[Reborned Weapons Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez Hudler w 01 Mar 2010, 21:08

Mam jeszcze pytanie:
Czy to normalne, że obok celownika pojawiają się rozmazane pokrętła (wyglądają jakby lewitowały przy oku)?
Zrobiłem screeny jak by co, ale nie wiem gdzie się one pojawiają :facepalm: .
Hudler
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 23 Lut 2010, 18:20
Ostatnio był: 29 Sie 2010, 14:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez djcycu w 01 Mar 2010, 21:12

Tak jest to normalne :) Weź sobie choćby nawet wiatrówkę z optyką. Zapewniam cię że nie przyłożysz oka do samego końca bo tak naprawdę nic wtedy nie zobaczysz. A co do gry to są to tekstury nie mojego autorstwa, imitują one celowniki tak jak widoczne to było w Call of Duty 4. A wybrałem je dlatego że są bardzo ciekawe :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez rymar w 02 Mar 2010, 18:36

czy mógł byś podać dokładniejszą instrukcje jak zainstalować te mody
rymar
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Mar 2010, 15:11
Ostatnio był: 04 Mar 2010, 23:05
Kozaki: 0

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez Dawid0ss w 02 Mar 2010, 18:44

Przecież masz instrukcję w pierwszym poście. Do folderu głównego gry wrzucasz sobie folder gamedata z zawartością modu. That's all. Czasami jest wymagane rozpoczęcie nowej gry, aby mod zaczął działać.
Pzdr

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 401
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 20:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez djcycu w 02 Mar 2010, 20:32

Od razu mówię że mod nie wymaga rozpoczynania nowej gry :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez rymar w 03 Mar 2010, 13:59

gdzie się zmienia tą linijkę
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
rymar
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 02 Mar 2010, 15:11
Ostatnio był: 04 Mar 2010, 23:05
Kozaki: 0

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez lukass w 03 Mar 2010, 14:05

W pliku 'fsgame.ltx', znajdziesz go w głównym katalogu gry.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez Mitaj w 17 Kwi 2011, 23:21

Czy ten mod będzie działał z Outfit modem ?
:?:
Image
Karabin HK417 jest przystosowaną do zasilania nabojem 7,62 mm NATO wersja karabinku

Mitaj
Wygnany z Zony

Posty: 41
Dołączenie: 17 Sie 2010, 11:12
Ostatnio był: 27 Kwi 2011, 17:20
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez vandr w 18 Kwi 2011, 08:01

Wydaje mi się, że nie powinien się gryźć - to tylko pliki .ogg oraz pliki tekstowe od configów broni, ale nie jestem pewien do końca. Zrób sobie kopię gamedaty i sprawdź sam, toć paczka waży mało :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez HUNT3R w 24 Cze 2011, 22:48

Niby fajnie to wygląda ale jak celuję z RPG to ma taki zoom czy coś że widzę z jednego końca mapy drugi (każdy kamień)...
HUNT3R
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Cze 2011, 12:45
Ostatnio był: 06 Lip 2012, 01:45
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez djcycu w 24 Cze 2011, 23:50

To standardowe ustawienie. Bawiłem się tylko z celnością, grafiką i dźwiękami tak że nie ma obaw o ten zoom :) Żal pokierować musimy do twórców.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Reborned Weapons Mod]

Postprzez MatStaw w 16 Paź 2011, 15:12

djcycu to zrobiłeś tą paczkę celowników, nowych siatek w starej oprawce (wypełniającej cały ekran)?

Ten mod jest bardzo fajny, ale te dwa pokrętła wiszące w powietrzu... niestety psują efekt. Jeśli nic się nie da z tym zrobić to jak przywrócić stare celowniki?
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości