[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez M3Fis70 w 28 Mar 2014, 17:26

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Chernobyl
Image
Jest to mod, który zapewni kompleksowy Sand-Box podobnie jak "The Faction War" od Smoqa. Jednak na powierzchni aż 32 MAP! i 9 lokacji wewnętrznych! Całość będzie jednym wspaniałym freeplay'em z nowymi broniami jak i przedmiotami. Nowe anomalie i "nowe" wersje mutantów. Kompleksowo usprawniony A-Life na wszystkich mapach. Będą też nowe animacje jak poddanie się przeciwnika czy rozpalanie ogniska przez Stalker'a. A całość jako standalone.

Link do strony modyfikacji
http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl

Instalacja
Na stronce naszej konkurencji. Nie kopiuje, że względu na ©

Spolszczenie
Oficjalne, gotowe spolszczenie ze stronki naszego konkurenta
http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/polish-translation-1422-beta
Ostatnio edytowany przez M3Fis70 26 Maj 2017, 16:35, edytowano w sumie 11 razy
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Bez Kovka to nie to samo ;-;

Za ten post M3Fis70 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive STALKIER998, Winiacz, lukasz638, Koniak, Adam, Pan_Kinomaniak, Decimus76, EGZOdaw.
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 649
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 07 Lip 2017, 17:20
Miejscowość: Brzydgoszcz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DiegtiariowTM w 29 Mar 2014, 19:13

Przepraszam że pytam, piszę z telefonu więc prosze nie krytykujcie mnie, wracając do tematu czy ten mod jest już wydany? I ile gb trzeba ściągnąć? Dzieki za odp.
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: Wczoraj, 18:58
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez RadekNioch w 29 Mar 2014, 19:20

@up - "W produkcji, bez przybliżonej daty wydania." Sorka, wypiłbym kozaka ale dopiero co postawiłem, i nie mogę :( Ale przecież przeczytanie jednego zdania nie kosztuje zbyt wiele...

Mod zapowiada się fajnie, tyle że pytanie jest następujące - czy to w ogóle będzie ukończone, a jeśli tak, to czy trzeba będzie czekać na to jak na LA?

P.S. do autora
:

podobnie jak "The Fraction War"

Jeśli myślimy o tym samym modzie, to ma on raczej nazwę The Faction War.

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DiegtiariowTM, M3Fis70.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 00:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 54

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez M3Fis70 w 31 Mar 2014, 21:35

Ojojoj panie, skond ja mam fiedzieci? Cóż jestem pewien tyle, że ta produkcja potrwa krócej od LA :D
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Bez Kovka to nie to samo ;-;
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 649
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 07 Lip 2017, 17:20
Miejscowość: Brzydgoszcz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Kalashnikov w 03 Kwi 2014, 20:56

Czekam niecierpliwie. Kocham takie usprawnienia. Tylko pytanie brzmi:
CÓŻ Z OPTYMALIZACJĄ...?

Bo jeśli wierzyć, że grafika będzie bardzo usprawniona i dodadzą tyle map to będzie trzeba mieć pewnie co najmniej 3GB ramu i jakąś lepszą kartę by w miarę normalnie grać.
Image Image Image
Kalashnikov
Stalker

Posty: 170
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Cze 2017, 13:52
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 14

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez M3Fis70 w 03 Kwi 2014, 21:16

Bośh, źle się wypowiedziałem miałem na myśli nowe efekty graficzne czyt. nowe animacje, czy jakieś tam lepsze texturki broni czy pancerzy. Nie zrobią od razu Absolutów na miarę Cromma co? Poza tym każdy jak zechce może wrzucić te Cromma.

Poza tym więcej ramu do większej ilości mapek nie ma sensu. Chyba, że jakimś cudem otworzysz dwa stalker'y i będziesz grał jednocześnie na dwóch różnych mapach :caleb:
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Bez Kovka to nie to samo ;-;
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 649
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 07 Lip 2017, 17:20
Miejscowość: Brzydgoszcz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez r_populik w 03 Kwi 2014, 21:32

Ten mod działa praktycznie tak samo jak vanilla. Wydajność, czas ładowania, są porównywalne. Także tym aspektem raczej bym się nie martwił.
Awatar użytkownika
r_populik
Ekspert

Posty: 785
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: Wczoraj, 14:51
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 261

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ZwinnyŻwawy w 05 Kwi 2014, 13:25

CoC'a nie będzie. :suchar:
Czekam z zniecierpliwieniem... i tak nie pobiorę, bo mam za kiepski net. Pozdrowionka. ;)
Jestem znany na forum jako singlekonto... i nic tego nie zmieni.
Awatar użytkownika
ZwinnyŻwawy
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 05 Gru 2013, 18:36
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 17:40
Miejscowość: Polska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez astro919 w 23 Lip 2014, 13:24

Miło by było, gdyby produkcja moda zakończyła się powodzeniem. Co prawda zanim skończę SGM w 100% to wieki miną, ale jednak kiedyś może bym zagrał w CoC'a :) Tak więc jeśli mod wyjdzie, to będę miał co robić przez następne lata :) Czekam z niecierpliwością na kolejną modyfikację zapewniającą mnóstwo zabawy :)
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 12 Gru 2014, 15:18

Gameplay z rozgrywki:



---

Image

New Ecologist guard, based off old Ecologist Sunrise suit. Patch size since screenshot has been reduced.

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lukasz638, M3Fis70.
Awatar użytkownika
Junx
Monolit

Posty: 2296
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 03:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 342

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sty 2015, 13:07

Wiecie co. mam nadzieje że to kiedyś wyjdzie. zapowiada się tak zaje*iście że szkoda aby było inaczej.

CoC + Gunslinger + AF. = Już nigdy więcej nie odejde od kompa :D
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Weteran

Posty: 665
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: Wczoraj, 20:29
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 149

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 03 Sty 2015, 13:29

Szczerze? Jest to wykonalne, bo AF już jest w CoC a Gunslinger'a dało by się dodać. Problem byłby tylko w skryptach (jeśli Gunslinger będzie miał ich dużo) a jak nie będzie to już z górki reszta by była.
Awatar użytkownika
Junx
Monolit

Posty: 2296
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 03:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 342

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: tom3kb oraz 4 gości

cron