[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 01 Maj 2017, 21:38

Miałem. Korzystałem. Kilo DoFu i lepsze słoneczko.

Efekt staje się męczący dla użytkownika na dłuższą metę (głównie ten overlay podczas patrzenia na wszystko co emituje światło). Jedyne co tu jest dobrego to maska dla kolorów sprawiająca, że są bardziej żywe.

Za ten post Diegtiarov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 02 Maj 2017, 09:16

Diegtiarov napisał(a):Miałem. Korzystałem. Kilo DoFu i lepsze słoneczko.

Efekt staje się męczący dla użytkownika na dłuższą metę (głównie ten overlay podczas patrzenia na wszystko co emituje światło). Jedyne co tu jest dobrego to maska dla kolorów sprawiająca, że są bardziej żywe.



Sama prawda.

To jest to samo co z DoF i motionblur. Te efekty są fajne na filmikach i screenach, ale w czasie gry, zwłaszcza w dynamicznych sytuacjach jest to cholernie męczące.
Jest ten początkowy efekt WOW, ale potem już tylko cholera człowieka bierze bo połowa rzeczy wygląda ładnie a połowa jak komiks, potem jest raz za jasno raz za ciemno, a później jeszcze kolory są spaczone w niektórych scenach i człowiek ma dosyć.

Jak ktoś dostaje orgazmu na widok gry z podbitym kontrastem i masą zblurowanych efektów to te dodatki są fajne, jednak dla normalnych ludzi wszystkie te reshadery to tylko zbędny dodatek, przydatny jedynie gdy chce się zmienić kolory, jak np w Fallout3 gdzie ilość zielonego była tak dobita że nie dało się odróżnić trawy od ściany.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 02 Maj 2017, 10:47

Japi*rdole :E Nie wiem czemu, ale w cocu Czyste Niebo nie lubi się z Wolnością i postanowiłem sobie pozmieniać relacje danych frakcji do siebie w game_relations (to nie pierwszy raz kiedy bawię się w game_relations). No to teraz mi wywala bugtrupa z powodu takiego, że nie może otworzyć sekcji game_relations. I teraz pytanie.

Czy da się zmieniać w ogóle relacje w CoCu?
Ostatnio edytowany przez Józio, 02 Maj 2017, 16:45, edytowano w sumie 1 raz
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 02 Maj 2017, 10:51

Halooo help
Po próbie wczytania wczorajszego save wywala mi do pulpitu !
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez atikabubu w 02 Maj 2017, 11:44

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

[...]

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


:u3:

Z tym że tutaj poprawka bo logi są w folderze appdata\logs moda.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 02 Maj 2017, 16:40

Wiecie jak rozpalić ognisko i piec chleb na patyku? I wg tak się da?
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Eros w 02 Maj 2017, 18:53

Jakby ktoś nie widział i był ciekaw co nowego nadciąga...
https://pastebin.com/fudcAF0i
Obyśmy tylko nie czekali ze trzy lata czy coś... huehuehuehuehue :E
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 02 Maj 2017, 20:01

Eros napisał(a):Jakby ktoś nie widział i był ciekaw co nowego nadciąga...
https://pastebin.com/fudcAF0i
Obyśmy tylko nie czekali ze trzy lata czy coś... huehuehuehuehue :E



Większość była znana, jak wspominałem kilka stron wcześniej, i jak się okazuje plotki nie były błędne.
Większość z nowości to integracja dodatków albo elementów z dodatków, jak funkcja zapalania ognisk i gotowania jedzenia z Call of Misery.

Jednak kilka funkcji jest naprawdę ciekawa:
+ Controllers now actually hurt AI stalkers, they can commit suicide or attack their friends.
+ Added ability to have encyclopedia articles be unlocked from game start; encyclopedia still to be finished.
* Bounty tasks now tell you the name and faction of the target before accepting them.

Ale też jedno którego nie rozumiem totalnie:
* Massively reduced memory usage by reducing bump maps, whilst preserving detail by using Kaiser filtering.

Czysty CoC jest jednym z lepiej zoptymalizowanych modów jeśli chodzi o pliki grafik. W porównaniu z takim LostAlpha gdzie znalazłem pliki photoshopa, backupy i ok. 100MB z duplikowanych plików(o ogólnym syfie w plikach nie wspomnę...), CoC jest wręcz idealny.
Zmniejszenie rozdzielczości bumpmaps nawet z nową kompresją nie jest wcale takie idealne, sam próbowałem tej zmiany i jakość jest widocznie gorsza a różnica w wielkości jest zbyt mała by nazwać to dobrym rozwiązaniem.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez xynta w 02 Maj 2017, 20:16

Paczka drobnych dodatków/poprawek dla Call of Chernobyl 1.4.2. mojego autorstwa.

1.Zmienione wyposażenie startowe dla każdej frakcji (kompatybilne z każdym weapon packiem)
2.Zestawy naprawcze kombinezonów/broni otwierają nowe menu w którym możemy naprawiać sprzęt używając drugiego takiego samego przedmiotu (jest to od początku w CoC ale nie jest włączone, 1 prosta zmiana w pliku).
3.Usunięte wiadomości związane z zabójstwami na zlecenie.
4.Gwarantowana lokalizacja schowka po wykonaniu zadania.

OPCJONALNE(niekompatybilne z DrX questlines): 2 wersje głównego wątku do wyboru:
A)Tajemnice Zony, wyłączenie mózgozwęglacza i maszyny cudów dostępne dla każdej frakcji (oprócz monolitu i zombie)
B) BRAK Tajemnic Zony, TYLKO wyłączenie mózgozwęglacza i maszyny cudów dla każdej frakcji jak to było w CoC 1.3.2.(oprócz monolitu i zombie)

Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ostatnio edytowany przez xynta 03 Maj 2017, 23:27, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
xynta
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Kwi 2015, 23:23
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 23:27
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 02 Maj 2017, 20:52

Fajnie i czekam z niecierpliwością bo to mój ulubiony mod
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 03 Maj 2017, 09:28

xynta napisał(a):nie wrzucam na moddb.com bo wiem że autor weapongoulasha by sobie tego nie życzył


Czyli nie pytałeś się o zgodę na użycie tych modów?
Moddb czy nie, dobre wychowanie raczej sugeruje by spytać się czy można użyć moda w swojej kompilacji którą upublicznia się w internecie, zwłaszcza w zmodyfikowanej formie...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez xynta w 03 Maj 2017, 22:26

Akinaro napisał(a):
xynta napisał(a):nie wrzucam na moddb.com bo wiem że autor weapongoulasha by sobie tego nie życzył


Czyli nie pytałeś się o zgodę na użycie tych modów?
Moddb czy nie, dobre wychowanie raczej sugeruje by spytać się czy można użyć moda w swojej kompilacji którą upublicznia się w internecie, zwłaszcza w zmodyfikowanej formie...


Nie wiem jak skontaktować się prywatnie z Bormannem a twórcy Immersive Fast Travel i Living Zone nie odpowiadają na moje wiadomości, reszta modów ma licencję Public Domain i Creative Commons . Masz rację, zbyt pochopnie postąpiłem dlatego zastąpię kompilację modów swoimi własnymi poprawkami.
Awatar użytkownika
xynta
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Kwi 2015, 23:23
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 23:27
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości