[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 22 Sty 2010, 22:21

AtmosFear 3

PRZECZYTAJ DOKŁADNIE PONIŻSZY OPIS ZWŁASZCZA SEKCJĘ INSTALACJA i F.A.Q. (CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA) ZANIM ZADASZ PYTANIE NA FORUM.
Za pytania na które jest odpowiedź w F.A.Q. będę bez litości wypijał Kozaki!


AtmosFear 3 to mod dla S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci, który poprawia i rozbudowuje oryginalny system pogodowy aby był bardziej realistyczny, zróżnicowany i atrakcyjny wizualnie.
Mod zmienia również sekwenję emisji i dodaje nowe zagrożenie w postaci burzy psionicznej oraz przechodzące nad Zoną radioaktywne i kwaśne deszcze.



OPIS
  • 3 dodatkowe cykle pogodowe.
    Mamy teraz 7 cykli: pogodnego nieba, częściowo zachmurzonego, mglisty, bardzo mglisty, pochmurny, deszczowy i burzowy
  • Prawidłowa pozycja słońca zgodna z danymi geograficznymi (lokacja Czarnobyla) i astronomicznymi (15 sierpnia)
  • Dłuższe noce rozświetlone światłem Księżyca zmieniającego swoje fazy
  • Zmienione zmiany pogody: Mamy teraz 2 główne cykle (dobrej i złej pogody), które trwają on 2 do 8h w zależności od obszaru. Pogoda wciąż zmienia się z godziny na godzinę w ramach cyklu.
  • Oddzielne ustawienia zmian pogody dla poszczególnych obszarów.
    Pogoda na Zatonie jest często mglista jak to na bagnach. W okolicach Jupitera jest głównie słonecznie z częstymi burzami. Prypeć jest deszczowa i burzowa więc nie oczekujcie tam wiele słońca.
  • Pełny cykl pogodowy dla podziemi Jupitera
  • Ponad 140 nowych fotorealistycznych textur nieba z elektrownią, radarem w Limańsku i Mózgozwęglaczem na horyzoncie.
  • Zwiększony zasięg widzenia dla czystego, częściowo zachmurzonego nieba (x3) i pochmurnego (x2)
  • Zmniejszony zasięg widzenia dla burzowego(x0.6), mglistego(x0.4) i gęstej mgły(x0.1)
  • Dynamiczny DOF (głębia ostrości)
    Głębia ostrości zmienia się w zależności od pogody. Np. W pogodny dzień odległe obiekty są ostre ale podczas mgły obiekty na granicy pola widzenia są rozmyte.
  • AtmosFear Blowout - zmieniona sekwencja emisji. Nowe tekstury, nowe dźwięki. Różne opcje śmierci NPC-ów i ostrzeżeń przed emisją.
  • AtmosFear Psi Storm - psioniczna burza. Coś jak emisja na mniejszą skalę ale ciągle zabójcza.
  • AtmosFear Fallout - Radioaktywne i kwaśne deszcze przechodzą od czasu do czasu nad Zoną.
  • Opcjonalne tekstury wysokiej rozdzielczości
  • Ustawienia moda zmieniane bezpośrednio z menu gry.
  • Paczka dzwięków pochodzących z Ambient Audio Overhaul (imperialreign)

Co nowego/poprawionego
v3:

v3
  • Prawidłowa pozycja słońca
  • Wszystkie tekstury nieba wyrenderowane od nowa dla prawidłowej pozycji słońca
  • Poprawiona jakość tekstur (nocne niebo, emisje)
  • Dodano fazy księżyca
  • Poprawiono skrypty sterujące pogodą. Brak deszczu prosto z czystego nieba.
  • Dodano burze psioniczne
  • Pancerze, hełmy i medykamenty mają teraz efekt ochronny przed emisjami, burzami psionicznymi i niebezpiecznymi opadami
  • Zmieniono zachowanie NPCów. Próbują się oni ukryć przed emisją, burzą psioniczną, czy opadem radioaktywnym. Mogą być również zabici jeśli nie zdążą się ukryć.
  • Dodano parę efektów jak odległe burze czy meteory podczas pogodnych nocy
  • Wiele innych mniejszych poprawek


v2.1:

v2.1
  • Dodano zintegrowany AtmosFear 2: Fallout (radioaktywne i kwaśne deszcze przechodzą od czasu do czasu nad Zoną)
  • Kwaśny deszcz szybko niszczy zbroje i hełmy.
  • Usunięto kanał alpha ze wszystkich tekstur nieba. Mod potrzebuje teraz 1/4 mniej RAMU do działania. W wersji ultra oszczędza nawet 400MB.
  • Poprawki:
    • Możliwe jest przeżycie emisji z osiągnięciem 'Naznaczony przez Zone'
    • Fala emisji nie pozostaje w miejscu kiedy użyjemy antybiotyku po jej pojawieniu się.
    • AF: Fallout nie powoduje zmiany statystyk. Osiągnięcie 'Łowca Artefaktów' nie pojawia się zaraz po instalacji moda.
    • Dźwięk kwaśnego deszczu ma prawidłowy komentarz.



INSTALACJA
:!: UWAGA
Do prawidłowego działania moda jest wymagane zastąpienie oryginalnych bibliotek renderujących. Podczas instalacji zostaną one skopiowane do folderu 'bin\dll_backup'. Zostanie także zrobiona kopia zapasowa ustawień user.ltx Po deinstalacji zostaną one przywrócone.

Mod kompatybilny z patchem 1.6.02

1. Odinstaluj poprzednie wersje AtmosFear (wysoce zalecane)
2. Uruchom 'AtmosFear 3 CoP Setup' i postępuj zgodnie z instrukcjami (ang.).
3. Uruchom i rozpocznij nową grę (WYMAGANE)

Deinstalacja
Uruchom 'Uninstall AtmosFear 3 CoP' z menu Start > Cromm Cruac

UWAGA: W rzadkich przypadkach kiedy oryginalne biblioteki nie zostaną przywrócone należy je ręcznie skopiować z 'bin\dll_backup' do '\bin'


SCREENY
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


DOWNLOAD
AtmosFear 3
AtmosFear 3 @ ModDB (aby pobrać trzeba się na ModDB zarejestrować/zalogować inaczej wywala błąd braku mirrora)
AtmosFear 3 @ StrategyInformer

AtmosFear 2
AtmosFear 2.1 @ StrategyInformer
AtmosFear 2.1 @ ModDB
AtmosFear 2.1 @ FileFront

Patch instalki dla wersji 2.1 (likwiduje problem z brakującymi teksturami wyoskiej jakości - czarne niebo). Po rozpakowaniu wgrać do katalogu instalki (nie gry) zastępując setup.exe i zainstalować moda jeszcze raz.


F.A.Q.
Często zadawane pytania
Przeczytaj zanim zadasz pytanie:

Q: Z jakim paczem jest kompatybilny AtmosFear 3?
A: Rekomendowane jest zpaczowanie gry do wersji 1.6.02 bo na takiej mod został stworzony i testowany.

Q: Z jaką wersją DirectX jest kompatybilny ten mod?
A: AtmosFear powinien wyglądać podobnie na DX9 i DX10 oraz DX11(Pełne oświetlenie dynamiczne). Może być także używany z DX8 (Oświetlenie statyczne) ale cienie nie będą miały prawidłowego kierunku padania.

Q: Czy powinienen odinstalować poprzednie wersje AtmosFear?
A: Tak, jest to wysoce rekomendowane. AF3 używa innych nazw plików konfigów i tekstur. Trzymanie poprzednich wersji spowoduje załadowanie już niepotrzebnych konfigów i tekstur co zwiękrzy zapotrzebowanie na RAM i czasy ładowania dwukrotnie.

Q: Jak odinstalować poprzednie wersje AtmosFear?
A: Uruchomić menu Start > Cromm Cruac > Uninstall AtmosFear 2 CoP (zalecane) lub usunąć folder gamedata. Jeśli połączyłeś AF z innym modem zalecam usunięcie całej gamedaty i zainstalowanie modów od nowa.

Q: Czym rozpakować archiwum z instalką?
A: Zalecam program 7zip. Win-rar (zwłaszcza starsze wersje) lubi gubić pliki z archiwów 7z

Q: Nie mogę przejść poza ekran licencji w instalce. Przycisk 'Next' jest nieaktywny?
A: Na Windows 7 i Vista z włączonym tematem Aero czasami nie wyświetlają się przyciski pozwalające zaakceptować licencję. Czasowo zastosuj temat Klasyczny Windows i przywróć Aero po instalacji. Możesz również po kliknięciu 'Next' na ekranie powitalnym nacisnąć Tab a potem kursor 'do góry' na ekranie licencji. Przycisk 'Next' powinien stać się aktywny.

Q: Czy wymagane jest rozpoczęcie nowej gry?
A: Tak nowa gra jest WYMAGANA z AF3

Q: Czy potrzebne jest ładowanie ustawień user_atmosfear.ltx?
A: Od wersji 3 nie jest to potrzebne. Prawidłowe ustawienia zostaną załadowane przy starcie nowej gry.

Q: Niebo jest za ciemne, ziemia za jasna itp.?
A: Otwórz Opcje AtmosFear z głównego menu podczas gry i na ostatniej zakładce kliknij 'Załaduj domyślne ustawienia jasności'

Q: Słońce wschodzi na zachodzie, zachodzi na wschodzie. Dnie są za długie, noce za krótkie itp.
A: W AF3 słońce ma prawidłową pozycję zgodną z datą 15 sierpnia w okolicach Czarnobyla. Wymaga to zastąpienia bibliotek renderujących (patrz sekcja Instalacja)

Q: Czy poprawione biblioteki renderujące to cracki?
A: Skądże! Poprawione biblioteki pozwalają jedynie na pozycjonowanie słońca przez konfigi. Nie usuwają żadnych zabezpieczeń. Wciąz musisz mieć oryginalną grę by grać.

Q: Moje biblioteki renderujące zniknęły po deinstalacji. Nie mogę odpalić gry.
A: Skopiuj je ręcznie z '\bin\dll_backup' do '\bin'.

Q: Gra wyświetla komunikat "Nie znaleziono punktu wejścia procedury ttapi_RunAllWorkers w bibliotece xrCPU_Pipe.dll" i odpala się tylko na statycznym oświetleniu.
A: Problem z wersją patcha. Występuje u niektórych nawet po spatchowaniu do 1.6.02. Re-instalacja gry (i moda) powinna naprawić problem.

Q: Dlaczego elektrownia jest widoczna na północy skoro naprawdę znajduje się na Pd-Ws od Prypeci?
A: W uniwersum S.T.A.L.K.E.R.a elektrownia znajduje się na północ od Prypeci (patrz mapy do Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba).

Q: Czemu ładowanie gry trwa tak długo?
A: Mod dodaje ponad 140 nowych tekstur czasem w wysokiej jakości (w zależności od wybranej opcji instalacji) Oto dlaczego.

Q: Gra wywala się po zaistalowani moda
A: Na systemach z mniej niż 2GB RAM-u mogą wystąpić problemy z 'Out of memory'. Nie instaluj tekstur wysokiej jakości jeśli nie masz przynajmniej 3GB RAM. To samo tyczy się systemów 32bitowych gdzie xRay może wykorzystać jedynie 2GB RAMu.
Inną przyczyną może być niezgodność z innymi zainstalowanymi modami.

Q: Mam problem z AtmosFear i innym modem
A: AtmosFear musi być poprawnie połączony z innymi modami.

Q: AtmosFear jest częścią innego moda lub kompilacji i mam problem z tym modem/kompilacją
A: Skonkatuj się z autorem moda/kompilacji. Nie biorę żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowe połączenie AtmosFear-a

Q: Dlaczego zienia i rośliny wyglądają inaczej niż na screenach?
A: Wszystkie screeny zostały zrobione z użyciem Absolute Texture Packs.

Q: Czy po zainstalowaniu AtmosFear 3 spadnie ilość klatek na sek?
A: Pewnie tak ale to zależy od komputera i systemu. Niektórzy gracze raportowali spadek wydajności ale inni nawet 10% wzrost.

Q: Kiedy używam noktowizora widać brzydkie kwadratowe pixele na niebie.
A: Są to artefakty kompresji. Noktowizory znacznie podnoszą jasność zwłaszcza w ciemnych obszarach ekranu tam gdzie artefakty kompresji występują najczęściej. Zrobiłem co mogłem, żeby ten efekt zniwelować ale nic nie poradzę na kompresje bitmap.

Q: Niebo ma dziwne kolorowe plamy zwłaszcza w 'szarych' obszarach.
A: To z powodu zastosowanych 16bitowych tekstur. Zmniejszają one zapotrzebowanie na RAM o 25% ale 16bitowa paleta zastępuje czasem szary kolor lekko purpurowym lub zielonkawym kolorem.

Q: Dlaczego nie ma już ultra wysokiej jakości tekstur?
A: Jedyne zalety tekstur ultra to nieco ostrzejszy horyzont i gwiazdy. Chmury są i tak lekko nieostre więc nie ma powodu do zwiększania rozdielczości tekstur. No i czasy ładowania oraz zapotrzebowanie na RAM było ogromne.

Q: Czy opublikujesz ultra tekstury później?
A: Nie. Kropka.

Q: Gdzie mogę znaleźć więcej odpowiedzi?
A: W tym wątku. Użyj wyszukiwarki

Q: Kiedy zrobisz AtmosFear pod Cień Czarnobyla?
A: AF2 jest już gotowy od paru miesięcy i będzie częścią Lost Alphy. Ponieważ umówiłem się z Dez-em, że nie wypuszczę osobnej wersji przed LA nie liczcie na premierę wcześniejszą niż LA. No chyba, że LA padnie.


Uwaga!
Ten mod został stworzony z myślą o wysoce wydajnych kartach graficznych i może spowolnić (i pewnie spowolni) twoją. Na GTX295 w 1680x1050 chodzi pięknie. Przetestowałem go również na podwójnej 8800GTS w SLi na nieco niższych ustawieniach. Jeśli ilość klatek na sekundę znacznie spadnie spróbuj zminiejszyć jakość obiektów, SSAO, cieni, słońca itp. oraz/lub rozdzielczość.
Mod wymaga co najmniej 2GB RAM do prawidłowego działania (przy instalacji wersji z teksturami wysokiej jakości 3GB)
Mod może nie działać i wpadać w konflikt z innymi modami. Zwłaszcza takimi które zmieniają system pogodowy.

Miłego zwiedzania!

EDIT: Zmiana opisu dla nowej wersji (07.07.2011), Nowe wpisy w FAQ (18.07.2011).
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 05 Lip 2013, 22:41, edytowano w sumie 26 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Reklamy Google

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez KarwaPL w 25 Sty 2010, 20:01

Mod wygląda bardzo ładnie i do tego nie zauważam jakichś tam większych spadków wydajności. No i ku mojej uciesze po włączeniu dx10 przestaje działać rozmycie obrazu. Blur nie podoba mi się w większości gier i dodatkowo jakby męczył trochę oczy, bo cały czas próbują wyostrzyć obraz a się nie da.
Niebo jest znacznie ładniejsze. Zarzuciłem dodatkowo paczkę tekstur foto_zona. Gra teraz wygląda super :E Oby tylko to wszystko działało na najnowszym patch'u 1.6.02 :wódka:
Pozdrawiam
Q9400@3.4Ghz (Scythe Ninja Rev.2)
Radeon HD4890 HIS (Accelero S1)
4x2GB Aeneon XTune 1020Mhz DDR2
Abit IP35
Corsair HX520W
Barracuda 7200.12 500GB
Barracuda 7200.12 160GB
Cooler Master HAF 912 Advanced
Awatar użytkownika
KarwaPL
Tropiciel

Posty: 372
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 23 Lis 2016, 12:22
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 28 Sty 2010, 02:43

KarwaPL napisał(a):Zarzuciłem dodatkowo paczkę tekstur foto_zona. Gra teraz wygląda super :E
Pozdrawiam

Gdzie można pobrać tę paczkę?

KarwaPL napisał(a):Oby tylko to wszystko działało na najnowszym patch'u 1.6.02

Powinno działać. Obsługa pogody nie zmieniła się od Czystego Nieba.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez lukass w 28 Sty 2010, 10:46

Zdaje się, że chodzi o to:

FotoZona 1.1 - viewtopic.php?f=77&t=6794
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Ropasiak w 28 Sty 2010, 18:16

Mod jest wyśmienity (co mówiłem już na innym forum ;) ). Mam tylko jedno zastrzeżenie: "Słońce wschodzi na zachodzie, a zachodzi na wschodzie". Btw. Inne Screeny znjadziecie u mnie w galerii:

http://www.xfire.com/profile/ropasiak35 ... stalkercs/

No, to by było na tyle.
Image
Awatar użytkownika
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 331
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 07 Sty 2017, 23:51
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 28 Sty 2010, 19:54

Ropasiak35 napisał(a):Mod jest wyśmienity (co mówiłem już na innym forum ;) ). Mam tylko jedno zastrzeżenie: "Słońce wschodzi na zachodzie, a zachodzi na wschodzie". Btw.


Zażalenia do GSC :).
Próbowałem to zmienić w modzie. Niestety, pozycja słońca jest 'zaszyta' w silniku XRay. :(

Fajne screeny BTW.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Lut 2010, 13:31

Nowa wersja (1.1)

Co nowego w v1.1:
  • Nowa panorama horyzonty z widoczną elektrownią na północy, radarem w Limańsku na południowym zachodzie i Mózgozwęglaczem na południowym wschodzie.
  • Dodatkowy cykl pogodowy (mgła) z bardzo ograniczoną widocznością
  • 26 nowych tekstur
  • Zwiększony zasięg widzenia dla częściowo zachmurzonego nieba
  • Alternatywne ustawienia konsoli redukujące głębię ostrości i rozmycie

Screeny:
ImageImageImageImageImage

Więcej screenów, link do pliku i opis instalacji (ang.) tutaj:
atmosfear.crommcruac.com/call-of-pripyat/

Download:
AtmosFear dla S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci (v1.1)

EDIT: Zmiana linku do pobrania pliku
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 08 Mar 2010, 19:49, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 14:37

Czy te screeny wrzucasz prosto z gry, czy może obrabiasz je nieco w PSie czy czymkolwiek innym pod kątem nasycenia, kontrastu, barwy ?
Za nic nie mogę otrzymać tak nasyconych screenów, a bawię się modem pogodowym i sprawdziłem już wiele możliwości - czas/pogoda. Używam Twoich pełnych ustawień.
Zakładam, że jeszcze nie jestem dotknięty daltonizmem :E
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Lut 2010, 15:22

lukass napisał(a):Czy te screeny wrzucasz prosto z gry, czy może obrabiasz je nieco w PSie czy czymkolwiek innym pod kątem nasycenia, kontrastu, barwy ?
Za nic nie mogę otrzymać tak nasyconych screenów, a bawię się modem pogodowym i sprawdziłem już wiele możliwości - czas/pogoda. Używam Twoich pełnych ustawień.
Zakładam, że jeszcze nie jestem dotknięty daltonizmem :E


Screeny są prosto z gry. Nie obrabiam ich w żaden sposób. Dodaję tylko logo w rogu.

Jeśli mówisz o twoich screenach, które widziałem na GSC to rzeczywiście wyglądają na trochę 'wyprane'.
Widzę, że bloom jest włączony, DOF też więc nie bardzo wiem dlaczego.
Może to kwestia ustawień jasności/kontrastu w opcjach grafiki. Moje są ustawione na 'default' (na środku)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez lukass w 03 Lut 2010, 16:07

Rownież mam standardowe: jasność i kontrast. Po podniesieniu o dwie działki nieco się poprawiło... może po prostu nie trafiłem na idealne warunki ?
Być może to kwestia drugiego moda, z teksturami - FotoZona - on również zmienia tekstury nieba. Jest tam 19 tekstur i są luzem wrzucone do folderu 'sky', nie tak, jak u ciebie w katalogach: clear, cloudy....itd (w tym momencie w folderze 'sky' mam te tekstury luzem i Twoje w katalogach).
Tak więc..... które tekstury właściwie mam w grze ?????
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez KarwaPL w 03 Lut 2010, 16:44

Usuń lub zmień nazwę folderu SKY pochodzącego z modyfikacji Foto_Zona a następnie wgraj AtmosFear 1.0 oraz 1.1 :E
p.s. co z tego, że ustawienia obrazu w grze masz na default, skoro mogą się różnić ustawienia monitorów :wink:
Pozdrawiam
Q9400@3.4Ghz (Scythe Ninja Rev.2)
Radeon HD4890 HIS (Accelero S1)
4x2GB Aeneon XTune 1020Mhz DDR2
Abit IP35
Corsair HX520W
Barracuda 7200.12 500GB
Barracuda 7200.12 160GB
Cooler Master HAF 912 Advanced
Awatar użytkownika
KarwaPL
Tropiciel

Posty: 372
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 23 Lis 2016, 12:22
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Lut 2010, 17:12

lukass napisał(a):Tak więc..... które tekstury właściwie mam w grze ?????


KarwaPL napisał(a):Usuń lub zmień nazwę folderu SKY pochodzącego z modyfikacji Foto_Zona a następnie wgraj AtmosFear 1.0 oraz 1.1 :E


To prawda. Foto_Zona zmienia oryginalne tekstury nieba choć w moim modzie wykorzystują je tylko cykle cloudy, rainy i stormy (i to rzadko).
Zrób jak radzi KarwaPL. Wystarczy, że wgrasz tylko v1.1. To jest kompletny mod.

KarwaPL napisał(a):p.s. co z tego, że ustawienia obrazu w grze masz na default, skoro mogą się różnić ustawienia monitorów :wink:
Pozdrawiam


Niby tak, ale jak na jego monitorze moje screeny wyglądają lepiej niż gra to raczej ustawienia monitora nie mają tu nic do rzeczy. Może to być też kwestia driverów.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2364
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:27
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1022

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron