[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 12 Lis 2016, 19:17

W tym addonie do CoC nie ma klas :) Jest samo misery, ale podziału na snajpera/szturmowca/recona to nie ma ;)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 12 Lis 2016, 19:58

Postać jest wolna jak szturmowiec, postać je jak szturmowiec, posiłki z mutantów mają taką samą wartość energetyczną jak u szturmowca... Czyli nie ma klas, bo jedyną domyślną jest szturmowiec. Co za pech...
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Junx w 12 Lis 2016, 22:11

Pilot napisał(a):jedyną domyślną jest szturmowiec. Co za pech...


Właśnie nie, CoM jest "wyśrodkowany" pod względem postaci, czyli jaką postacią jaką chcesz i tak będzie dobrze.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez adam9609 w 13 Lis 2016, 13:56

Czołem Stalkerowska brać !

Ja mam dylemat, dla mnie spory- dla Was pewnie błachy ALE ! :)
Chcę zmodyfikować teksturkę rąk od egzoszkieletu najemnika, bo nim właśnie gram, a w sumie to same dłonie zostawiając cały model opancerzenia itp. etc. Chcę same dłonie egzo wymienić na te od średniego klasą pancerza najemników ( chyba to ten sam model co od beryla wojskowych ) i resztę od tego egzo zostawić. Teraz pytanie klucz, czy da radę w ogóle coś takiego zrobić ? Wkurzają mnie te dłonie przy egzo są takie nienaturalne przy trzymaniu broni, może to efekt przez te rękawiczki, nie mam pojęcia.

Za odpowiedź schłodzony kozak ! :)
Pozdrawiam.
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez boteq w 14 Lis 2016, 19:17

Siema !
Jestem nad Yantarem chce wejść do X16 ale nie działa mi PSI-helmet co bym nie zrobił to nie chce działać :facepalm:
PSI skalibrowany przez sacharowa wyjście i wejście do lokacji nie działa tak samo wczytanie save.
Co robić bo bez tego nic dalej nie zdziałam.
Za pomoc :wódka:
boteq
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Maj 2013, 16:35
Ostatnio był: 18 Lut 2020, 16:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez kamilkoxks w 20 Lis 2016, 17:15

Witam. Chciałem zainstalować mod'a i wyskakuje mi taka wiadomość: http://screenshot.sh/oe3UDWthAZCHk
Wie ktoś co mam zrobić, żeby mod mi działał (mam oryginalną wersję gry)
Awatar użytkownika
kamilkoxks
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Paź 2013, 19:14
Ostatnio był: 11 Kwi 2018, 07:34
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 20 Lis 2016, 19:59

Jak DOKŁADNIE zainstalowałeś moda?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Mito w 21 Lis 2016, 01:01

Sprawa taka: CoC nie instaluje się jako moda do zwykłego CoP. CoC instaluje się jako osobną, silną (:caleb:) i niezależną grę.

Poza tym, z tego, co wiem, CoC jest w dużej części bazowany na CoP-ie (silnik gry i te sprawy) i, no cóż, wbijają się tu sprawy związane z prawami autorskimi. W instalatorze jest takie drobne zabezpieczenie, że gra nie zostanie zainstalowana, jeśli instalator nie wykryje w rejestrze zainstalowanego CoP-a. I dokładnie ten błąd tutaj się ukazał. Może to wynikać z a) wcale nie masz zainstalowanego Zewu Prypeci b) Zew przeniosłeś sobie na przykład z innego dysku/komputera i nie przeniosłeś razem wpisów rejestru (bo właściwie - kto to robi...?) c) coś jest nie tak z twoją instalacją Zewu.
Na początek sugerowałbym przeinstalowanie Zewu Prypeci (czyli CoP-a), jak to nie zadziała to na internecie da się znaleźć wpisy rejestru Zewu w formie prostego pliku typu pobierz - odpal w trybie admina - pozwól na zmiany w rejestrze.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kamilkoxks.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez kamilkoxks w 21 Lis 2016, 14:30

Ok dzięki za odpowiedź @Miło. Reinstall pomógł i mod śmiaga :D
Masz :wódka:
Awatar użytkownika
kamilkoxks
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Paź 2013, 19:14
Ostatnio był: 11 Kwi 2018, 07:34
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Victor Noszka w 26 Lis 2016, 00:24

Witam wszystkich Stalkerów, tych z dobrą, neutralną,jak i złą reputacją :E

Chciałem się zapytać, czy jest możliwość kupna egzoszkieletu lub jego znalezienie w Call of Misery? A jeśli tak to gdzie i czy w każdym momencie gry, czy dopiero po przejściu odpowiedniej ilości zadań, popchnięciu wątku fabularnego, bądź też wbicia wyższej rangi?

Z góry dzięki za odpowiedź ;)
Victor Noszka
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Lis 2016, 00:16
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 02:07
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 26 Lis 2016, 20:31

Jestem niemalże pewny, że można go kupić u Powinności, Wolności, Wolnych Stalkerów, Czystego Nieba, i Wojskowych, pewnie u Monolitu też. Ale strasznie żadko się pojawia. Trzeba by w pliku "trader" pogrzebać, żeby zwiększyć szanse na jego pojawienie się. Ale możesz też co chwila ładować stan gry, bo z każdym loadem jest losowany inwentarz handlarza na miapie. Ale myślę, że na CoM to tanie nie jest...
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Victor Noszka w 29 Lis 2016, 00:52

Egzo dalej nie znalazłem a jestem już po Życzeniach u Monolitu, mam range Mistrz i zwiedziłem wszystkich handlarzy we wszystkich lokacjach, no ale w sumie już znalazłem dla siebie odpowiednie combo outfitu (maski,kombinezonu i dodatków), więc mi już aż tak nie zależy, ale za to mam inny problem. Wybrałem życzenie żeby ludzkość była kontrolowana, bo tylko to pozwalało kontynuować normalnie grę, do czasu aż się skapnąłem, że to powoduje nagminne spawny kontrolerów, co strasznie psuje rozgrywkę bo muszę ciągle wczytywać save, oraz klimat też bo ta tajemniczość i strach przed kontrolerem jest rozwiana, więc moje pt. brzmi: Czy dało by jakoś pogrzebać w plikach i usunąć te spawny kontrolerów, bo save już nie mam przed życzeniem a już mam tyle kasy, sprzętu itd. oraz dalej kontynuuje fabułe w postaci zadania "Mysteries of the Zone" że szkoda by było tworzyć nową postać, no a jednak te kontrolery psują zabawe. :E

Jak zwykle z góry dzięki ;)
Victor Noszka
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Lis 2016, 00:16
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 02:07
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości