowe dialogi


Z translatora;
Kod: Zaznacz wszystko
* Teraz już wystarczy, by zabić parę ujęć dobrze, NPS, i GH może ubi z kilku zdjęć
* Dodano 43 schowki Na Zatonie
* Dodano 15 schowków w okolicy Jupitera (ostrożnie sa zaminowane)
* Medykamenty leczą bardzo powoli, Na pełne odzyskanie zdrowia potrzeba 30-45 sekund Teraz.
* Zmienione WSZYSTKIE tekstury
* Przy trupach można znaleźć pieniądze
* Dodano Dynamic News
* Dodano Nowe pancerze z możliwością wzmacniania
* Zwiększono cenę zbroi w pełni aktualizacji
* Bardzo malo medykamentów przy poległych
* Dodano Nowe Monstrum "Szkielet Zombi" (OGSE MOD)
Ponownie * całkowicie przepisany broni TTX i granaty ust granaty teraz dostajesz ogromne straty)
* Zmienione tekstury niektórych medykamentów i żywności
* Teraz w dynamicznym działaniem potu zarobił Uhud (w poprzedniej wersji nie działało)
* Z integrowany Atmosfear (zmienia pogodę, burze, Niebo bd duzo ładniejsze)
* Główny bohater NIE Biega Na złamanie karku
* Dodano nowe typy amunicji
* Jedzenie NIE poprawia zdrowia
* Na Zatonie dodane stalowe skrzynie, ogniska i zaminowane schowki
* Nowa pompownia w nowym analizatora veypontami
* Czyste Niebo Przywrócone ugrupowanie (fabryka Jupiter) Nowy Handlarz i mechanik
* Wymieniłem broni pravozatvornye modele: VSS Vintorez, AK74, AK74, SVD, Abakan, Lr300 (animacje nie są nasze)
* Poprawiono opłata lr300
* Dodano AK-47 z dwoma rodzajami amunicji (animacja NIE nasza)
* Dodano PSI hełm, nano kombinezon i prototyp Exoszkieletu
* Dodano dwie suhpayka
* Dodano bandaż dezynfekujący
* Nowy głos sowy, dyrygent i Noah (z Half-Life 2)
* Nowy głos monolitu (z Half-Life 2)
* Byuschiesya żarówki
* Widok z trzeciej osoby
* Dodano Nowe tekstury apteczki
* Nowa lokacja Kordon z przejściami iz powrotem Na Zaton
* Nowa lokacja żart w pełni zasiedlona
* Teraz można zobaczyć Sidorowicza w Jégo bunkrze
* Liczba dodanych kwestów (3)
* Nowe dialogi

:arrowd: Download; :arrowd:
http://letitbit.net/download/6851.640aa9d316207112caedc908be04fabc/ZP_Strong_Zone_MOD.rar.html
http://www.wupload.com/file/34401977/strong_zone.exe
Ostatnio edytowany przez Mitchel, 26 Lut 2012, 15:06, edytowano w sumie 1 raz
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [STRONG ZONE MOD]

Postprzez Pilot w 26 Lut 2012, 14:58

Ten mod dodaje po prostu tylko kordon a do reszty można się dostać tak jak wcześniej?
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [STRONG ZONE MOD]

Postprzez Mitchel w 20 Mar 2012, 20:06

Tak dokładnie. Dodaje jeszcze kilka jakiś pierdół.
Ostatnio podbity przez Mitchel, 20 Mar 2012, 20:06
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości