[ARS MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ARS MOD]

Postprzez Drewno w 20 Sie 2010, 17:30

może log podaj ?? specjalnie ci skopiuje folder gdzie jest żebyś łatwiej znalazł
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [ARS MOD]

Postprzez Magnus14 w 22 Sie 2010, 21:38

Po otwarciu w notatniku było tam mnóstwo rzeczy i nie wiem dokładnie którą część wkleić więc tutaj wrzuciłem plik tekstowy log aby nie zaśmiecać forum długim postem.

Kod: Zaznacz wszystko
http://hostuje.net/file.php?id=75c208dcb92ea01f64e88d0c3a4fcc3f


Pozdrawiam
Nie trać wolności dołącz do powinności!
Awatar użytkownika
Magnus14
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 26 Maj 2010, 13:06
Ostatnio był: 20 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 8

Re: [ARS MOD]

Postprzez Drewno w 22 Sie 2010, 22:05

dobra... mój błąd... powinienem dodać szukaj linijki FATAL ERROR... sprawdziłem plik i jej tam nie ma... moderatorzy pomożecie ??
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

Re: [ARS MOD]

Postprzez MatrixSTR w 22 Sie 2010, 22:56

bo log znajduje się w pliku xray_nazwa_użytkownika.log reszta to są raporty błędów (.mdmp) które możesz usunąć bo i tak są niepotrzebne :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [ARS MOD]

Postprzez Midonik w 22 Sie 2010, 23:59

Dobra, sciągnałem moda, spolszczenie, zainstalowałem oba. Najpierw bez fixa. Zagrałem, Ok- włącza się. Ale zauważyłem, że imiona są niedopracowane. Zainstalowałem fixa (prawdopodobnie niepoprawnie ;D) i oto mój BugTrap:
Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 001B:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)


Co zrobiłem nie tego? Z góry thanks :)
99% debili czyta mój post z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Już za późno. :)
Awatar użytkownika
Midonik
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 20 Sie 2010, 01:33
Ostatnio był: 14 Cze 2012, 18:59
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Re: [ARS MOD]

Postprzez MatrixSTR w 23 Sie 2010, 00:02

daj loga, pomarańczowa ramka u góry :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [ARS MOD]

Postprzez Midonik w 23 Sie 2010, 01:47

Ah, wybacz podałem Bugtrapa, a nie loga :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...k.e.r. - call of pripyat\gamedata\scripts\ars.script:60: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:
Thanx in advance . ;S
99% debili czyta mój post z ręką na myszce... Nie zdejmuj! Już za późno. :)
Awatar użytkownika
Midonik
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 20 Sie 2010, 01:33
Ostatnio był: 14 Cze 2012, 18:59
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Re: [ARS MOD]

Postprzez Magnus14 w 23 Sie 2010, 09:37

Nie odnalazłem linijki Fatal Error. Jednak zauważyłem że:
- zawsze wyskakuje jakiś błąd z zielonym robaczkiem
- ARS mod w wersji 0.5- gra się włącza, ładuje do pewnego monentu i wywala błąd
- w wersji 0.5.1 od razu po włączeniu gry wywala błąd ( nawet nie ma początkowych filmików)

Przy błędzie z robaczkiem była opcja Save więc jej użyłem.

Zapisały sie 3 pliki:

- zapis gry
- errorlog
- xray_admin.log

Może podesłać te pliki i ktoś coś poradzi?
Nie trać wolności dołącz do powinności!
Awatar użytkownika
Magnus14
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 26 Maj 2010, 13:06
Ostatnio był: 20 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 8

Re: [ARS MOD]

Postprzez Mitaj w 02 Wrz 2010, 23:50

fajnie jest ale ten mod jest bardziej trudny niz poziom weteran (jak dla mnie) handlarze kupujom tylko bronie nie uszkodzone kambinezony i maski tak samo i te anomalie biegno sobie swobodnie anomali nie widac no to spx lece dalej i nagle wpadam w anomalie grawitacyjnom i bam rozrywa mnie na strzempy :(

biegne :facepalm:
Image
Karabin HK417 jest przystosowaną do zasilania nabojem 7,62 mm NATO wersja karabinku

Mitaj
Wygnany z Zony

Posty: 41
Dołączenie: 17 Sie 2010, 11:12
Ostatnio był: 27 Kwi 2011, 17:20
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [ARS MOD]

Postprzez MalfiRaggraClan w 18 Gru 2010, 17:30

Ostatnio zacząłem od nowa grać w Stalker - CoP i na dzień dobry wyskoczył błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - zew prypeci\gamedata\scripts\smart_terrain.script:584: attempt to index local 'job_data' (a nil value)
 
stack trace:


Nie wiem, jak to naprawić, ale jestem pewien, że są osoby, które zrobią to z "palcem w bucie" ;P
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [ARS MOD]

Postprzez DarkMaster w 26 Gru 2010, 13:14

Mam dziwny problem, wywala mnie z gry co parę kroków i nie ma żadnego loga. Nie mam patcha 0.5.2.
Awatar użytkownika
DarkMaster
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 22 Mar 2010, 22:35
Ostatnio był: 03 Wrz 2011, 22:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [ARS MOD]

Postprzez W1lczu w 06 Sty 2011, 16:16

Czy burery to normalność w zatonie ?
W1lczu
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 27 Gru 2010, 21:19
Ostatnio był: 29 Lip 2014, 19:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości