[pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Fenix w 21 Maj 2013, 10:13

Moglby mi ktos doradzic w jakiej kolejnosci zainstawlowac ponizsze mody? Propozycje, co zmienic lub dodac tez dobrze widziane.

1 Stalker - Zew Prypeci PL
2 patch 1.6.0.2 PL
3 Sigerous Mod 2.2
4 kumulatywny fiks 19.03.12
5 polonizacja SGM
6 ewentualne dodatki (poniżej).


- Absolute_Nature_3_lite_SGM_CoP - wolalbym normalna wersje, bo dodaje nowe modele i jeszcze pare ciekawych rzeczy, ale ktos potrafi powiedziec, czy nie ebdzie sie gryzla z SGM? SGM modyfikuje plik all.spawn?
- Absolute_Scopes
- Absolute_Structures_v1.0
- Atmosfear 3
- SGM 2.2 guns wersja PL + patch (popr. 01.06.12) - (ten dodatek dodaje hk 416&417? Nie moge znalezc zadnego opisu.)

2 .Poza tym. Czy jest mozliwosc wylaczenia efektu "kiwania sie" podczas chodzenia?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Kudkudak w 21 Maj 2013, 15:34

SGM 2.2 zainstalował tak: gra, patch 1.6.02, mod, fix, polonizacja, następnie weapons pack i AN3 for SGM 2.2. Innych nie zainstalował, ale nie powinny raczej stwarzać problemów - co do Absolutów zapytaj w temacie bo mnie jarają tylko rośliny, więc nie dodawałem budynków.

Atmosfear 3 nie instaluj, chyba że znajdziesz łatke dla AF3, niestety jest takowa chyba tylko dla Jenot SGM 2.2.

Absolute Nature...chłopie, każdy mod fabularny modyfikuje all.spawn, myślisz że od czego jest Absolute Nature for SGM z naciskiem na for SGM? ;)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Fenix w 21 Maj 2013, 15:45

No wlasnie po zainstalowaniu Atmodefar mam crashe. Bez niego jest ok. Da sie cos z tym zrobic? Bo wudze, ze to raczej znany problem.

Kwestia kiwania dalej aktualna.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Kpuc w 21 Maj 2013, 15:50

A widzisz te pomarańczowe okno na górze strony ?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Kudkudak w 21 Maj 2013, 15:52

Musisz przeinstalować, następnym razem czytaj faq a nie od razu wal w download.

Kiwanie można bodajże zmienić w effector.

EDIT: kpuc, co da log skoro AF3 bez łatki dla SGM 2.2 jest niekompatybilne? ;

EDIT 2: co do kolebanie, może pomoże viewtopic.php?p=243435#p243435
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Fenix w 21 Maj 2013, 16:31

Kudkudak, dzieki. Nie moge znalezc latki do AF3 dla SGM. Ktos moze podlinklowac? I jeszcze jedno. Jak mapke gry (ta okragla z HUDa) przesunac w prawy dolny rog?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Majster Pijawa w 21 Maj 2013, 17:12

Kod: Zaznacz wszystko
http://www.moddb.com/mods/atmosfear-for-call-of-pripyat/addons/absolute-nature-3-lite-sgm
To jest prosze Ciebie addon ale wersja LITE. Cromma popytaj :)
EDIT: A to przepraszam za kłopot, tak jak napisalem, popytaj Cromma.
Ostatnio edytowany przez Majster Pijawa, 22 Maj 2013, 06:31, edytowano w sumie 1 raz
Image Ty ku*wo czytasz opis? [*]

Majster Pijawa
Wygnany z Zony

Posty: 52
Dołączenie: 14 Sie 2012, 10:02
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 11:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

Re: [pytanie] Kolejnosc instalacji i kompatybilnosc.

Postprzez Fenix w 21 Maj 2013, 17:27

MP, wiem, ze to lite, bo innej nie ma pod SGM. Ale pytalem sie o late do Atmosfear 2, a nie absolute anture.

Znalazlem cos takiego: http://translate.google.com/translate?u ... t%3D530165 ale nie moge sie zarejstrowac na tym torencie. Poza tym watek ma jzu rok czasu, wiec i tak by seedow nie bylo..

edit: instaluje jednak SGM jenot edition. Do niego mam wszystko co potrzeba dostepne, jest moj hk416.

Przypomnijcie w krotym pliku i gdzie dokaldnie zmienialo sie udzwig?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości