[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [PYTANIE] S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod - Spawner M0D

Postprzez sayfanim w 06 Gru 2009, 13:25

panowie a jak spawnować itemy?
sayfanim
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 06 Gru 2009, 13:22
Ostatnio był: 26 Kwi 2010, 20:04
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod - Spawner M0D

Postprzez Czaro w 06 Gru 2009, 15:14

Podczas gry wyjdź do menu (ESC) i naciśnij S.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez sola sideris w 12 Gru 2009, 14:54

W opisie pisze: 24 nowe kombinezony.
Czyli jakie?

Oprócz standardowych:
-kurtka
-płaszcz przeciwdeszczowy
-kombinezon stalkera
-beryl
-seva
-kombinezon Czystego Nieba
-egzoszkielet
-skat
+ hełmy
EDIT: tak jakby nie działał cały outfit mod wkomponowany w tę kompilację :|
Może coś pominąłem, ale żadnych nowości nie widać.

P.S. Koty to mają taką odpornosć na strzały że szkoda gadać.... :P
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez ZRIEL w 13 Gru 2009, 18:52

Mod wypaśny, aczkolwiek powoduje znaczne spowolnienie gry, no i na moim sprzecie ( DC E2200 [email protected], $GB ram PATRIOT LLK DDR 2 CL 4, GF 880 GT OC @ 685/1825 core/shader 975 memory) przy jakimkolwiek ustawieniu powyżej statycznego oświetlenia co 10-15 minut CTD . Ale mam nadzieję że niedługo wyjdzie kolejny patch poprawiający stabilność, oraz - jeśli ktoś zdolny zechce- spolszczenie. Bo goła podstawka to bardziej casual, jak się uprzesz i pociągniesz tylko główny wątek to jedno popołudnie i po grze.
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez su27 w 14 Gru 2009, 11:55

Messiah napisał(a):Ludzie, a nie prościej włączyć go....W OPCJACH? (złowieszcze, że można coś zrobić prościej)

Złowieszcze jest to, że trzeba to robić za każdym razem po quick load czy jak się ładuje lokalizacja. Po jakimś czasie w*rwia...
Imo i tak lepiej grać bez celownika ;)

A imo lepiej z....
su27
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 01 Gru 2009, 13:10
Ostatnio był: 06 Gru 2012, 01:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vandelshoff w 23 Gru 2009, 20:58

Zainstalowałem wszystko, ale nie widzę nowych anomalii czy mutantów... by te weszły w życie, trzeba zacząć grę od początku?
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez atikabubu w 23 Gru 2009, 21:08

Każdego moda, o ile nie jest to wyszczególnione, należy zacząć on nowa.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vandelshoff w 23 Gru 2009, 21:17

Tu się zastanawiam bo inne rzeczy zostały dodane do gry bez potrzeby ponownego zaczęcia gry, no ale mutantów nie ma... hmmm.
A gdzie są te przejścia z Zatonu do Jupitera, z Jupitera do Prypeci?
Bo na mapie jest to zaznaczone, ale w grze jest zamknięta brama i nie mogę przejść.
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Czaro w 24 Gru 2009, 01:22

Nowych mutantów nie ma, gdyż ich obecność jest uzależniona od nowego spawn'a, a ten nie zostanie wdrożony bez rozpoczęcia nowej gry.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vandelshoff w 24 Gru 2009, 01:33

Kurczę, znalazłem w Zatonie parę nowych mutantów... chyba działa bez rozpoczęcia nowej gry jednak...
Teraz natomiast pojawił się dziwny błąd - po paru sekundach gry po prostu wywala mnie do pulpitu bez żadnego komunikatu o błędzie. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak temu zaradzić?
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Czaro w 24 Gru 2009, 01:44

Na Twoim miejscu bez zbędnego kombinowania zacząłbym nową grę.
Myślę, że to pozwoliłoby uniknąć wielu późniejszych problemów.
- - -
Podaj loga błędu (Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs - od linijki FATAL ERROR).
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vandelshoff w 24 Gru 2009, 01:47

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\smart_terrain.script:584: attempt to index local 'job_data' (a nil value)
Ostatnio edytowany przez Vandelshoff, 24 Gru 2009, 01:48, edytowano w sumie 1 raz
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości