[CoC 1.4.22] Hybrid

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 12 Lis 2017, 02:52

OPIS: Przedstawiam Wam finalną wersję mojego modpack'a Hybrid, kto grał w starszą wersję ten pewno zagra i w finalną. W paczce ponadto jest jesień (Autumn Winds) oraz jesienna wersja AF3 (CoC Misery Atmosfer Edition), wersja finalna różni się znacząco pod względem poprzedniej, mianowicie. Bronie te same (Gulash mod), dźwięki otoczenia też (CoC Ambient Overhaul), pancerze (Outfit mod), Nowe jedzenie oraz medykamenty (itemsoup), Nowe modele NPC'ów (HD Model pack), Nowe artefakty też zostały oraz particle + trochę nowych tekstur do nich od @Paranoia to zmiany jakie zostały.

Co nowego, dodany został mod Extended Offline (EOC), który dodaje do gry wojnę frakcji, która przypomina moda The faction War do CS, nowy hud (na wzór z AA 2.1), nowe menu + muzyka oraz ogólna optymalizacja moda.

INSTALACJA: Rozpakowujemy pobrane archiwum, kopiujemy folder „gamedata” do katalogu instalacyjnego „Call of Chernobyl”.


LINK: (Do wyboru)
Mega - https://mega.nz/#!l4oSiSxZ!0GAc25jp-ctk ... tQGwLAHqKs
Janek - https://yadi.sk/d/uOu4BXfx3PCMyR
Google - https://drive.google.com/file/d/0B7hSR7 ... dKLTA/view

PATCH 1.1 - https://yadi.sk/d/5VeswyWx3PRCqJ

Dodatkowa Informacja:
:

- Mod na początku może na 2-3 sekundy się "zaciąć", jest to spowodowane "respieniem" się NPC'ów oraz mutanów.

- Jeśli ktoś posiada starszą wersję moda niech usunie.

- Jeśli masz taki błąd:
Kod: Zaznacz wszystko

! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 

stack trace:

0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End()
0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name()


To na to nie mam porady, błąd jest związany z modem EOC, autor postaram się go naprawić w wersji 2.0 dopiero ;/


Screeny:
:

Image
Image
Image
Image
[img]https://i.imgur.com/MV4bVcs.jpg[/img
Image
Image
Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez ZiomB w 12 Lis 2017, 12:26

Jakiś powód dlaczego powinienem zainstalować tę paczkę zamiast Last Day? Extended Offline istnieje bodajże do LD w formie addonu, oraz posiada coś na wzór wojen frakcji w postaci Dynamic Faction Relations.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 12 Lis 2017, 12:41

Tu masz połowę tego co w LD, druga połowa to:

- Wbudowany EOC
- Gulash mod, połączenie AO z WP
- Ekspansja monolitu na południe Zony + wyzwanie przetarcia się do centrum przez zajęte terytoria monolitu
- Brak mutantów
- Nowe Ambient'y
- Nowe rzeczy, pancerze, jedzenie, napoje, medykamenty (są też w LD)
- Jest w całości po Polsku
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Akinaro w 12 Lis 2017, 13:22

ZiomB napisał(a):Jakiś powód dlaczego powinienem zainstalować tę paczkę zamiast Last Day? Extended Offline istnieje bodajże do LD w formie addonu, oraz posiada coś na wzór wojen frakcji w postaci Dynamic Faction Relations.


Eeee... bo Last Day to rozszerzony Call of Misery. A Hybrid to wciąż jak nie patrzeć CoC?

Poza tym Last Day to wciąż niekończące się powtarzanie błędów Misery, o których już tyle razy się mówiło że nie ma sensu pisać tego jeszcze raz.

Ale jak bym ja miał wypunktować czemu Hybrid jest lepszy od LD to kilka przykładów:

-Jeden z niewielu modów gdzie NPC i gracz mają podobny damage. Nie ma gąbek i 100 magazynków na klatę jak w Misery czy CoM/LD. Jest prawie idealny balans 1:1 A to jest prawdziwa trudność gry, nie sztuczne zawyżanie statów
- Nie ma zabawy w zbieranie złomu i pierdzielenia się z tysiącem wersji batonika czekoladowego czy apteczki(a przynajmniej grając nie czujesz się jak złomiarz).
-Co do apteczki to do dzisiaj w modach misero-podobnych apteczka nie ma bandaża... no bo po co w apteczce bandaż(czytaj apteczka nie tamuje krwawienia)
-Hybrid szanuje pierwszą i najważniejszą zasadę gier: ma dawać frajdę. Nie ma sztucznych i upośledzonych statów. -Gra jest wymagająca ale jednocześnie nie denerwująca. Gdy zginiesz wiesz że to przez ciebie, nie przez jakiś idiotyczny skrypt.
-mimo drobnych bugów, nie sypie się jak Last Day.

I chyba najważniejsze, ale totalnie głupie: Last Day niby taki dobry mod a ma ten pierdzielony poster Misery jako Menu... to mnie tak denerwuje że nie rozumiej jak to możliwe że taki mod nie ma nikogo kto by mu dał coś własnego i nowego...

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez ZiomB w 12 Lis 2017, 16:07

Akinaro napisał(a):Eeee... bo Last Day to rozszerzony Call of Misery. A Hybrid to wciąż jak nie patrzeć CoC?

Myślałem że Hybrid też jest pod CoM, moje niedopatrzenie, przepraszam.

Akinaro napisał(a):Poza tym Last Day to wciąż niekończące się powtarzanie błędów Misery, o których już tyle razy się mówiło że nie ma sensu pisać tego jeszcze raz.

Zależy jak się na to patrzy, Misery robi ze Stalkera typowe MMO. Teraz by zdobyć lepszy ekwipunek to trzeba sobie na niego zapracować, a nie zabijesz pierwszego lepszego Monoliciarza i masz już broń na całą grę po 2h rozgrywki (w jakim MMO masz już endgame rzeczy w pierwszych godzinach gry?).

Akinaro napisał(a):eden z niewielu modów gdzie NPC i gracz mają podobny damage. Nie ma gąbek i 100 magazynków na klatę jak w Misery czy CoM/LD. Jest prawie idealny balans 1:1 A to jest prawdziwa trudność gry, nie sztuczne zawyżanie statów

No i to właśnie widzę jako kolejny problem, gdyż tą bronią którą zdobędziesz od Monoliciarza zabijasz wszystkich 1 strzałem, gdzie tu jest wyzwanie? Owszem, jest to realistyczne, ale na dłuższą metę staje się to zwyczajne nudne, ty masz przewagę zapisu stanu gry, NPCy jedyne co mają to liczebność. Gąbki? Ja biegam z wytłumionym mp5 i spokojnie mam wszystkich na 2-3 strzały w głowę (nie licząc typów w Egzo), sekretem jest przeciwpancerna amunicja.

Akinaro napisał(a):- Nie ma zabawy w zbieranie złomu i pierdzielenia się z tysiącem wersji batonika czekoladowego czy apteczki(a przynajmniej grając nie czujesz się jak złomiarz).

Nie musisz tego zbierać, na realu też byś zbierał każdą śrubkę na polu?

Akinaro napisał(a):-Co do apteczki to do dzisiaj w modach misero-podobnych apteczka nie ma bandaża... no bo po co w apteczce bandaż(czytaj apteczka nie tamuje krwawienia)

Wojskowa apteczka bynajmniej nie tamowała krwawienia? W zwykłym CoM to robiła, nie wiem jak w LD.

Akinaro napisał(a):-Hybrid szanuje pierwszą i najważniejszą zasadę gier: ma dawać frajdę. Nie ma sztucznych i upośledzonych statów. -Gra jest wymagająca ale jednocześnie nie denerwująca. Gdy zginiesz wiesz że to przez ciebie, nie przez jakiś idiotyczny skrypt.

Podaj mi przykład idiotycznego skryptu gdyż, nie przychodzi mi nic do głowy co może cie z dupy ukatrupić.

Akinaro napisał(a):-mimo drobnych bugów, nie sypie się jak Last Day.

LD w moim przypadku ma lepszą stabilność niż sam CoM, może coś u ciebie nie tak?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Akinaro w 12 Lis 2017, 18:14

ZiomB napisał(a):
Zależy jak się na to patrzy, Misery robi ze Stalkera typowe MMO. Teraz by zdobyć lepszy ekwipunek to trzeba sobie na niego zapracować.


Zapracować? Godzina zbierania złomu ze stalkerów i mięcha z mutantów i masz już średniej klasy sprzęt, kolejne 30min wypadu na grupy monolitu czy innej wrogiej frakcji i masz kasę na SEVE i przynajmniej połowę modyfikacji broni jaką lubisz.

W Last Day gdy grałem tydzień temu jest jeszcze lepiej. Wystarczy wypad do Limańska i dosłownie po 20 minutach masz sprzęt i zaopatrzenie na kilka dni grania. A gdy grasz Najemnikami albo wojskiem jest jeszcze lepiej bo nie musisz nawet strzelać! wystarczy śledzić oddział albo zwabić wroga do swoich i po 2-3 minutach masz pełny plecak.

ZiomB napisał(a):No i to właśnie widzę jako kolejny problem, gdyż tą bronią którą zdobędziesz od Monoliciarza zabijasz wszystkich 1 strzałem, gdzie tu jest wyzwanie?


Wyzwanie jest takie że TY TEŻ GINIESZ OD JEDNEGO STRZAŁU.

Pic polega na tym że broń to broń, czy to pistolet czy Karabin, kula to kula, wali ci w łeb i koniec, dostajesz w klatę? Masz kilka sekund na to by użyć apteczki.

Jest realnie i wymagająco bo nie ma tutaj Quake'a: im dalej tym lepsza broń. Broń w takiej grze wybierasz dla tego bo albo ma lepszy zasięg, albo jest szybsza, albo ma np granatnik, albo po prostu ją lubisz.

Nie ma tak że po kilku godzinach gdy już masz "super giwerę" to walisz jak kamikaze kosząc wszystko przed sobą. Nawet po kilku godzinach na paluszkach zbliżasz się do wroga, i pierwsze co wypatrujesz to gdzie się schować i jak się oddalić gdy cię przyszpilą, a to że cię zepchną liczebnością albo granatami jest pewne. Ale nawet trik na snajpera ci nie pomoże zbytnio, bo znów liczebność i granaty cię wykurzą.
A najlepsze jest to, że nie wiem jak, ale NPC częściej się skradają niż w innych modach. Przez większość czasu gdy starałem się strzelać z odległości, NPC cichaczem z boku podchodzą. Bardzo mi tego brakowało np w Last Day. Fakt że też AI to robi, ale zdecydowanie rzadziej.



ZiomB napisał(a):Nie musisz tego zbierać, na realu też byś zbierał każdą śrubkę na polu?

W realu szczał bym w spodnie na widok Pijawki, a na widok chimery pewnie bym się zesrał :]
Ale na serio to trudno tego nie zbierać skoro na tym zarabiasz najszybciej, nie wspominając o tym że sporo czasu spędza się tylko nad tym by wybrać ze schowka czy martwego NPC tylko to co chcesz, przeglądając cały ten złom.

ZiomB napisał(a):Wojskowa apteczka bynajmniej nie tamowała krwawienia? W zwykłym CoM to robiła, nie wiem jak w LD.

Czyli tylko wojsko stać na bandaż... co za czasy mamy...

Misery tak bardzo chwali się "realnością", nic nie stoi na przeszkodzie by apteczka tamowała krwawienie. "HURUDURU wtedy by nie było sensu bandaży" był by sens, bo bandaż szybko tamuje, a apteczka robiła by to wolnej.


ZiomB napisał(a):Podaj mi przykład idiotycznego skryptu gdyż, nie przychodzi mi nic do głowy co może cie z dupy ukatrupić.

NPC co ma w zadku oczy i widzi przez ściany(w misery nawet strzelają przez nie)?
Broń która zacina się co kilka strzałów przy 80%?
Spawny npc/mutantów tuż za twoimi plecami?
Obrażenia Psi zabijające w ciągu 1-2 sekund od zbliżenia się do np kontrolera który jest oddalony o kilkadziesiąt metrów. A o tym że jak jest gdzieś schowany, np pod ziemią(słynna jaskinia na zatonie) to nawet zanim zdążysz się odwrócić by uciec gdy ekran robi się niebieski po prostu giniesz.
"HURUDURU tak kontroler powinien atakować"... nie nie powinien, patrz zdanie niżej o frajdzie. Trudno mieć frajdę gdy kontroler zabija cię gdy jest oddalony o lata świetlne, i robi to w ciągu dosłownie sekundy. Jak problem był jest by np. powoli zmniejszał zdrowie i staminę zanim się do niego zbliżysz bez ochrony?

A to że to bardziej config a nie stricte skrypty... jeden kij w tym wypadku.

Zamiast czepiać się tego, warto zwrócić uwagę na pierwsze zdanie: Hybrid szanuje pierwszą i najważniejszą zasadę gier: ma dawać frajdę
Gra jest trudna ale nie głupia, jest wymagająca ale nie denerwująca.

Nie czytasz dobrej książki dlatego że jest napisana do góry nogami, czcionką która ma 1mm i co każde dziesięć zdań 20 jest po łacinie.
A tak właśnie wygląda Misery i jego dzieci: masa sztucznych i niepotrzebnych utrudnień.

ZiomB napisał(a):LD w moim przypadku ma lepszą stabilność niż sam CoM, może coś u ciebie nie tak?


Nie u mnie jest dobrze mimo kataru, dzięki że pytasz :P


Nie chcę robić z tego kolejnego tematu Misery. Każdy lubi co innego, super świetnie. Ja napisałem co ja lubię, nikt nikogo nie zmuszą by się zemną zgadzać. Ja np wiem że sporo ludzi ma tendencje sadomasochistyczne i lubi grać w misery. Ja lubię spędzić tę godzinę grając, a nie stresując się, bo od stresów to ja mam lepszą grę, która nazywa się: realność :]

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez KOSHI w 12 Lis 2017, 20:08

Junx ruszałeś coś anomalie i staty / modyfikacje pancerzy? Jak się ma Hybrid do Gameplay Rebalanced wie ktoś? GR zaczął mi się nieco nudzić i zastanawiam się nad podmianką.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez ZiomB w 12 Lis 2017, 20:16

Akinaro napisał(a):Zapracować? Godzina zbierania złomu ze stalkerów i mięcha z mutantów i masz już średniej klasy sprzęt, kolejne 30min wypadu na grupy monolitu czy innej wrogiej frakcji i masz kasę na SEVE i przynajmniej połowę modyfikacji broni jaką lubisz.

To w końcu Misery jest trudne czy łatwe bo już sam nie wiem?

Akinaro napisał(a):Wyzwanie jest takie że TY TEŻ GINIESZ OD JEDNEGO STRZAŁU.

Pic polega na tym że broń to broń, czy to pistolet czy Karabin, kula to kula, wali ci w łeb i koniec

To gdzie jest sens zbierania na lepszy pancerz? Ginięcie od 3 kul z Makarova mając na sobie egzoszkielet wygląda dość komicznie. :caleb:

Akinaro napisał(a):Ale na serio to trudno tego nie zbierać skoro na tym zarabiasz najszybciej

Od trupów jedyne co zabierasz to amunicję i okazyjne PDA / Artefakt, czy ja wiem czy to aż taki złom?

Akinaro napisał(a):nie wspominając o tym że sporo czasu spędza się tylko nad tym by wybrać ze schowka czy martwego NPC tylko to co chcesz, przeglądając cały ten złom.

Przecież w schowkach jedyne co znajdziesz to zdjęcie, bad ammo i jednorazowy zestaw do gotowania żarcia, więc nie widzę problemu w długim zastanawianiu się co zabrać. :caleb: :caleb:

Akinaro napisał(a):bo nie ma tutaj Quake'a: im dalej tym lepsza broń.

Z tym zapracowaniem na broń bardziej mi chodziło o to że jak chcesz jakąś bardziej "egzotyczną" broń to już musisz na nią zapracować (snajperka/KM/rpg), bo koniec końców to zwykły kałach ci może wystarczyć do końca gry, którego możesz kupić już po tych 30 minutach rozgrywki.

Akinaro napisał(a):"HURUDURU tak kontroler powinien atakować"... nie nie powinien

Psyblock od Sacharova + Maska przeciwgazowa z ulepszeniem ochrony Psi i Kontroler może cię pocałować w pompkę. :P

Akinaro napisał(a):dobrze mimo kataru

Życzę powrotu do zdrowia.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Junx w 12 Lis 2017, 20:22

KOSHI napisał(a):Junx ruszałeś coś anomalie i staty / modyfikacje pancerzy?


Anomalie chyba nie, pancerze owszem, inne są ulepszenia.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez bartas47 w 19 Lis 2017, 20:58

Czy mogę d tego moda dołączyć Smurths Dynamic Hud? Będzie on kompatybilny, sprawdzał ktoś?
bartas47
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lip 2017, 14:57
Ostatnio był: 19 Lis 2017, 20:58
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez tmatrix7 w 29 Lis 2017, 14:23

Mod fajnie zrobiony, przyjmowanie większych obrażeń dodaje realizmu. Wojna frakcji naprawdę git, głównie dla niej trzymam już dość długo tak zmodowanego CoC. Spoko że wprowadziłeś nowe skiny, Kombinezony wojska niczym Sparta z Metra hehe, jedyne czego można się w tej kwestii przyczepić to stare ikony tych pancerzy, zakładasz coś zupełnie innego w ekwipunku a skin jest zupełnie inny xD Przeciwnicy widzą Cię z duzej odległości, dla mniej już za dużej ale ręcznie to sobie już zmniejszyłem :D Niestety optymalizacja jest najsłabsza stroną, gra czasami crashuje nawet średnio co minutę w niektórych lokacjach. Crashe zawsze eliminowało się poprzez ustawienie DX9 zamiast nowszych - to rozwiązało mi problem w Last Day i podstawce CoC, tutaj gdy ustawię DX9 i wyjdę z gry.... Przy kolejnym włączaniu jest blackscreen i okienko po chwili że gra ma za wysokie wymagania :?: :facepalm: :| (i5 7400, GTX 1050, 8 GB DDR4, no pozdro) . Jesli ktoś ma podobny problem i znalazł rozwiązanie to proszę o jakieś info! :) A i proponuję w następnym patchu dodać companies menu, czy jakoś tak. Dodaje wydawanie rozkazów towarzyszom bez rozmowy z nimi, pod kółkiem myszy jest menu i wszystkie komendy, zastosowujące się do wszystkich w drużynie - dodałem też, działa na bank ;)
Awatar użytkownika
tmatrix7
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 06 Mar 2011, 16:48
Ostatnio był: 11 Mar 2022, 11:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 19

Re: [CoC 1.4.22] Hybrid

Postprzez Ciejmuciej w 29 Lis 2017, 22:33

@bartas47 Jeśli zamiast gulash moda byłby sam arsenal overhaul albo stcop to pewnie zadziałałoby, ale jako że nie ma compatibility patcha pod gulasha to wątpie czy ci się uda.
Awatar użytkownika
Ciejmuciej
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 18 Lut 2015, 15:28
Ostatnio był: 01 Paź 2020, 09:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości