[r_populik] COP mini arsenal mod BETA

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[r_populik] COP mini arsenal mod BETA

Postprzez r_populik w 20 Lut 2013, 18:37

COP mini arsenal mod

Opis:
Jest to wersja BETA dość dużej modyfikacji, nad którą pracowałem od jakiegoś czasu. Celem modyfikacji jest podmiana prawie wszystkich modeli broni w grze, poszerzenie asortymentu broni standardowych oraz dodanie kilkunastu nowych broni wg mojego uznania. Koncepcja ta jest zbliżona do koncepcji moda Shoker, niemniej jednak moim priorytetem było stworzenie modyfikacji wprowadzającej jak najmniej zmian do oryginalnego systemu broni i tym samym umożliwienie łatwego jej łączenia z innymi modami. Ponadto wykorzystane przeze mnie modele w zdecydowanej większości różnią się od tych z moda Shoker.
Chcę od razu zaznaczyć, że NIE JESTEM AUTOREM MODELI, TEKSTUR I ANIMACJI broni. Moim dziełem jest jedynie ich skompilowanie pod silnik COP (poza strzelbą BM full żaden z użytych modeli nie został przeniesiony z innego moda do Stalkera), przy czym niezbędne było niekiedy dokonanie przeze mnie drobnych korekt\przeróbek modeli, animacji i tekstur. Stworzyłem też bump mapy (część od podstaw, część na podstawie zrobionych przez autorów tekstur normal map) oraz siatki celowników typu gnomus, odpowiadające dokładnie użytym modelom celowników broni. Te siatki są takie, jakie są, nie jestem specem od robienia tekstur, zawsze można je bez problemu podmienić na inne. Zrobiłem je, bo lubię gnomusy, a wkurzało mnie, że co innego mam przyczepione do broni, a co innego widzę celując.
Odnośnie autorów, z których pracy korzystałem, to jest ich bardzo dużo i na tym etapie oraz na potrzeby naszego forum póki co nie będę ich szczegółowo wymieniał (zwłaszcza, że musiałbym trochę poszperać, żeby wydobyć teraz wszystkie ich nicki). Wymienię więc tylko tych najważniejszych i najczęściej "wykorzystywanych": ekipa moda Shoker, Darius, KingFiday, TwinkieMasta, Millenia, TehSnake, tigg, pete, mateogala, Mr. Rifleman, arby, ImBrokeRU, Afterburner, Schmung, Kimono, Darkstorm, Hav0c i wielu innych.

Garść szczegółów odnośnie wprowadzonych zmian:
:

- tłumiki podzielone na 5 kategorii (5.45x39, 5.56x45, 9x18, 9x19, .45)
- dodane zdejmowalne celowniki ZF4, 1P78, 1P29
- dodana amunicja 7.62x39, 7.92x33, 12.7x54 oraz 7.62x51
- AK74 występuje w 3 wersjach różniących się modelami oraz używaną lunetą
- AN94 występuje w 2 wersja różniących się teksturą i używaną lunetą
-LR300 występuje w 3 różnych kolorach
- L85 występuje w 2 wersjach, z lunetą i bez
- Browning HP występuje w 2 wersjach różniących się modelami
- winchester (faktycznie będący mossbergiem) został całkowicie zastąpiony Remingtonem 870, występującym w trzech wersjach, różniących się i modelami i teksturami
- wszystkie bronie od Żwawego, bronie Sęka oraz shotgun Trappera mają unikalne modele, tekstury i dodatki

Nowe bronie:
- STG44
- AEK971
- AK47
- AKMS
- IMI Galil
- HK G3
- FN FAL
- Beryl
- M4 (dwie wersje - bez lunety oraz z zamontowaną na stałe lunetą ACOG)
- M16
- Gewehr 43
- Saiga (dwie wersja, zwykła i z kollimatorem Kobra)
- bliżej niezidentyfikowany obrzyn
- BM16 full
- WSSK Wychłop
- VSK
- 9A91 (dwie wersje, krótka bez tłumika, kolby i dodatków, długa z tłumikiem, kolbą i możliwością domontowania lunety)
- Glock17
- CZ75
- APS Steczkin
- OC33 (dwie wersje - zwykła i z przedłużonym magazynkiem)

Wszystkie bronie są rozdysponowane pomiędzy NPCów, jak również dodane do asortymentu handlarzy.


Instalacja:
Wersja gry tylko 1.6.02
Rozpakować 7zipem, a następnie folder gamedata wrzucić do katalogu z Zewem, natomiast plik xrGame.dll wrzucić do katalogu bin Zewu (po uprzednim zrobieniu kopii zapasowej rzecz jasna).
W celach testowo-zabawowych można na to wrzucić (nadpisać) folder configs z folderu test, dzięki czemu wszystkie występujące w grze giwery dostaniemy już na starcie i w dodatku będziemy jeszcze mogli chodzić.

