[BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez graf_art w 18 Lis 2009, 15:12

BAS MOD

Opis:
Znalazłem go w sieci - brak autora.

Moje tłumaczenie z rosyjskiego (w przybliżeniu):
1. 8 nowych broni: Groza - 1, SIG « Sniper », Gauss pistolet, rewolwer Ruger GP 100, FN P 90, Barrett M 82 A 1, AWP L 96 A 1, Steyr AUG A 3, a także nowe modele broni unikatowych.
2. 5 kombinezonów: kamuflaż bandytów, monolitu, , najemników, nano, seva "Powinności", 2 hełmy: hełm antypsi, maska przeciwgazowa M - 40.
3. 4 granaty: grawitacyjny, impulsowy, termiczny, próżniowy.
4. amunicja: 9 x 18 pp, 9 x 39 snajperski, dziryt (? - może strzałkowe), 7.62x63, 7.62x39, 12.7x99, 357 hp mag, a także BOR - 25 przeciwpancerny.
5. trochę tekstur.
7. zmienione: asortyment u handlarzy, ammo, schowki, artefakty, anomalie, itemy przy zwłokach.
8. 9 nowych artefaktów.
9. nowy wygląd postaci.
10. nowe AI.
11. zwłoki leżą 6 dni.
12. zabawne porady podczas ładowania gry.
13. w Zatonie lata helikopter.
14. i parę pierdółek.

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:
Megaupload

Uwaga!
Własnie testuję - do tej pory (Jupiter) żadnych bugtrapów.

Mod jest po rosyjsku, należy spolszczyć lub zangielszczyć.

Następnym razem, gdy będziesz wstawiał jakiegoś moda, najpierw zapoznaj się z tym tematem. - Czaro16


@Czaro16 - dzięki za edycję posta, nie wiem, czy to ważne ale proponuję jeszcze wskazać plik w którym należy edytować $game_data$ = false| true| $fs_root$|. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez graf_art 19 Lis 2009, 21:37, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez pietrucha w 19 Lis 2009, 17:12

Jak dla mnie modzik super ;). Gram na wersji 1.6.01 i jest dobrze. Trzeba tylko było z gamedaty wywalić te dwa pliki:
- gamedata/configs/external
- gamedata/configs/weapons/knife.ltx

Moda jak najbardziej polecam.
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez NitroSoviet w 20 Gru 2009, 22:20

Czy ten mod wymaga zaczęcia nowej gry ?
Jeśli lubisz pZPN ?
:

!!! JESTEŚ MOIM WROGIEM !!!
NitroSoviet
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2009, 13:28
Ostatnio był: 04 Lip 2010, 19:16
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Dawid0ss w 20 Gru 2009, 22:49

pietrucha napisał(a):Jak dla mnie modzik super ;). Gram na wersji 1.6.01 i jest dobrze. Trzeba tylko było z gamedaty wywalić te dwa pliki:
- gamedata/configs/external
- gamedata/configs/weapons/knife.ltx

Moda jak najbardziej polecam.

Czemu trzeba usunąć te pliki ?

Edit.1 A nie wkurza Was, że nie wczytują się opisy nowych przedmiotów ? Natomiast po zmianie nazwy folderu w modzie z ru na pol, zamiast czcionki wyskakują tylko kwiatki :D Czyżby gra nie miała cyrylicy rosyjskiej ?
Edit.2 Ponadto mod strasznie ułatwia rozgrywkę. Artefakty nagle stały się bardzo potężne. Skrętak i Kryształ mają taką moc, że w ogóle nie ma sensu szukać Bąbla czy Ognistej Kuli :D
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Vandelshoff w 25 Gru 2009, 22:54

Witam,
tak jak kolega wyżej jestem zainteresowany informacją czy mod wymaga ponownego rozpoczęcia gry, czy po prostu gra na starych save'ach nie będzie się po pewnym czasie krzaczyć.
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

BAS MOD Problem

Postprzez belka100 w 27 Gru 2009, 00:32

Witam
Podczas gry na tym modzie wywala do pulpitu podczas emisji.
Wersja moda 1.03.
Czy ktoś się z tym spotkał.
Pozdrawiam
belka100
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 20 Lis 2009, 19:53
Ostatnio był: 30 Kwi 2014, 08:25
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez Andolen w 31 Gru 2009, 23:34

Witam!

Mam Pytanie. Czy chciało by się komuś wyciąć artefakty i je spolszczyć? albo jakiś mod z samymi artefaktami(nowymi). Ewentualny link do takiego "mini moda" dać tutaj, oczywiście jeśli w wypadku braku autora nie potrzeba pozwolenia na edycje.

P.S. Jeśli komuś nie chce się nigdzie wrzucać to na pw dam maila.
Andolen
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 20 Gru 2009, 13:17
Ostatnio był: 15 Lip 2011, 00:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez M.R.O.K. w 09 Lut 2010, 09:53

Czy mógłby ktoś wyciągnąc z moda bronie i wrzucił na jakiś serwer?
Będę zobowiązany. :wódka:
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez ZłyLudek w 09 Lut 2010, 12:09

graf_art napisał(a):Mod jest po rosyjsku, należy spolszczyć lub zangielszczyć.

Istnieje spolszczenie lub zangielszczenie w ogóle o.o?
ZłyLudek
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Lut 2010, 20:41
Ostatnio był: 10 Lip 2010, 01:06
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez atikabubu w 09 Lut 2010, 12:25

Jak nie ma spolszczenia w temacie to nie ma go nigdzie :P
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez rakim-89 w 14 Lut 2010, 23:34

Siemka

jestem nowy na forum ale za to w Stalkera gram już sporo czasu ;)
mam pytanko odnośnie tego moda...
mianowicie czy u kogoś jeszcze dzieje się tak ze w skadowsku ma pokaz slajdów -,- 11-12 FPS
im dalej od skadowska tym lepiej, np w leśniczówce mam już 30-35 FPS

procek mam Q6600 2,4 , 4Gb RAM i kartę GF9600 Gt 512 i cały czas grałem prawie na max detalach, a teraz nawet po zmniejszeniu rozdzielczości na 1400x900 i okrojeniu reszty ustawień do polowy mam 8-9 FPS ktoś mi wyjaśni o co może chodzić ? z góry dzięki i pozdro
rakim-89
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 13 Lut 2010, 20:47
Ostatnio był: 20 Lut 2010, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [BAS MOD] Nowe bronie, artefakty, pancerze i inne zmiany

Postprzez marianosi w 27 Lut 2010, 12:49

Właśnie zainteresowałem się tym modem więc sobie go ściągnąłem, po skopiowaniu gamedaty i wystartowaniu nowej gry wyskakuje mi jednak błąd związany z xrCore.dll, czy ktoś może wie co jest grane?. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
marianosi
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 15:17
Ostatnio był: 24 Mar 2013, 18:57
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości