[Real Fighter] Rebalans Zewu Prypeci

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Real Fighter] Rebalans Zewu Prypeci

Postprzez Marcus_Polonus w 15 Gru 2020, 00:19

REAL FIGHTER

Opis:
:

Jest to połączenie wielu różnych bardzo popularnych dodatków do oryginalnego Zewu Prypeci, które zostały tak razem połączone, by tworzyły harmonijną całość, np. paczka broni, poprawiona grafika itp.
Sercem moda jest napisany niemal od początku nowy balans obrażeń, zachowywania się broni i spawnu. Przerobiłem to tak, by gra w końcu była przyjemna:
- obrażenia realistyczne: dwie kulki w brzuch bez kamizelki kładą od razu każdego,
- obrażenia AI vs graczem wreszcie udało się osiągnąć 1:1,
- realistyczna balistyka dokładnie przeliczona na m/s i MOA,
- koniec pocisko-chłonnych mutantów: nawet pojedynczą pijawkę da się zabić bardzo łatwo,
- nowy odrzut każdej broni dopasowany do swoich charakterystyk,
- przebudowany od podstaw spawn niemal wszystkich NPC i mutantów: w grze można natrafiać na obozowiska i legowiska, które będą brać czynny udział w życiu Zony,
- zmieniona ekonomia tak, by zmusić graczy do korzystania z pełnego spektrum dostępnego ekwipunku,
- każdy element gry jest po polsku,
- i wiele, wiele innych zmian: polecam przeczytać ReadMe, gdzie zawarłem informację o wszystkim, o czym pamiętałem.

UWAGA!!!

Fabuła i zadania pozostały generalnie oryginalne! Celem moda jest uprzyjemnienie powrotów do oryginalnej gry, która poza Misery nie doczekała się jako takich gotowych modów w języku polskim.


Instalacja:
Potrzebna jest gra Zew Prypeci w wersji 1.6.02. Polecam zrobić kopię folderu "bin" z katalogu gry.
Trzeba odblokować czytanie modów w "fsgame.ltx",czyli:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false| true| $fs_root$|

na:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Rozpakować paczkę i wkleić foldery "bin" oraz "gamedata" do głównego katalogu gry.

Paczka wspiera ulepszone pozycjonowanie źródła dźwięku: do tego służy folder "openal". Trzeba go wkleić do katalogu "AppData\Roaming". W opcjach dźwiękowych W GRZE pojawi się wtedy możliwość wybrania urządzenia OpenAL Soft. UWAGA! Działa wyłącznie w słuchawkach!
NOWA GRA JEST WYMAGANA!!!

Mod nie jest kompatybilny z żadnym modem do Zewu Prypeci i stanowi integralną całość z grą. Wyjątkiem mogą być dodatkowe paczki tekstur otoczenia.

Filmy:
Playlista z filmami z tworzenia moda

Download:
Paczka z modem
ReadMe
OpenAL (przeczytaj ReadMe)
Ostatnio edytowany przez Marcus_Polonus, 02 Mar 2024, 00:10, edytowano w sumie 1 raz
Image

Za ten post Marcus_Polonus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, Slyther, KOSHI.
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [Real Fighter] Rebalans Zewu Prypeci

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Gru 2021, 22:33

Ostatnio moja chmura przechodziła swego rodzaju modernizacje. W związku z tym linki do m. in. Real Fightera wygasły.

Przy okazji stwierdziłem, że przygotuję wersję 1.06d, w której:
- dopracowałem prędkości poruszania się gracza oraz NPC,
- NPC znacznie lepiej wykrywają zagrożenia z odległości oraz duuuużo celniej strzelają,
- zmniejszyłem liczebność oddziałów NPC, przede wszystkim Monolitu,
- naprawiono błędy powodujące crashe (błąd z wpn_sg550 oraz m. in. 1pn34).

Zaktualizowałem linki w pierwszym poście więc powinno dać się pobierać.

Jeżeli ktoś chciałby sobie zaktualizować do wersji 1.06d to wystarczy skopiować i zastąpić foldery configs oraz scripts w folderze gamedata.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 6 gości