Zamiast screenów (bo ciężko to wszystko pokazać) kawałek nagrania, na którym coś tam widać, ale też nie wszystko:


Download:
cześć 1
cześć 2
cześć 3
cześć 4
cześć 5

W jednym pliku dzięki uprzejmości @Junxa:
http://yadi.sk/d/t2utQn9nAAJuJ

Plik mp_ranks.ltx - w przypadku, gdy ktoś korzysta już z przerobionego pliku xrGame.dll i nie chce z niego rezygnować - wrzucić ten plik do gamedata\configs\mp\

Poprawka lunet pod DX10: ui_ingame.xml - wrzucić do gamedata\configs\ui\textures_descr\

UWAGA
Jest to wersja beta i może zawierać drobne błędy (o niektórych wiem już w momencie wypuszczania moda, ale jestem ciekaw, kto i na co zwróci uwagę), dlatego też zapraszam do testowania.
Modyfikacja obsługuje wyłącznie panoramiczne monitory, ale jak będzie taka potrzeba, dorobię łatkę na zwykłe.
Ostatnio edytowany przez r_populik 01 Sty 2014, 19:21, edytowano w sumie 5 razy

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Junx, Cysiu, apg2312, StalkerCell, DimkaParszywiec, Shael, n1ck.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Plaargath w 21 Lut 2013, 01:09

No, no, gratuluję! Szacun za bardzo, ale to bardzo zachęcającą filozofię puszczenia sporego kawała roboty w nasze nadaktywne ręce :D Jak tylko się jutro dostanę do realnego internetu, ściągam.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Gizbarus w 21 Lut 2013, 08:45

R_populik, powiedz mi, jak wygląda sprawa z dołączeniem twojego moda do innych modyfikacji w stylu SGM? O Misery nie pytam, bo nie będzie pasowało wystrojem ;)

Tak czy siak - świetna robota z animacjami. Może nie wszystkie w moim stylu, ale za to dobrze zrobione.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 21 Lut 2013, 09:03

Łączenie tego moda z innymi, które dodaje dużo nowych broni, będzie kłopotliwe właśnie ze względu na częściowe wykorzystanie animacji z moda Shoker. Większość modów jest oparta na vanillowych animacjach, do których dodawane są ewentualnie nowe animacje, a łączenie animacji tak żeby wszystko działało jest wprawdzie możliwe, ale dość pracochłonne.
Co do animacji, to oczywiście nie są one moim dziełem,. Tak jak pisałem, wykorzystałem vanillowe i te z moda Shoker. Jedne i drugie w niektórych przypadkach odrobinę edytowałem, żeby dopasować pod nowe bronie i to wszystko (cały czas jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Junx w 23 Lut 2013, 14:17

Mod w jednym pliku:

http://uploading.com/1429add8/wrp-7z

Edit:
Jest to wersja beta i może zawierać drobne błędy (o niektórych wiem już w momencie wypuszczania moda, ale jestem ciekaw, kto i na co zwróci uwagę)


Tutaj zamek się nie cofa:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... djaQ#t=64s

Tu mam mieszane uczucia czy ma się cofać czy nie:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jaQ#t=104s

Tutaj przeładowanie od Shokera mi nie pasowało:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... jaQ#t=167s

Tyle co ja zauważyłem.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 23 Lut 2013, 15:43

Co do G3 to też to już zauważyłem, wpisałem złe animacje w konfigu, zrobię oczywiście fixa tylko muszę trochę więcej potestować (żeby nie było 7 fixów tylko jeden ale porządny).

Co do M4, nie wiem co masz na myśli, bo klapka jest po lewej stronie broni (w vanilli LR300 ma odwrócony model i klapka jest po lewej i rzeczywiście się rusza. A jeżeli masz na myśli dźwignię za którą się ciągnie to chyba nie powinna się ruszać przy strzale.

Z kolei animacja SG550 jest jaka jest, też niezbyt mi się podoba, ale lepszej nie znalazłem, a oryginalna się nie nadaje, bo znowu jest tam odwrócony model, z zamkiem po lewej stronie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Junx w 23 Lut 2013, 18:27

r_populik napisał(a):
Co do M4, [...] A jeżeli masz na myśli dźwignię za którą się ciągnie to chyba nie powinna się ruszać przy strzale.


Przy wyciąganiu broni mi chodzi jak w tym momencie:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HLmA#t=56s
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez gitmajones w 03 Mar 2013, 21:05

Mam pytanko kiedy wyjdzie pełna wersja i czy podstawowe modele są zmienione na realistyczne czy dalej zostały podstawowymi ?
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 03 Mar 2013, 21:51

Pełna wersja wyjdzie jak skończę testować, myślę, że za jakieś 2 tygodnie. Będą poprawione niektóre drobne błędy, trochę zmienione konfigi broni. Ogólnie zainteresowania wielkiego nie ma, więc się nie napinam. Wszystkie modele, nie tylko te podstawowe, są na pewno bardziej realistyczne, ale jakimś tam specem od broni nie jestem, więc nie podejmuje się oceny.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez gitmajones w 03 Mar 2013, 22:46

Wielkie dzięki za info był bym wdzięczny jak byś w nim umieścił te dwie pukawki MAGPUL MASADA i L96A1.
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 05 Mar 2013, 21:05

W finalnej wersji na pewno będzie Borz jako standardowe SMG bandytów:

Autorem modelu i tekstur jest Millenia, animacje zrobiłem samodzielnie.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BJ Blazkowicz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez DimkaParszywiec w 07 Mar 2013, 23:59

Siemka.Mam w lapku ekran 16:10 o rozdzielczości maksymalnej 1280x800 więc nie jest to typowa panorama i nie wyświetla mi ikon nowych przedmiotów i ikony starych przedmiotów są jak w oryginale, a na filmiku widziałem że są nowe.I teraz pytanie czy mógłbyś wstawić łatkę dla niepanoramicznych monitorów ?

PS. Gram na rozdzielczości 1280x800
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości