[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 06 Maj 2017, 19:04

Czy w tym addonie "Warfare" jest możliwość wyłączenia spi*rdolonego do bólu spawnu 907850923708 przeciwników gdy jest wojna o JEDNO MAŁE terytorium?

Próba przejścia z martwego miasta do magazynów wojskowych:
Image
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 06 Maj 2017, 21:56

Ogólnie rzecz biorąc to takie są założenia tego dodatku :P
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 07 Maj 2017, 19:29

Nom spawn pierdyliard przeciwników w samym sercu bazy/obozu k*rwa mać
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

[Szukam] Mod do Call of chernobyl

Postprzez Napisze w 17 Maj 2017, 13:24

Szukam moda który doda jakąś nową linie fabularną lub frakcje
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez ZiomB w 17 Maj 2017, 16:30

DoctorX Questlines póki co, nie ma niczego innego na zadania.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez KOSHI w 18 Maj 2017, 19:44

Zainstalowałem sobie to modziwo i chciałbym coś jeszcze dograć. Upatrzyłem sobie to:

Doctor Dynamic Anomalies, Doctor Dynamic Faction, Doctor Questlines, Outfit Addon i Smurth`s Dynamic Hud. Niestety gryzie się to wszystko w ch*ja. Da się to połączyć? I jak tak to w jakiej kolejności?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 18 Maj 2017, 21:06

KOSHI napisał(a):Zainstalowałem sobie to modziwo i chciałbym coś jeszcze dograć. Upatrzyłem sobie to:

Doctor Dynamic Anomalies, Doctor Dynamic Faction, Doctor Questlines, Outfit Addon i Smurth`s Dynamic Hud. Niestety gryzie się to wszystko w ch*ja. Da się to połączyć? I jak tak to w jakiej kolejności?




Najpierw STCoP_Weapon_Pack
ALBO: Arsenal Overhaul ale AO jest tragicznie zbalansowany i się sype często
Potem. Outfit_Addon + patch dla STCoP/AO który jest w zipie
Następnie. smurths dynamic hud(folder: "Install Files - Copy ALL the content into CoC dir") a potem patch dla STCOP/AO z folderu: "patches_compatibility"

Teraz trochę graficznych ficzerów:
Lepsze tekstury budynków zStructures Redux
Lepsze drzewka od Absolute Nature Redux [CoC 1.4.22]
Lepsza Trawka z Fluffy Grass

Teraz Questy: kolejność ważna:
1. DoctorX Questlines
2. DoctorX Dynamic Faction Relations
3. Full_Simulation_A-Life_1.4.22
4. Dan's Monster Mods

Dodatku Random Anomalies nie polecam bo zbugowany, po pewnym czasie anomalie nakładają się na siebie i blokują mapy.


Z innych dodatków które nie będą się gryzły z tymi wyżej polecam:
Lunety bez czarnych ramek: Dodge_these_Gnomus_scopes_1.04_AO-OWR-STCoP
Przydatny addon Corpses drop money . Addon sparwia ze trupy daja kase, nie duzo ale na wódę będzie.
Fast travel, bo po kilku dniach masz dosyc spedzania godziny by przejsc z jednej mapy do drugiej: Official Fast Travel

I trochę reklamy:
Link do fluffy grass już dałem, więc zostało tylko lika pierdół:
Zestaw małych dodatków które jedynie lekko poprawiają/zmieniają niektóre elementy .Nie są to duże zmiany, więc gameplaya albo atmosfery nie zniszczy, a może nawet poprawić.
I coś dla odświezenia tła. Zmieniona muzka w tle: Call of Ambient

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, KOSHI.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez KOSHI w 18 Maj 2017, 23:22

Dobra. Wybrałem sobie opcje kopiuj all z HUD jak kazałeś, ale mi się to nie spodobało. Stwierdziłem, że wezmę bodajże small HUD jednak. I teraz pytanie - co to jest Spot. Jest tego parę wersji w paczce i z tego co kumam to chodzi o oznaczenia ludzi. Mimo to widzę, kto przeciwnik, a kto wróg i tak wnioskuję, że to do HUD`a z minimapą opcja jest, a jak HUD jest bez minimapy to to nic nie daje. Motałem się z tym i nic nie zmienia żadna wersja więc się zastanawiam, czy w ogóle da się wyłączyć w piz*u kolorek do postaci po nakierowaniu na nią celownika, ale chyba nie, bo wszyscy by musieli mieć jednaki kolor jakiś żeby nie rozróżniać, kto wróg, a kto przyjaciel.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 19 Maj 2017, 11:17

KOSHI napisał(a):Dobra. Wybrałem sobie opcje kopiuj all z HUD jak kazałeś, ale mi się to nie spodobało. Stwierdziłem, że wezmę bodajże small HUD jednak. I teraz pytanie - co to jest Spot. Jest tego parę wersji w paczce i z tego co kumam to chodzi o oznaczenia ludzi. Mimo to widzę, kto przeciwnik, a kto wróg i tak wnioskuję, że to do HUD`a z minimapą opcja jest, a jak HUD jest bez minimapy to to nic nie daje. Motałem się z tym i nic nie zmienia żadna wersja więc się zastanawiam, czy w ogóle da się wyłączyć w piz*u kolorek do postaci po nakierowaniu na nią celownika, ale chyba nie, bo wszyscy by musieli mieć jednaki kolor jakiś żeby nie rozróżniać, kto wróg, a kto przyjaciel.


Smurth dynamic hud to głównie efekt maski na ekranie, odgłosy oddechu/jedzenia i kilka animacji które są dla AO.


Jeśli chodzi o hud, w sensie minimapa itp. to te dodatki są w folderze "optional_hud_and_npc"
Ja osobiście używam "Hud - style AA" bez minimapy.


Dodatki "spot" to wersje które pokazują na minimapie gdzie jest wróg a gdzie pryjaciel(spot= punkt) czyli zielone/czerwone kropki na mapie.
Można wybrać czy chcesz widzieć tylko neutralnych NPC czy tylko wrogich czy w ogóle nie chcesz widzieć NPC na mapie.


Jeśli chcesz usunąć zmianę koloru celownika w zależności czy patrzysz na wroga czy przyjaciela, to wystarczy w opcjach gry odznaczyć "NPC identification" po tym kursor nie będzie zmieniał koloru i pokazywał nazwy NPC.

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 21 Maj 2017, 11:03

2. DoctorX Dynamic Faction Relations


Nie polecam tego addona, jest zrobiony na od*ierdol. Grając powinnościowcem nagle z dupy samotnicy stali się dla nas wrogo nastawieni bo tak. I pomijam fakt, że samotnicy to nie są członkowie zorganizowanej frakcji tylko jak sama nazwa wskazuje to SAMOTNICY. I najgorsze jest to, że Barman w rostoku wybiegł na zewnątrz, wyciągnął kałacha i zaczął na***rdalać w Powwiność, ale i tak został szybko zdjęty i komu ja teraz mam oddać 20 PDA które znalazłem? Czy da się te ralacje naprawić? Wyebałem tego addona w pi*du, ale nadal samotnicy są wrogo nastawieni i nie wiem co robić.
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 21 Maj 2017, 15:23

Józio napisał(a):
2. DoctorX Dynamic Faction Relations


Nie polecam tego addona, jest zrobiony na od*ierdol. Grając powinnościowcem nagle z dupy samotnicy stali się dla nas wrogo nastawieni bo tak. I pomijam fakt, że samotnicy to nie są członkowie zorganizowanej frakcji tylko jak sama nazwa wskazuje to SAMOTNICY. I najgorsze jest to, że Barman w rostoku wybiegł na zewnątrz, wyciągnął kałacha i zaczął na***rdalać w Powwiność, ale i tak został szybko zdjęty i komu ja teraz mam oddać 20 PDA które znalazłem? Czy da się te ralacje naprawić? Wyebałem tego addona w pi*du, ale nadal samotnicy są wrogo nastawieni i nie wiem co robić.



No fakt, czasami DoctorX Dynamic Faction Relations wali takie relacje, że np. Wojsko i Bandyci zaprzyjaźniają się i dosłownie wybijają WSZYSTKICH poza Powinnością... Ostatnio grałem jako Czyste Niebo i po 30min gry poza naukowcami wszyscy wybili prawie do zera moją frakcje :/

Główny problem z tym modem polega na tym, że nie ma on tak naprawdę frakcji "Trader", i każdy sprzedawca czy ważna postać jest przypisana do jej oryginalnej frakcji więc w czasie walki zamiast olać ją oni wyciągają broń i giną... I drugi problem jest taki że mod zbyt szybko zmienia stany między frakcjami, więc w ciągu kilku minut sojusznik zmienia się we wroga...
Technicznie można naprawić to ale jak ostatnio grzebałem w tym modzie(by koty gryzły się bardziej z psami i dzikami -_-) to ledwo co rozumiałem co jak działa więc ktoś z większym doświadczeniem musiał by to zmienić.



W tym wypadku polecam Warfare, trzeba trochę zmienić jego ustawienia, tak by obniżyć ilość ludzi w jednym składzie, obniżyć ilość mutantów, wyłączyć symulacje walk offline i dopasować sobie jaka frakcja co robi z terytoriami.
Po tym nie trzeba się martwić że 100 stalkerów pojawi się na spawnie(może kilku ale nie cała drużyna) i w zasadzie nawet nie trzeba tykać systemu terytoriów, AI samo o to zadba.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Kacap w 21 Maj 2017, 21:07

Czy istnieje jakiś sposób na zespawnowanie helikoptra? Swego czasu, zaczynając grę miałem śmigłowce włączone, potem nie pamiętam już czemu odznaczyłem tę opcję, a następnie za jakiś czas znowu zaznaczyłem, ale to już nic nie dało... Nic nie lata po Kordonie, ani bagnach, ani gdziekolwiek indziej i przez to nie mogę zdobyć acziwmenta związaniego ze zniszczeniem trzech helikopterów, a mam przegrane tą postacią ponad 50h i nie chciałbym zaczynać od nowa:( W spawnerze niestety nie widzę takiej możliwości.
Kacap
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 09 Kwi 2017, 11:10
Ostatnio był: 15 Sie 2017, 22:22
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości