[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 13 Kwi 2012, 17:58


Za ten post FilipM3 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop, Junx.

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 13 Kwi 2012, 20:55

FilipM3 napisał(a):I czy macie błąd z przejścia z Zatonu do Jupitera?


Ja nie mam żadnego błędu z przejściem, ten celownik można kupić u Sowy bo miałem go.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 14 Kwi 2012, 00:08

Dobra, mam winowajcę, i jest nim... patch.

Zacząłem grę od nowa, i żeby uzbierać szybko 3000 na wycieczkę do janowa zabiłem pierwszego stalkera - był tam też ten celownik którego ja szukałem - nazywa się kobra. I wycieczka do janowa też udana, więc po raz... 4? Chyba 4. Zaczynam grę od nowa.

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 14 Kwi 2012, 08:03

A ja mam patch i nie mam żadnych problemów :E Mod będzie dodany do mojego więc troszkę tego będzie do pracy.

Edit: Czy mógłby ktoś upnąć jedną teksturę? Dokładnie to svd_1 (textures\shoker_mod\wpn\svd) bo u mnie był błąd podczas instalacji przy tej teksturze i jej nie mam, z góry dzięki :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez FilipM3 w 14 Kwi 2012, 12:12


Za ten post FilipM3 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.

FilipM3
Wygnany z Zony

Posty: 49
Dołączenie: 30 Gru 2011, 13:03
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 22:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez mnistrzu w 15 Kwi 2012, 10:47

Mam pytanie z kategorii '' GDZIE... ? CO... ? i JAK... ? '' A więc gdzie można zdobyć M-60 i M-249 ? I czy da radę ulepszać broń ? Ponieważ po zainstalowaniu tego Moda straciłem taką możliwość.... Z ulepszaniem chodzi mi o jakąś łatkę naprawiającą błąd występujący w Modzię
SEMPER FIDELIS
Awatar użytkownika
mnistrzu
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lut 2011, 02:47
Ostatnio był: 25 Paź 2021, 21:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 15 Kwi 2012, 11:37

Gdzie przy NPC.
Co bronie + dodatki.
Jak na różne sposoby.

Ulepszać się nie da bo nawet nie trzeba jeden strzał ze strzelby lub 2-3 z karabinu, autor celowo (chyba) wywalił. Łatki nie ma bo nie jest potrzebna. Jak dla mnie mod jest stabilny, wypadów nie ma żadnych pograłem trochę w nie miałem żadnych problemów z nim.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Szpagin w 15 Kwi 2012, 12:15

No właśnie, moc obalająca broni mocno mnie zdziwiła. SPAS (nawiasem mówiąc, model ze złożoną kolbą jest genialny) zabija snorki jednym strzałem, co jeszcze mi się nie zdarzyło w żadnej części. Jak na razie spotkałem dwa błędy: nie mogłem założyć magazynka do L85, zaś innym razem zniknął mi drogi celownik holograficzny. Poza tym - brak zastrzeżeń.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 23 Kwi 2012, 21:16

Szpagin napisał(a): nie mogłem założyć magazynka do L85


Może miałeś inny magazynek, ja miałem L85 i nie miałem problemów z magazynkiem, najlepiej sprawdź przy NPC, który ma L85 zdejmij magazynek i zobacz jaki jest.


Edit: Jeżeli ktoś miałby chęci i połączyć ten mod z MSO by trojanuch to będę dźwięczny. Ja nie mam z tym głowy już, mam cały czas coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 815
[error]Description   :
 

stack trace:


Plikiem "kłótni" prawdopodobnie jest plik weapons.ltx, ale głowy nie daje.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez r_populik w 23 Kwi 2012, 21:34

Junx napisał(a):Dźwięk jest dobrze bo jeżeli opróżnisz magazynek to dźwięk jest idealnie dopasowany, jeżeli by miał być inny to przy pustym magazynku by dźwięku nie było zamykanego zamka.


Wszystko się zgadza, ale przy tak zrobionych animacjach wypadałoby zablokować możliwość zmiany nie do końca opróżnionego magazynka. Ale pewnie takiej opcji nie ma, skoro nie została użyta w tym modzie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 17 Maj 2012, 21:41

Fix pozwalający połączyć Shoker Weapons Mod + AF3
https://rapidshare.com/files/2828603888 ... d___AF3.7z
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Lebrenekka w 17 Maj 2012, 23:46

Mod bardzo ciekawy, realistyczne obrażenia, dobre dźwięki. Problem w tym, że ciężko to pobrać... :/ przypadkiem mi się to udało... gdyby nie (jak dla mnie) pochybana strona z downloadem byłoby świetnie :D
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości