[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez M.R.O.K. w 17 Sty 2010, 19:40

dzięki wielkie zaraz przetestuję. kowek czy ten celownik może byc jako celownik do giwer czy tylko śrubka
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez KoweK w 17 Sty 2010, 23:50

Tylko śrubka i reszta ekwipunku. Co do giwer - wiele osób próbowało... Niestety wymaga to edycji DLL'ów... :/
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 19 Sty 2010, 17:27

Niestety gra się wysypuje przy próbie wyjścia z podziemi do Prypeci. W logu jest info, że gra nie może załadować pliku night_bgk_1. Nie mam pojęcia, co z tym zrobić :E Wielka szkoda, bo jak dotąd nie miałem z modem jakichkolwiek problemów.

A to w razie czego, aby nie było, że to przez crack'a :wink:
Image

Edit.1 Doszedłem do wniosku, że najprawdopodobniej sam doprowadziłem do tego błędu, dogrywając do modu poprawkę, dzięki której mamy hełm w widoku z 3-ej osoby :facepalm: W razie czego dajcie znać czy ktoś jeszcze ma kłopot z wyjściem w Prypeci.
Edit.2 Sprawdziłem u siebie goły mod i niestety jest ten sam problem. Czy u Was w folderze levels\pripyat\ również nie ma pliku level_lods.dds ? Pytam, gdyż w pozostałych dwóch folderach zaton i jupiter te pliki są a gra zawiesza się właśnie przy próbie załadowania Prypeci.
Pzdr
Ostatnio edytowany przez KoweK, 19 Sty 2010, 17:33, edytowano w sumie 1 raz

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez M.R.O.K. w 01 Lut 2010, 15:21

ludziska jakie pliki usunąc lub zedytowac aby usunac tylko złotego kałasza nic wiecej?
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez sacharov_900 w 02 Lut 2010, 11:16

A jakie mutanty dodaje ten mod?
sacharov_900
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 13 Lis 2009, 21:05
Ostatnio był: 15 Mar 2010, 11:15
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 02 Lut 2010, 11:39

Mod dodaje koty oraz zombie w dwóch wersjach (z krótkimi i długimi grabulami) :E
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Przemek77 w 15 Lut 2010, 14:52

Mod wizualnie i "feelingowo" jest świetny aczkolwiek mam pytanie:
- co konkretnie usunąć aby powrócić do "waniliowego" okienka rozmów z NPC-ami? Nie dośc, że w tym pseudo-PDA są mniejsze literki to jeszcze wygląda to cholernie brzydko i wolałbym wrócić do standardowego okna rozmowy.

Ciekawie mnie też jak wywalić ten $@#$* "złoty AKSU" - ale to chyba trudniejsze i po prostu go komuś sprzedam.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez KoweK w 15 Lut 2010, 15:20

Przemek, co do AKSU to wywal folder gamedata/textures/wpn. Co do wyglądu PDA, rozmów etc.,wywal gamedata/textures/ui. Zrób na wszelki wypadek kopię zapasową, gdyby coś się posypało przez to. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Przemek77 w 15 Lut 2010, 15:23

xKoweKx napisał(a):Przemek, co do AKSU to wywal folder gamedata/textures/wpn.

No nie wiem, bo jeszcze chyba trzebaby gdzieś wywalić "wpis" do tego AKSU - bo my go mamy od początku i wywalenie "wpn" to pewnie by bugtrapa wywaliło albo co.

Co do wyglądu PDA, rozmów etc.,wywal gamedata/textures/ui. Zrób na wszelki wypadek kopię zapasową, gdyby coś się posypało przez to. :)

Baran ze mnie! Faktycznie, dzięki. Dawno nie modziłem STALKERA.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Przemek77 w 16 Lut 2010, 07:44

Przemek77 napisał(a):
xKoweKx napisał(a):Przemek, co do AKSU to wywal folder gamedata/textures/wpn.

No nie wiem, bo jeszcze chyba trzebaby gdzieś wywalić "wpis" do tego AKSU - bo my go mamy od początku i wywalenie "wpn" to pewnie by bugtrapa wywaliło albo co.

Co do wyglądu PDA, rozmów etc.,wywal gamedata/textures/ui. Zrób na wszelki wypadek kopię zapasową, gdyby coś się posypało przez to. :)

Baran ze mnie! Faktycznie, dzięki. Dawno nie modziłem STALKERA.



-------------------------- EDYCJA --------------------------
No niestety nie do końca jest to tak jak pisałeś Kowku.

- złoty kałasz - wystarczy wyedytować plik gamedata\configs\gameplay\character_desc_general.xml i tam w miejsce wpn_ak74g wpisać np. wpn_ak74.

- okno rozmowy - wystarczy usunąć plik gamedata\configs\ui\talk.xml i talk_16.xml

- mutanty - cholernie mocne, szczególnie izlom - władowałem w niego cały zapas naboi zanim padł. można je wywalić kasując folder gamedata\configs\misc - tam jest spawn - chyba, że ma ktoś pomysł jak osłabić te mutanty z plików *.ltx......?

- nadal nie mge sobie poradzić z przywróceniem normalnych ikon krwawienia, bo ta 'komiksowa" krew na górze ekranu to nawet śmieszna nie jest. odpowiada za to plik gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_actor_hint_wnd.xml oraz textura gamedata\textures\ui\bluten3.dds. w w/w pliku można usunąć sekcję odpowiadającą za wyświetlanie textury ale wówczas nie będzie żadnej sygnalizacji krwawienia. z kolei całkowite usunięcie tegoż pliku xml spowoduje błędy w menu początkowym.

Może ktoś ma jakiś pomysł jak przywrócić standardowe ikony krwawienia ale zostawić main Menu z moda - bo jest fajne ?
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Przemek77 w 03 Mar 2010, 07:43

Mały patch do tegoż moda.
- zmienia udźwig na 80 kg
- przywraca normalny celownik
- likwiduje (a raczej minimalizuje prawdopodobieństwo) wywalanie się gry przy pierwszym przejściu do Prypeci (drabina)
- ustawia na PDA datę adekwatną do tego co widzimy dookoła :)
- wyrzuca z ekwipunku startowego "złotego kałacha" i daje normalny AK74


=== EDIT ====
Poprzednio przeze mnie zamieszczony patch miał błędy, które powodowały niemozliwość wejścia do Prypeci. Problem spowodowany był literówką w nazwie katalogu z pewnym plikiem *.ltx. Oto wersja poprawiona, dodatkowo zmieniłem także ta teksturę krwi - a raczej zrobiłem ją bardziej przezroczystą.

s.cop.white.mod.patch.zip
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie

Postprzez Dawid0ss w 03 Mar 2010, 12:40

Przemek77 napisał(a):- mutanty - cholernie mocne, szczególnie izlom - władowałem w niego cały zapas naboi zanim padł. można je wywalić kasując folder gamedata\configs\misc - tam jest spawn - chyba, że ma ktoś pomysł jak osłabić te mutanty z plików *.ltx......?

Tak, zacznij strzelać w głowę z shotguna. Ostre ammo na mutanty się nie nadaje.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości